Deathclawy – Fallout. 9 wrogów z gier lat 90., których pamiętamy do dziś
Spis treści
Deathclawy – Fallout
- Gatunek: RPG
- Rok premiery: 1997
- Producent: Interplay Entertainment
Czym były deathclawy?
W uniwersum Fallouta deathclaw był początkowo czymś w rodzaju broni biologicznej. Zadaniem tych człekokształtnych gadów, inspirowanych kameleonem Jacksona oraz stworem tarrasque z D&D, było zastąpić żołnierzy w co bardziej niebezpiecznych misjach wymagających walki na bliski dystans. Zwykle liczyły one około 6 metrów wysokości, miały skórę pokrytą łuskami, ostre pazury i charakterystyczne rogi na głowie. Podobnie jak ludzie posiadały przeciwstawne kciuki i chodziły na dwóch nogach, przypominających trochę stopy welociraptora.
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie