autor: Radosław Wasik
Garry’s Mod. Najważniejsze mody, które NA ZAWSZE zmieniły gry
Spis treści
Garry’s Mod
W SKRÓCIE
Potężna modyfikacja silnika Source oferująca wręcz nieograniczoną piaskownicę podatną na zmiany. Inaczej mówiąc – rozbudowane narzędzie do zabawy bez (z góry) określonego celu.
Daleko nie uciekliśmy od Valve i historii, w której fanowska modyfikacja szybko zostaje przekształcona w komercyjny produkt. Tym razem przenieśmy się do roku 2004, kiedy to Garry Newman wypuścił przerobioną wersję silnika Source pod nazwą Garry’s Mod. Obsypany nagrodami mod pozwalał na nieograniczone kreowanie rozgrywki przy pomocy obiektów znanych z gry Half-Life 2. Następnie, pod koniec roku 2006, rozpoczęła się sprzedaż samodzielnego tytułu. Obecnie został on poszerzony o zawartość wszystkich produkcji opartych na silniku Source, co oznacza, że znajdziemy tu elementy z Team Fortress 2 czy Left 4 Dead. Oprócz tego Steam Workshop jest wręcz przepełniony mniejszymi i większymi przeróbkami.
Zostało jeszcze 54% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie