Heroes of Might and Magic. Wielkie marki, o których zapomniał Ubisoft
Spis treści
Heroes of Might and Magic
- Gatunek: turowa strategia RPG
- Jak długo już czekamy: 7 lat
„Hirołsi”, zwłaszcza „trójka”, to w Polsce pozycja uważana za kultową. Może nie aż tak jak Gothic, a może właśnie bardziej? Trudno powiedzieć. Nie należy oczywiście oczekiwać, by duży wydawca opierał swoje plany na poziomie sympatii wobec danego tytułu w naszym kraju, ale na szczęście Heroes of Might and Magic to również klasyka na całym świecie, która pojawiła się w połowie lat 90. W swoim czasie czarowała przepiękną rysowaną grafiką 2D oraz wciągającą rozgrywką w turowych bitwach, angażujących bez reszty.
Firma Ubisoft przejęła prawa do tej marki w 2003 roku, czyli w okresie wydawania dodatków do czwartej części Heroesów. Później wyszła jeszcze „piątka”, a przy okazji szóstej części nieznacznie zmieniono tytuł na Might & Magic: Heroes. Nie licząc spin-offów oraz pokrewnej serii innego wydawcy, od której w zasadzie wszystko się zaczęło, czyli King’s Bounty, ostatnią grą z tego cyklu było Might & Magic: Heroes 7 z 2015 roku, a w 2016 ukazały się jeszcze dwa dodatki.
Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie