autor: Radosław Wasik
Team Fortress. Najważniejsze mody, które NA ZAWSZE zmieniły gry
Spis treści
Team Fortress
W SKRÓCIE
Modyfikacja Quake’a, której początki sięgają 1996 roku. Przyczyniła się do powstania dwóch komercyjnych produkcji: Team Fortress Classic i Team Fortress 2.
Droga na szczyt popularnego Team Fortress 2 była długa i wyboista. Wszystko zaczęło się w roku 1996, kiedy to światło dzienne ujrzała modyfikacja Quake’a. Mod ten na tyle spodobał się graczom, że twórcy postanowili przygotować drugą część – a przy okazji założyli studio Team Fortress Software. Dalej, podobnie jak w przypadku Counter Strike’a i Garry’s Moda, do akcji wkroczyło Valve, wykupując wspomniane studio i przejmując projekt (choć trzeba dodać, że moderzy nadal mieli znaczący wpływ na wygląd ich dzieła). To jednak wcale nie przyspieszyło prac, bowiem proces produkcji trwał 9 lat – przez ten czas zakładane koncepcje zdążyły się kilka razy zmienić, a grze przyklejono łatkę vaporware.
Zostało jeszcze 54% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie