Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Publicystyka

Publicystyka 8 czerwca 2020, 14:45

OutRun Online Arcade. Tych gier już nie kupisz😩

Spis treści

OutRun Online Arcade

OutRun z 1986 roku to jedna z najsłynniejszych gier automatowych na świecie, której wpływu na gatunek samochodówek możemy dopatrywać się w niemal wszystkich współczesnych jego arcade’owych przedstawicielach – od cyklu Need for Speed, przez Burnouty, po Forzę Horizon. Choć serii nigdy nie udało się zdobyć na platformach domowych takiej samej popularności jak w salonach gier, doczekała się kilku całkiem niezłych konsolowych konwersji oraz sequeli. OutRun Online Arcade jest jednym z ciekawszych.

Wydana w kwietniu 2009 roku na Xboksie 360 i PS3 produkcja studia Sumo Digital (Team Sonic Racing, Crackdown 3, pomoc przy nowych odsłonach serii Forza) oparta została na OutRunie 2 z 2003 roku oraz OutRunie 2006: Coast 2 Coast, ale oferowała przy tym garść nowości i usprawnień. W dziesięciu licencjonowanych modelach Ferrari mogliśmy rozbijać się po 15 różnorodnych trasach robiących solidny użytek z możliwości graficznych ówczesnego sprzętu. Duży nacisk położono również na sieciowy multiplayer.

Zostało jeszcze 43% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Michał Grygorcewicz

Michał Grygorcewicz

W GRYOnline.pl najpierw był współpracownikiem, w 2023 roku został szefem działu Produktów Płatnych, a od 2024 roku zarządza działem sprzedaży. Tworzy artykuły o grach od ponad dwudziestu lat. Zaczynał od amatorskich serwisów internetowych, które sam sobie kodował w HTML-u, potem trafiał do coraz większych portali. Z wykształcenia inżynier informatyk, ale zawsze bardziej go ciągnęło do pisania niż programowania i to z tym pierwszym postanowił związać swoją przyszłość. W grach przede wszystkim szuka opowieści, emocji i immersji, jakich nie jest w stanie dać inne medium – stąd wśród jego ulubionych tytułów dominują produkcje stawiające na narrację. Uważa, że NieR: Automata to najlepsza gra, jaka kiedykolwiek powstała.

więcej

TWOIM ZDANIEM

Ile gier miesięcznie kupujesz w elektronicznej dystrybucji (np. Steam, GamersGate, Xbox Live, PlayStation Network)?

Ponad pięć.
2,2%
Trzy, cztery lub pięć.
1,2%
Dwie.
1,4%
Jedną.
2%
Kupuję gry, ale rzadziej - w większych odstępach czasowych.
14,3%
W ogóle nie kupuję gier w elektronicznej dystrybucji.
78,8%
Zobacz inne ankiety
Od pudełek do cyfry. Spowiedź byłego kolekcjonera
Od pudełek do cyfry. Spowiedź byłego kolekcjonera

Swego czasu byłem zagorzałym kolekcjonerem. Dotyczy to nie tylko gier, ale również innych wytworów popkultury – jak filmy, muzyka czy książki. Dziś zdecydowanie wolę sięgnąć po cyfrowe wydanie albo skorzystać z platformy streamingowej.

Kiedy znikną gry w pudełkach? Ich dni są policzone
Kiedy znikną gry w pudełkach? Ich dni są policzone

Świat się zmienia, rynek się zmienia, a kolejne rzeczy, bez których nie wyobrażaliśmy sobie życia znikają. Niedługo do ich liczby mogą dołączyć gry w pudełkach. Nie za rok, nie za dwa, ale dni gier na fizycznych nośnikach są policzone.

Ciemna strona dystrybucji cyfrowej – dlaczego Mafia nie jest dostępna w sprzedaży?
Ciemna strona dystrybucji cyfrowej – dlaczego Mafia nie jest dostępna w sprzedaży?

Dystrybucja cyfrowa sporo nam dała, ale sporo nam też zabrała – a jedną z najbardziej nieodżałowanych jej „ofiar” jest Mafia: The City of Lost Heaven. Szukamy odpowiedzi na pytania, dlaczego gry nie ma już w sprzedaży i jakie są szanse na jej powrót.