Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Publicystyka

Publicystyka 2 lutego 2018, 15:00

Street Fighter 30th Anniversary. Bijatyki 2018 roku – nie tylko Soulcalibur VI

Spis treści

Street Fighter 30th Anniversary

Data premiery: maj 2018; platformy: PC, PS4, XONE, Switch

Capcom remasterował swoje hity na długo przed tym, zanim stało się to modne, zapowiedź kolejnej kolekcji gier z cyklu Street Fighter, tym razem wydanej pod pretekstem jego trzydziestej rocznicy, nie była więc żadnym zaskoczeniem. W porównaniu z poprzednimi tego typu kompilacjami Street Fighter 30th Anniversary wyróżnia się ilością zawartości – pakiet składać się będzie z aż dwunastu odsłon cyklu: pierwszego Street Fightera, pięciu wersji Street Fightera II, trzech odsłon Street Fightera Alpha oraz trzech edycji Street Fightera III.

Cztery z wymienionych (Street Fighter Alpha 3, Street Fighter II: Hyper Fighting, Super Street Fighter II: Turbo i Street Fighter III: 3rd Strike) zostaną rozbudowane o opcje gry sieciowej, a w zestawie znajdą się także bonusowe galerie, ścieżki dźwiękowe czy biografie postaci.

SNK Heroines Tag Team Frenzy

Data premiery: 2018; platformy: PS4, Switch

SNHHTTF (grunt to dobry, łatwy do zapamiętania skrótowiec…) to kolejny crossover skupiający się na walkach 2 na 2. W tym wypadku w szranki stają postacie z gier firmy SNK, takich jak King of Fighters czy Samurai Showdown. Co ciekawe, do naszej dyspozycji oddane zostaną wyłącznie wojowniczki, których wygląd dostosujemy do własnych preferencji, korzystając z licznych zdobywanych w trakcie zabawy przedmiotów.

Do zwycięstwa nie wystarczy zbicie paska energii oponenta – gdy ten znajdzie się już na granicy żywotności, będziemy musieli wykończyć go atakiem specjalnym. Tytuł ma być przyjazny amatorom – superciosy wykonamy za pomocą jednego przycisku.

Michał Grygorcewicz

Michał Grygorcewicz

W GRYOnline.pl najpierw był współpracownikiem, w 2023 roku został szefem działu Produktów Płatnych, a od 2024 roku zarządza działem sprzedaży. Tworzy artykuły o grach od ponad dwudziestu lat. Zaczynał od amatorskich serwisów internetowych, które sam sobie kodował w HTML-u, potem trafiał do coraz większych portali. Z wykształcenia inżynier informatyk, ale zawsze bardziej go ciągnęło do pisania niż programowania i to z tym pierwszym postanowił związać swoją przyszłość. W grach przede wszystkim szuka opowieści, emocji i immersji, jakich nie jest w stanie dać inne medium – stąd wśród jego ulubionych tytułów dominują produkcje stawiające na narrację. Uważa, że NieR: Automata to najlepsza gra, jaka kiedykolwiek powstała.

więcej

Dlaczego już nie gramy w bijatyki? Sukces, upadek i powolny powrót
Dlaczego już nie gramy w bijatyki? Sukces, upadek i powolny powrót

Choć bijatyki radzą sobie ostatnimi czasy całkiem nieźle, to do złotych czasów czy wyników najpopularniejszych gier wciąż im daleko. Dlaczego dawniej jeden z najpopularniejszych gatunków gier dziś walczy o to, by wyjść z niszy?

Najlepsze bijatyki – redakcyjne top 15 serii bijatyk
Najlepsze bijatyki – redakcyjne top 15 serii bijatyk

Cztery bijatyki z uznanych serii debiutujące na rynku w ciągu jednego miesiąca – takiego dobrobytu nie mieliśmy w gatunku od dawna. Z tej okazji sprawdziliśmy, w jakich grach najbardziej lubimy w redakcji prać się po twarzach.