Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Publicystyka

Publicystyka 2 sierpnia 2020, 10:17

Symulator growej redakcji. 9 odjechanych symulatorów, które MUSZĄ powstać! 😅

Spis treści

Symulator growej redakcji

Z pewnością pamiętacie Game Dev Tycoona – wyobraźcie więc sobie nową wersję tej gry. To dzięki niej zorganizujecie swoją własną redakcję grową, w której The Last of Us: Part II dostanie 2/10. Na początku wybierzcie nazwę swojego outletu i określcie cele oraz tematy, którymi będzie się zajmować. Wypadałoby również zatrudnić parę osób – ale uwaga, to symulator prawdziwego życia, więc w tej grze nikt nie zgodzi się pisać dla Was za wpis do CV i będzie oczekiwać regularnej wypłaty, za którą kupi sobie chleb i wodę.

Na początku jesteś nikim

Musicie mieć świadomość, że jesteście nikim, a czytelnik nie lubi przenosin, więc nawet nie zauważa Waszego pojawienia się na rynku. Możecie narobić wokół siebie trochę szumu. Sposobów jest wiele i nie będziemy ich oceniać. Można wybić się na kłótniach w mediach społecznościowych z branżowymi gwiazdami albo wydać poważne pieniądze na poważne dziennikarstwo śledcze, narażając się tym samym na niezadowolenie niektórych. A może zamiast tego zwyczajnie zainwestować w specjalistę od SEO, wrzucać do sieci memy i kręcić let’s playe z Minecrafta?

Zostało jeszcze 46% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Maciej Pawlikowski

Maciej Pawlikowski

Redaktor naczelny GRYOnline.pl, związany z serwisem od końca 2016 roku. Początkowo pracował w dziale poradników, a później mu szefował, z czasem został redaktorem prowadzącym Gamepressure, anglojęzycznego projektu adresowanego na Zachód, aby w końcu objąć sprawowaną obecnie funkcję. W przeszłości recenzent i krytyk literacki, publikował prace o literaturze, kulturze, a nawet teatrze w wielu humanistycznych pismach oraz portalach, m.in. Miesięczniku Znak czy Popmodernie. Studiował krytykę literacką i literaturę na Uniwersytecie Jagiellońskim. Lubi stare gry, city-buildery i RPG-i, w tym również japońskie. Wydaje ogromne pieniądze na części do komputera. Poza pracą oraz grami trenuje tenisa i okazyjnie pełni funkcję wolontariusza Pokojowego Patrolu Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

więcej

TWOIM ZDANIEM

Jak oceniasz szansę takich gier na rynku?

10/10, przeboje na miarę Wiedźmina
7%
Umrą śmiercią naturalną
33,3%
Wiedźmin to może nie jest, ale z The Last of Us 2 powalczą...
51,8%
Bierzcie moje pieniądze!
7,9%
Zobacz inne ankiety
7 łotrów z gier, których pokochaliśmy, choć nie powinniśmy
7 łotrów z gier, których pokochaliśmy, choć nie powinniśmy

Czasami bywa tak, że choć nie powinniśmy jakiegoś bohatera lubić, to go wręcz uwielbiamy. Po prostu niektórych łotrów nie da się nie kochać. Oto siedmiu takich gagatków.

Piękne i nietypowe – gry, które zaskoczyły pomysłem na grafikę
Piękne i nietypowe – gry, które zaskoczyły pomysłem na grafikę

„Liczy się grywalność, a nie grafika”. Tak często tłumaczy się słabszą jakość oprawy wizualnej. Grafika jednak nie musi być tylko albo dobra, albo słaba. Może być też ciekawa, pomysłowa, intrygująca, niezwykła i takie właśnie przykłady wyszukaliśmy.

Każdy z nas czasem TO robi. Dziwne zwyczaje graczy
Każdy z nas czasem TO robi. Dziwne zwyczaje graczy

Przeładowywanie magazynków po jednej wystrzelonej kuli, chomikowanie absurdalnych ilości zapasów na czarną godzinę, która nigdy nie nadchodzi, zapisywanie gry co dwa kroki – to ledwie mała część nietypowych nawyków, których uczą nas gry.