Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Publicystyka

Publicystyka 30 lipca 2019, 14:56

Gry sierpnia 2019 – najciekawsze premiery i konkurs

W sierpniu zagramy w nową grę akcji od twórców Maxa Payne'a i Alana Wake'a, wkroczymy do klasycznego Azeroth w World of Warcraft Classic, prześledzimy ewolucję człowieka w Ancestors: The Humandkind Odyssey.

Spis treści

Sierpień to co prawda nadal sezon ogórkowy i wciąż moglibyśmy życzyć sobie więcej dużych premier, ale widać, że wakacyjna posucha już się kończy. Pod koniec miesiąca wydawcy przypuszczą atak na nasze portfele kilkoma ciekawymi tytułami – m.in. nową produkcją studia Remedy Entertainment (czyli pań i panów odpowiedzialnych za Alana Wake’a czy pierwsze dwie odsłony Maxa Payne’a), klasycznym World of Warcraft i Man of Medan twórców Until Dawn.

KONKURS! Wygraj najbardziej oczekiwaną przez siebie premierę miesiąca!

Zapraszamy Was do udziału w konkursie, w którym do wygrania jest wskazana w komentarzu pozycja na wybraną platformę. Użytkownik, którego post zostanie nagrodzony, otrzyma najbardziej oczekiwaną przez siebie grę.

Aby wygrać, do 23 sierpnia 2019 roku trzeba podać najbardziej wypatrywany przez siebie tytuł, który ma premierę w tym właśnie miesiącu, i krótko uzasadnić swój wybór. Opinię tę należy umieścić w komentarzu pod niniejszym artykułem. Dodatkowo, będąc zalogowanym, należy odszukać wybraną produkcję w naszej encyklopedii gier i przyznać jej „łapkę w górę”. Trafi ona wówczas do kolekcji gier użytkownika. Najpierw jednak koniecznie przeczytajcie regulamin konkursu „Gra Miesiąca”, jego akceptacja jest warunkiem niezbędnym do wzięcia udziału w zabawie.

W poprzedniej edycji konkursu wygrał komentarz użytkownika panmordu.

Nagrody w konkursie sponsoruje SKLEP GRYOnLine.pl.

World of Warcraft: Classic

Data premiery: 27 sierpnia

INFORMACJE

  1. Gatunek: MMORPG
  2. Platforma: PC
  3. Przybliżona cena: 12,99 euro miesięcznie

Czym różni się WoW: Classic od normalnego World of Warcraft?

World of Warcraft: Classic zaoferuje długo oczekiwane specjalne serwery, które staną otworem przed graczami opłacającymi abonament World of Warcraft. Powrót do przeszłości zaplanowano już na 27 sierpnia. Unikatową cechą WoW-a: Classic ma być to, że o ile pozostałe serwery wykorzystują dziesiątki nowych rozwiązań i mechanik, o jakie WoW został przez lata rozbudowany, tak „klasyki” postarają się w maksymalnym stopniu odtworzyć zabawę w takiej formie jak w dziewiczych miesiącach funkcjonowania słynnego MMORPG – zarówno jeśli chodzi o mechanikę rozgrywki, jak i dostępną treść.

Co zaoferuje World of Warcraft: Classic?

Klasyczne serwery oparte będą na zawartości, jaką oferował World of Warcraft w wersji 1.12 (Drums of War). Blizzard podchodzi do tematu z ogromnym pietyzmem i zamierza nawet zachować dawne błędy, w rodzaju za dużych hitboxów taurenów czy niepojawiających się na mapie celów misji. Co jednak ciekawe, z czasem wprowadzone zostaną kolejne aktualizacje, pozwalające naocznie przekonać się, jaką ewolucję przechodziła gra. Na początek (choć jeszcze nie wiadomo kiedy) zostanie ona zaktualizowana do wersji 1.2, która wzbogaci ją m.in. o rajdy Molten Core, Onyxia i Maraudon, z czasem dostaniemy także następne patche.

NASZE OCZEKIWANIA

Wsiąść do pociągu nostalgicznego. Nie dbać o abonament, nie dbać o grind. Ściskając w ręku Azeroth całe, patrzeć jak hejterzy zostają w tyle. Tak, jestem jedną z tych osób, która cieszy się niczym małe dziecko na myśl, że będzie mogła zagrać w odgrzewanego kotleta z 2004–2006 roku. Zdaję sobie przy tym w pełni sprawę, że kieruje mną sentyment oraz tęsknota za minionymi czasami i napędzają mnie wspomnienia pokryte kurzem. Niemniej zupełnie mi to nie przeszkadza. Wiem bowiem, że będę grać w grę i bawić się przy niej zdecydowanie lepiej niż przy Battle for Azeroth. Że drewniane i brzydkie? Grindowate oraz nudne? Zawartość totalnie uboga? Zależy dla kogo! Chcę wrócić do World of Warcraft z czasów, gdy było prawdziwym MMORPG, a nie uroczą wydmuszką jak teraz.

Patryk „PefriX” Manelski

  1. Więcej o grze World of Warcraft

Michał Grygorcewicz

Michał Grygorcewicz

W GRYOnline.pl najpierw był współpracownikiem, w 2023 roku został szefem działu Produktów Płatnych, a od 2024 roku zarządza działem sprzedaży. Tworzy artykuły o grach od ponad dwudziestu lat. Zaczynał od amatorskich serwisów internetowych, które sam sobie kodował w HTML-u, potem trafiał do coraz większych portali. Z wykształcenia inżynier informatyk, ale zawsze bardziej go ciągnęło do pisania niż programowania i to z tym pierwszym postanowił związać swoją przyszłość. W grach przede wszystkim szuka opowieści, emocji i immersji, jakich nie jest w stanie dać inne medium – stąd wśród jego ulubionych tytułów dominują produkcje stawiające na narrację. Uważa, że NieR: Automata to najlepsza gra, jaka kiedykolwiek powstała.

więcej

TWOIM ZDANIEM

Na którą grę sierpnia 2019 czekasz najbardziej?

World of Warcraft: Classic
6,7%
Ancestors: The Humankind Odyssey
5,5%
Control
23,9%
Age of Wonders: Planetfall
7,8%
Blair Witch
23,9%
Remnant: From the Ashes
2,7%
Rebel Galaxy Outlaw
3,1%
Astral Chain
4,1%
The Lord of the Rings: Adventure Card Game
3,3%
Pokemon Masters
3,9%
Children of Morta
3,3%
The Dark Pictures: Man of Medan
11,9%
Zobacz inne ankiety
Gry października 2019 – najciekawsze premiery i konkurs
Gry października 2019 – najciekawsze premiery i konkurs

Call of Duty, Ghost Recon, Destiny, GRID - w październiku zadebiutują nowe odsłony niejednej popularnej serii. A to ledwie wierzchołek góry wypełnionej interesującymi tytułami debiutującymi w tym miesiącu.

Gry lipca 2019 - najciekawsze premiery i konkurs
Gry lipca 2019 - najciekawsze premiery i konkurs

W lipcu zagramy w dodatek do Mutant Year Zero, egranizację trzeciego sezonu Stranger Things, pecetowy port Beyond: Two Souls, spin-offy Wolfensteina oraz nową grę wydaną w ramach EA Originals.

Gry czerwca 2019 - najciekawsze premiery i konkurs
Gry czerwca 2019 - najciekawsze premiery i konkurs

Przygotujcie się - nadciąga sezon ogórkowy. Ale zanim rozkręci się na całego, zagramy w remake kultowego Crash Team Racing, spin-offa serii Yakuza, hack'and'slasha w świecie Warhammera i debiutujący po wielu latach na pecetach port Heavy Rain.