Gry sierpnia 2019 – najciekawsze premiery i konkurs
W sierpniu zagramy w nową grę akcji od twórców Maxa Payne'a i Alana Wake'a, wkroczymy do klasycznego Azeroth w World of Warcraft Classic, prześledzimy ewolucję człowieka w Ancestors: The Humandkind Odyssey.
Spis treści
Sierpień to co prawda nadal sezon ogórkowy i wciąż moglibyśmy życzyć sobie więcej dużych premier, ale widać, że wakacyjna posucha już się kończy. Pod koniec miesiąca wydawcy przypuszczą atak na nasze portfele kilkoma ciekawymi tytułami – m.in. nową produkcją studia Remedy Entertainment (czyli pań i panów odpowiedzialnych za Alana Wake’a czy pierwsze dwie odsłony Maxa Payne’a), klasycznym World of Warcraft i Man of Medan twórców Until Dawn.
KONKURS! Wygraj najbardziej oczekiwaną przez siebie premierę miesiąca!
Zapraszamy Was do udziału w konkursie, w którym do wygrania jest wskazana w komentarzu pozycja na wybraną platformę. Użytkownik, którego post zostanie nagrodzony, otrzyma najbardziej oczekiwaną przez siebie grę.
Aby wygrać, do 23 sierpnia 2019 roku trzeba podać najbardziej wypatrywany przez siebie tytuł, który ma premierę w tym właśnie miesiącu, i krótko uzasadnić swój wybór. Opinię tę należy umieścić w komentarzu pod niniejszym artykułem. Dodatkowo, będąc zalogowanym, należy odszukać wybraną produkcję w naszej encyklopedii gier i przyznać jej „łapkę w górę”. Trafi ona wówczas do kolekcji gier użytkownika. Najpierw jednak koniecznie przeczytajcie regulamin konkursu „Gra Miesiąca”, jego akceptacja jest warunkiem niezbędnym do wzięcia udziału w zabawie.
W poprzedniej edycji konkursu wygrał komentarz użytkownika panmordu.
Nagrody w konkursie sponsoruje SKLEP GRYOnLine.pl.
World of Warcraft: Classic
Data premiery: 27 sierpnia
INFORMACJE
- Gatunek: MMORPG
- Platforma: PC
- Przybliżona cena: 12,99 euro miesięcznie
Czym różni się WoW: Classic od normalnego World of Warcraft?
World of Warcraft: Classic zaoferuje długo oczekiwane specjalne serwery, które staną otworem przed graczami opłacającymi abonament World of Warcraft. Powrót do przeszłości zaplanowano już na 27 sierpnia. Unikatową cechą WoW-a: Classic ma być to, że o ile pozostałe serwery wykorzystują dziesiątki nowych rozwiązań i mechanik, o jakie WoW został przez lata rozbudowany, tak „klasyki” postarają się w maksymalnym stopniu odtworzyć zabawę w takiej formie jak w dziewiczych miesiącach funkcjonowania słynnego MMORPG – zarówno jeśli chodzi o mechanikę rozgrywki, jak i dostępną treść.
Co zaoferuje World of Warcraft: Classic?
Klasyczne serwery oparte będą na zawartości, jaką oferował World of Warcraft w wersji 1.12 (Drums of War). Blizzard podchodzi do tematu z ogromnym pietyzmem i zamierza nawet zachować dawne błędy, w rodzaju za dużych hitboxów taurenów czy niepojawiających się na mapie celów misji. Co jednak ciekawe, z czasem wprowadzone zostaną kolejne aktualizacje, pozwalające naocznie przekonać się, jaką ewolucję przechodziła gra. Na początek (choć jeszcze nie wiadomo kiedy) zostanie ona zaktualizowana do wersji 1.2, która wzbogaci ją m.in. o rajdy Molten Core, Onyxia i Maraudon, z czasem dostaniemy także następne patche.
NASZE OCZEKIWANIA
Wsiąść do pociągu nostalgicznego. Nie dbać o abonament, nie dbać o grind. Ściskając w ręku Azeroth całe, patrzeć jak hejterzy zostają w tyle. Tak, jestem jedną z tych osób, która cieszy się niczym małe dziecko na myśl, że będzie mogła zagrać w odgrzewanego kotleta z 2004–2006 roku. Zdaję sobie przy tym w pełni sprawę, że kieruje mną sentyment oraz tęsknota za minionymi czasami i napędzają mnie wspomnienia pokryte kurzem. Niemniej zupełnie mi to nie przeszkadza. Wiem bowiem, że będę grać w grę i bawić się przy niej zdecydowanie lepiej niż przy Battle for Azeroth. Że drewniane i brzydkie? Grindowate oraz nudne? Zawartość totalnie uboga? Zależy dla kogo! Chcę wrócić do World of Warcraft z czasów, gdy było prawdziwym MMORPG, a nie uroczą wydmuszką jak teraz.
Patryk „PefriX” Manelski