Caves #2 (cz.2) | Opis przejścia Batman Arkham Asylum poradnik Batman: Arkham Asylum
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
![]() | ![]() |
Po chwili ponownie skręć na wschód i przeskocz nad bramką. To kolejne miejsce, w którym pojawienie się Killer Croca jest niemal pewne, choć tym razem wystarczy użyć Bataranga. Kawałek dalej ponownie zmuszony zostaniesz do odbycia sprintu. Po dotarciu do nowego korytarza skręć na południe i podążaj w tym właśnie kierunku.
![]() | ![]() |
Kontynuuj przeprawę na południe, a już po kilku chwilach dotrzesz do miejsca, w którym będzie znajdował się pokazany na pierwszym screenie ostatni zbiornik. Pobierz próbki i obejrzyj krótką cut-scenkę informującą o pozostawieniu nadajnika, który pomoże Ci w powrocie do miejsca startu. Uważaj równolegle na Killer Croca, który może się tu wkrótce pojawić (drugi screen).
![]() | ![]() |
Ruszaj na północ. W trakcie przeprawy przez kanały dokładnie obserwuj odczyty pojawiające się na ekranie, gdyż urządzenie za każdym razem poinformuje Cię o wybraniu złej ścieżki. W kilku miejscach zmuszony zostaniesz do podjęcia sprintu, ale nie powinno z tym być większych problemów.
![]() | ![]() |
Po drodze miniesz jeden ze zbadanych już pojemników z zarodnikami (pierwszy screen). Uważaj nie tylko na próby podważenia kładki przez Killer Croca, ale również na jego bardziej bezpośrednie ataki, powstrzymując jego zapędy z wykorzystaniem Bataranga. Gra powinna utworzyć nowy checkpoint na około 140 metrów od celu (drugi screen).
![]() | ![]() |
Niedługo po zapisaniu stanu gry kamera zmieni swoją pozycję. Począwszy od tego miejsca czeka Cię już wyłącznie ucieczka przed bossem. Naturalnie najważniejszą rzeczą jest w tym przypadku to żeby się nie zatrzymywać. Ignoruj natomiast napotykane po drodze bramki, bo Batman automatycznie będzie się po nich wspinał.
![]() | ![]() |
Po dotarciu do korytarza prowadzącego bezpośrednio do miejsca startu w dalszym ciągu biegnij w stronę dolnej części ekranu. Zatrzymaj się dopiero przy zamkniętej kracie i SZYBKO wybierz z inwentarza urządzenie do sterowania wybuchowym żelem. Przytrzymaj klawisz gotowości i zdetonuj ładunki gdy pojawi się przy nich Killer Croc (screen). Po eksplozji obejrzyj cut-scenkę.
![]() | ![]() |
Po znalezieniu się w częściowo zalanym tunelu podejdź kawałek do przodu i obróć się w prawo. W pokazanym na pierwszym screenie miejscu musisz użyć Line Launchera. Skorzystaj z pobliskich drzwi by przenieść się do strefy Old Sewer. Tu wybierz pokazany na drugim screenie korytarz, prowadzący na wschód.
![]() | ![]() |
Za rogiem wpadniesz na większą grupę przeciwników. Wrogów dobrze byłoby zaskoczyć, a konkretnie gostka wyposażonego w broń palną. W trakcie właściwej potyczki również uważaj na to żeby któremuś z przeciwników nie przyszło do głowy podnieść broni kolegi. Po wygranej bitwie przedostań się do pokazanego na drugim screenie szybu wentylacyjnego.
![]() | ![]() |
Przejdź kawałek dalej i ustaw się w pokazanym na pierwszym screenie miejscu, odczekując aż zostaniesz wpuszczony do sekcji The Batcave. Tu musisz przeskoczyć nad mijaną już wcześniej przepaścią i w pokazanym na drugim screenie miejscu wyjść na gorę. Po obejrzeniu cut-scenki automatycznie nagrodzony zostaniesz nowym gadżetem. Będzie to Ultra Batclaw, czyli ulepszona wersja używanego dotąd Batclawa.
![]() | ![]() |
Główne funkcje nowego gadżetu polegają na tym, że będziesz mógł łapać do trzech przeciwników naraz oraz wyrywać z większej odległości wybrane fragmenty ścian. Wybierz od razu ten przedmiot z inwentarza i użyj Ultra Batclawa na pokazanej na pierwszym screenie ścianie. Po jej wyrwaniu wskocz do środka i skorzystaj z haka by przedostać się na górę.