Chrono Cross. RPG-i, w których kontynuacje RACZEJ nie zagramy ;(
Spis treści
Chrono Cross
- Rodzaj RPG: jRPG
- Rok premiery: 1999
- Producent: Square Soft
Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że wielu z Was nie trawi „erpegów” z Kraju Kwitnącej Wiśni, ale wystarczy spojrzeć na współczesny rynek, by przekonać się o zajmowanej przez nich pozycji. Japonia rządzi w światku gier i z roku na rok zdobywa coraz większe grono oddanych fanów. Wiadomo, że godzinami można by opowiadać o takich seriach jak Final Fantasy czy Kingdom Hearts, ale te dziś mają się dobrze i nie zanosi się na to, by zwolniły tempo. Dlatego też zajmijmy się innym, swego czasu hegemonem jRPG, który nieoczekiwanie prędko znikł z radaru i nie pojawił się na nim ponownie po dziś dzień.
Mowa o serii Chrono reprezentowanej przez dzieła o podtytułach Trigger oraz Cross, czyli z perspektywy czasu dość klasycznych przykładach growej „japońszczyzny”, skupiającej się na turowych, drużynowych walkach, wartkiej, nieco pokręconej fabule (alternatywne wymiary i te sprawy) oraz charakterystycznej dla Wschodu estetyce nawiązującej do anime. Krótko mówiąc, produkcje spod znaku Chrono oferowały to, co wszyscy japońscy deweloperzy serwują dzisiaj, jeszcze zanim to zrobiło modne.
Zostało jeszcze 49% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie