szczegóły - newsy i ciekawostki
Battlefield Hardline zaoferuje dziewięć map i siedem trybów multi
Marcin Skierski, 1 października 2014, 13:38
W jednym z najnowszych wywiadów pracownik studia Visceral Games potwierdził, że w pełnej wersji gry Battlefield Hardline znajdziemy dziewięć map i siedem trybów multiplayer. Spora część zawartości wciąż czeka na oficjalną prezentację.
Until Dawn ma zaoferować 9 godzin rozgrywki i setki zakończeń
Artur Raciborski, 15 sierpnia 2014, 11:34
Według zapowiedzi twórców Until Dawn, studia Supermassive Games, przejście gry ma zająć około 9 godzin. Poza tym tytuł ma zaoferować setki różnych zakończeń i tysiące ścieżek, którymi może potoczyć się fabuła, a wszystko w zależności od naszych wyborów. Deweloperzy nazwali tą mechanikę Efektem Motyla.
Until Dawn - pierwszy gameplay na PS4 przypomina Heavy Rain
Marcin Skierski, 14 sierpnia 2014, 11:50
„Interaktywnym film”, „festiwal QTE”, „więcej oglądania niż grania” - czy takie określenia przylgną na stałe do gry Until Dawn? Pierwszy fragment rozgrywki z produkcji studia Supermassive Games wzbudza pewne skojarzenia z takimi tytułami jak Heavy Rain czy Beyond: Dwie Dusze. W Until Dawn będziemy mogli nawet uśmiercić grywalnych bohaterów.
The Sims 4 bez małych dzieci i funkcji budowania basenów
Marcin Skierski, 27 czerwca 2014, 11:00
Okazuje się, że w grze The Sims 4 zabraknie niektórych funkcji doskonale znanych z poprzednich części serii. Studio Maxis potwierdziło, że w nadchodzącej produkcji nie znajdziemy opcji budowania basenów. Nie będzie też małych dzieci dopiero uczących się chodzić, choć prawdopodobnie nie zabraknie niemowlaków i nastolatków.
GTA V na Steamie. Są nowe informacje na temat wersji PC
Marcin Skierski, 12 czerwca 2014, 10:00
W serwisie cyfrowej dystrybucji Steam pojawiła się pecetowa wersja gry Grand Theft Auto V. Produkcji studia Rockstar North nie można tam jeszcze zamawiać przedpremierowo, ale dostępny opis ujawnił kilka nowych informacji na temat długo oczekiwanego tytułu. Niestety, wymagania sprzętowe nadal pozostają nieznane.
The Last of Us: Remastered - przenoszenie gry na PS4 to „piekło”
Marcin Skierski, 19 maja 2014, 13:00
Neil Druckmann ze studia Naughty Dog określa przenoszenie gry The Last of Us na PlayStation 4 prawdziwym „piekłem”. Twórcy muszą zmagać się z wieloma problemami sprawiającymi, że nie jest to tylko prosty i szybki port.
DriveClub: PlayStation Plus Edition - szczegóły i kontrowersyjne „ulepszenie” [News zaktualizowany]
Marcin Skierski, 9 maja 2014, 15:57
Zespół Evolution Studios ujawnił szczegóły na temat DriveClub: PlayStation Plus Edition - okrojonej wersji nadchodzących wyścigów, dostępnej bez dodatkowych opłat dla użytkowników usługi PlayStation Plus. Przy okazji wyszedł na jaw kontrowersyjny sposób „ulepszenia” takiej edycji do pełnoprawnego produktu.
State of Decay – sporo nowych informacji na temat DLC Lifeline
Adam Betley, 14 kwietnia 2014, 12:58
Podczas odbywających się właśnie w Bostonie targów PAX East studio Undead Labs umożliwiło zagranie w Lifeline, czyli drugie DLC do ich zombie survivalu State of Decay, o którym dotychczas nie mieliśmy zbyt wiele informacji.
State of Decay - w dodatku DLC Lifeline wcielimy się w żołnierza
Marcin Skierski, 28 lutego 2014, 12:40
Na oficjalnej stronie internetowej studia Undead Labs pojawiły się nowe informacje na temat dodatku DLC Lifeline do State of Decay. Poznaliśmy więcej szczegółów o miejscu akcji, bohaterach i nieco innej formie rozgrywki niż w podstawowej wersji gry.
Sherlock Holmes: Crimes & Punishments - śledztwa i wybory moralne w grze
Marcin Skierski, 13 grudnia 2013, 12:02
W sieci pojawił się nowy zwiastun gry Sherlock Holmes: Crimes & Punishments. Studio Frogwares ujawniło też kilka szczegółów na temat śledztw i wyborów moralnych w nadchodzącej przygodówce.
W Quantum Break wcielimy się także w złoczyńcę
Bartosz Woldański, 24 listopada 2013, 16:30
Już niebawem powinniśmy zobaczyć kolejny materiał wideo prezentujący rozgrywkę Quantum Break, ale zanim do tego dojdzie, studio Remedy postanowiło podzielić się nowymi informacjami na temat tego intrygującego projektu. Otóż w grze przejmiemy kontrolę nie tylko nad protagonistami, ale również nad antagonistą.
Galactic Civilizations III – kolejne szczegóły i pierwsze obrazki
Bartosz Woldański, 23 listopada 2013, 16:40
Dzięki zapowiedzi w serwisie PC Gamer poznaliśmy więcej szczegółów na temat trzeciej części Galactic Civilizations, serii strategii kosmicznych typu 4X wyprodukowanej przez studio Stardock Systems. Ażeby umilić nam czas oczekiwania, opublikowano również pierwsze, jeszcze ciepłe screeny.
Gran Turismo 6 - GPS Logger odtworzy trasę z rzeczywistości w grze
Marcin Skierski, 5 listopada 2013, 11:17
GPS Logger to jedna z nowych funkcji występujących w grze Gran Turismo 6. Wykorzysta ona sygnał GPS do zapisania trasy przejechanej przez gracza w rzeczywistym świecie i przeniesie ją na wirtualne poletko.
The Amazing Spider-Man 2 - więcej szczegółów na temat gry
Marcin Skierski, 14 października 2013, 11:50
Dopiero co wczoraj zapowiedziano grę The Amazing Spider-Man 2, a dzisiaj w sieci pojawiło się więcej szczegółów na jej temat. Tytuł powstaje z myślą o PC, PlayStation 4, Xboksie One, Wii U, PlayStation 3, Xboksie 360 oraz 3DS-ie i ukaże się wiosną 2014 roku.
Child of Light - nowe szczegóły produkcji Ubisoftu inspirowanej grami jRPG
Marcin Skierski, 10 września 2013, 12:50
Firma Ubisoft udostępniła pierwszy zwiastun i kilka screenów z niedawno zapowiedzianej gry Child of Light. Oprócz tego poznaliśmy nowe informacje na temat tej urokliwej produkcji studia Ubisoft Montreal.
State of Decay – szczypta szczegółów o trybie sandbox
Bartosz Woldański, 21 lipca 2013, 09:35
Poznaliśmy więcej szczegółów na temat nadchodzącego trybu rozgrywki w State of Decay. Jesteście ciekawi, jak będą wyglądać zmagania, których dostarczy Wam sandboksowe DLC? Będzie więcej tego samego, ale trudniej.
State of Decay - nowe szczegóły o wersji PC, w tym tryb Sandbox i dostępność na Steamie
Marcin Skierski, 17 lipca 2013, 11:40
W tym roku pecetowa wersja gry State of Decay zadebiutuje w usłudze Wczesny Dostęp na Steamie. Studio Undead Labs ujawniło szykowane usprawnienia graficzne dla komputerowej edycji i zapewniło o wsparciu dla modów. Poznaliśmy także szczegóły dotyczące trybu Sandbox i innych zmian w wersji na Xboksa 360, które prędzej czy później zobaczymy także na PC.
Painkiller Hell & Damnation - DLC Heaven's Above zamieni FPS-a w izometryczny shooter
Marcin Skierski, 18 czerwca 2013, 13:50
Pojutrze w ofercie serwisu Steam pojawi się dodatek DLC Heaven's Above do gry Painkiller Hell & Damnation. Rozszerzenie zmieni tego FPS-a w izometryczny shooter, oddając do dyspozycji pięć map znanych z kampanii.
Na imprezie GDC pod koniec marca poznamy szczegóły gry Phantom Pain
Marcin Skierski, 15 marca 2013, 18:45
Joakim Mogren, którego prawdziwa tożsamość wciąż pozostaje nieznana, zapowiedział w wywiadzie dla programu GT.TV, że na imprezie Game Developers Conference poznamy konkrety dotyczące tajemniczej gry Phantom Pain. Joakim Mogren to rzekomy prezes studia Moby Dick, które swój pierwszy projekt ujawniło na ubiegłorocznej imprezie Spike VGA.
Data premiery, zwiastun i nowe informacje o grze Killzone Najemnik
Marcin Skierski, 31 stycznia 2013, 11:25
W sieci pojawił się prawdziwy wysyp informacji na temat gry Killzone Najemnik na PlayStation Vita. Poznaliśmy datę premiery i wiele nowych szczegółów dotyczących rozgrywki, a także mamy okazję zobaczyć zwiastun przedstawiający możliwości silnika graficznego.
Razer ogłasza szczegóły na temat Edge - potężnego tabletu PC dla graczy
Marcin Skierski, 9 stycznia 2013, 11:20
Trwające targi Consumer Electronics Show (CES) przyniosły nowe wieści na temat Edge - nowego tabletu PC dla hardkorowych graczy od firmy Razer. Okazuje się, że urządzenie zadebiutuje na rynku w dwóch wersjach jeszcze w pierwszym kwartale tego roku.
W grze SimCity stworzymy tylko małe miasta bez opcji deformacji terenu
Marcin Skierski, 12 października 2012, 12:55
Z najnowszych informacji ujawnionych przez studio Maxis wynika, że w grze SimCity stworzymy tylko małe miasta o maksymalnej powierzchni 2 kilometrów kwadratowych. Twórcy zrezygnowali również z obecnej w poprzednich częściach opcji dowolnej deformacji terenu.
Pierwsze szczegóły na temat aktualizacji 1.0.5 do gry Diablo III
Marcin Skierski, 14 września 2012, 12:05
Na stronie internetowej Battle.net pojawiły się pierwsze informacje na temat aktualizacji 1.0.5 do gry Diablo III. Dokładna data wydania patcha nie jest jeszcze znana, a więcej informacji na jego temat otrzymamy w najbliższym czasie.
System rozgrywki w grze MMO War Z - motyw przetrwania, realizm, waluta
Marcin Skierski, 29 lipca 2012, 13:30
Serwis PC Gamer zdobył trochę informacji na temat gry War Z. Jeden z twórców opowiedział o motywie przetrwania, realizmie, czy walucie obowiązującej w nadchodzącej produkcji MMO z zombiakami w roli głównej.
Doom 3 BFG Edition - dodatkowa zawartość i problemy z wersją na PlayStation 3
Marcin Skierski, 13 czerwca 2012, 10:05
John Carmack ze studia id Software poinformował, że przeniesienie gry Doom 3 BFG Edition na PlayStation 3 nie jest tak łatwe, jak moglibyśmy oczekiwać. W związku z tym posiadacze konsol nie powinni spodziewać się implementacji szczególnych efektów graficznych. Ujawniono także szczegóły na temat dodatkowej zawartości wprowadzonej w tej edycji popularnej strzelaniny.
Więcej informacji na temat gry Yakuza 5 - pojawi się pięć grywalnych postaci
Marcin Skierski, 23 maja 2012, 12:05
Redaktorzy magazynu Famitsu przedstawili kilka nowych informacji na temat gry Yakuza 5. Okazuje się, że tym razem pokierujemy pięcioma grywalnymi postaciami, a tytuł jest już skończony w 70%.
Wsparcie dla sieci LAN, policja i inne usprawnienia w grze Carmageddon: Reincarnation
Marcin Skierski, 19 maja 2012, 14:10
Poznaliśmy kilka nowych informacji na temat gry Carmageddon: Reincarnation. W produkcji studia Stainless Games powrócą pojazdy policyjne, pojawi się też opcja rozgrywki w sieci LAN oraz wsparcie dla funkcji Steam Play.
Studio EA Canada opisuje kluczowe usprawnienia w grze FIFA 13
Marcin Skierski, 8 maja 2012, 09:40
W Londynie odbyła się prezentacja gry sportowej FIFA 13, na której David Rutter ze studia EA Canada ujawnił najważniejsze zmiany w stosunku do poprzedniej części. Poprawek doczekają się: system kolizji, rzuty wolne, sztuczna inteligencja, czy kontrola nad piłką.
PES FullControl, Player ID oraz ProActive AI - kluczowe nowości w grze Pro Evolution Soccer 2013
Marcin Skierski, 24 kwietnia 2012, 15:25
Firma Konami ujawniła pierwsze szczegóły na temat ostatnio zapowiedzianej gry Pro Evolution Soccer 2013. Japoński deweloper tradycyjnie obiecuje wiele innowacji w rozgrywce i jeszcze większy nacisk na realizm.
O modelu free to play i systemie nagradzania graczy w grze DOTA 2
Marcin Skierski, 22 kwietnia 2012, 13:30
W długo oczekiwanej grze DOTA 2 najbardziej „wyróżniający się” gracze będa odpowiednio nagradzani przez twórców gry. Gabe Newell ze studia Valve opowiedział trochę o tym rozwiązaniu i modelu free to play.
Więcej o wsparciu dla modów i interfejsie pecetowej wersji gry XCOM: Enemy Unknown
Marcin Skierski, 18 marca 2012, 13:10
Studio Firaxis Games poświęca dużo uwagi pecetowej wersji gry XCOM: Enemy Unknown. W związku z tym przygotowany zostanie odmienny interfejs użytkownika oraz odpowiednie wsparcie dla modów.
Borderlands 2 na PC ze specjalnym interfejsem oraz obsługą pada i sieci LAN
Marcin Skierski, 17 marca 2012, 09:25
Na oficjalnej stronie gry Borderlands 2 pojawiło się trochę informacji na temat pecetowej wersji. Studio Gearbox Software zaimplementuje wszelkie najważniejsze udogodnienia dla graczy.
Medal of Honor: Warfighter w pełnej polskiej wersji językowej. Więcej informacji na temat fabuły i trybu multiplayer
Marcin Skierski, 7 marca 2012, 13:55
Deweloper gry Medal of Honor: Warfighter ujawnił więcej informacji na temat fabuły, trybu multiplayer oraz Limitowanej Edycji swojej produkcji. Tytuł zadebiutuje w naszym kraju w pełnej polskiej wersji językowej.
Więcej o kampanii i trybie multiplayer w grze Medal of Honor: Warfighter
Marcin Skierski, 27 lutego 2012, 11:45
W sieci wylądowały kolejne szczegóły dotyczące gry Medal of Honor: Warfighter. W produkcji studia Danger Close znajdziemy m.in. tryb kooperacji.
Więcej informacji o bohaterach i fabule gry The Last of Us
Marcin Skierski, 7 lutego 2012, 12:30
W sieci pojawiły się kolejne informacje na temat gry The Last of Us prosto z zapowiedzi zamieszczonej w najnowszym numerze magazynu Game Informer. Tym razem mamy okazję poznać więcej szczegółów na temat fabuły i bohaterów produkcji studia Naughty Dog.
Pierwsze szczegóły na temat nowej odsłony serii Medal of Honor na początku marca?
Marcin Skierski, 7 lutego 2012, 10:22
Redaktorzy serwisu Kotaku donoszą, że na początku marca powinniśmy poznać kilka szczegółów na temat kolejnej odsłony serii Medal of Honor. Wtedy ma odbyć się zamknięte spotkanie dla prasy.
Nowe informacje i pierwsze screeny z rozgrywki w grze The Last of Us
Marcin Skierski, 3 lutego 2012, 09:45
Redaktorzy magazynu Game Informer ujawnili pierwsze screeny z rozgrywki w grze The Last of Us, a także nowe informacje na jej temat. Za kilka dni ukaże się kolejny numer periodyku, gdzie znajdziemy obszerną zapowiedź nadchodzącej produkcji studia Naughty Dog.
O systemie flankowania przeciwników w grze XCOM: Enemy Unknown
Marcin Skierski, 31 stycznia 2012, 12:50
Na łamach serwisu Game Informer pojawiła się druga część opisu prezentacji gry XCOM: Enemy Unknown. Tym razem dowiedzieliśmy się więcej na temat opcji flankowania przeciwników.
Ujawniono szczegóły nowej usługi Nintendo Network - odpowiednika Xbox Live i PSN
Marcin Skierski, 27 stycznia 2012, 10:37
Firma Nintendo zapowiedziała nową usługę sieciową dla posiadaczy 3DS-a oraz Wii U. W ramach Nintendo Network otrzymamy m.in. wsparcie dla dodatków DLC, osobiste konta gracza, a także najprawdopodobniej cyfrową dystrybucję pełnych wersji gier dostępnych również w sklepach.
Dokładna data premiery gry FIFA Street i szczegóły funkcji Street Network
Marcin Skierski, 25 stycznia 2012, 10:40
Poznaliśmy dokładną datę premiery nadchodzącej odsłony serii sportowej FIFA Street. Twórcy przedstawili także społecznościową opcję Street Network.
O zdolnościach, interfejsie i braku punktów akcji w grze XCOM: Enemy Unknown
Marcin Skierski, 12 stycznia 2012, 13:25
W ostatnich dniach mamy do czynienia z prawdziwym wysypem informacji na temat niedawno zapowiedzianej gry XCOM: Enemy Unknown. Tym razem poznaliśmy więcej szczegółów na temat turowych starć z obcymi, ich umiejętności oraz interfejsu graficznego.
W grze Hitman: Absolution pojawi się tryb wyłączający ułatwienia w rozgrywce
Marcin Skierski, 11 stycznia 2012, 19:00
Z informacji ujawnionych w sieci poznaliśmy trochę nowych szczegółów na temat gry Hitman: Absolution. Zwolenników wysokiego poziomu trudności z pewnością ucieszy obecność trybu, w którym wyłączymy interfejs i wszelkie elementy ułatwiające rozgrywkę.
Wymagania sprzętowe, system rozwoju pilota, brak modów i inne aspekty gry Microsoft Flight
Marcin Skierski, 5 stycznia 2012, 11:50
Firma Microsoft ujawniła wymagania sprzętowe gry Microsoft Flight, o której wczoraj pisaliśmy nieco więcej. Dzisiaj otrzymaliśmy także kolejne informacje na temat rozgrywki - dowiedzieliśmy się więcej o systemie rozwoju postaci, czy realistycznym odwzorowaniu terenów.
Jeszcze większa różnorodność uzbrojenia w grze Borderlands 2
Marcin Skierski, 9 grudnia 2011, 13:55
Koncepcyjny projektant gry Borderlands 2 wypowiedział się na temat najważniejszych elementów produkcji studia Gearbox Software. W sieci pojawił się także materiał prezentujący kandydatki do wcielenia się w Lilith - bohaterkę pierwszej części, pojawiającą się także w kontynuacji.
Final Fantasy XIII-2 - tryb New Game Plus i ponad milion egzemplarzy do sklepów
Marcin Skierski, 7 grudnia 2011, 20:11
Twórcy gry Final Fantasy XIII-2 w wywiadzie dla japońskiego magazynu Dengeki PlayStation ujawnili kilka nowych informacji na jej temat. W konkurencyjnym periodyku Famitsu produkcja studia Square Enix otrzymała maksymalną ocenę.
Enemy Front - pierwsze informacje o grze studia City Interactive i Stuarta Blacka
Marcin Skierski, 9 listopada 2011, 09:30
Na łamach magazynu Playbox ujawniono informacje na temat gry Enemy Front. Jest to pierwszy wspólny projekt polskiego studia City Interactive oraz Stuarta Blacka, który wcześniej stworzył m.in. efektowną strzelaninę Black.
PlanetSide 2 zaoferuje potyczki na mapach o rozmiarze 8 kilometrów kwadratowych
Marcin Skierski, 27 października 2011, 11:10
Dyrektor kreatywny gry PlanetSide 2 w wywiadzie dla serwisu PC Gamer ujawnił kilka informacji na jej temat. W kontynuacji popularnej strzelaniny MMO zagramy na mapach liczących nawet osiem kilometrów kwadratowych, a do walki będą mogły stanąć drużyny o zupełnie różnej liczebności.
Wysyp informacji na temat gry MMO Warhammer 40,000: Dark Millennium Online
Marcin Skierski, 13 października 2011, 12:00
Na łamach fanowskiego forum WarSeer pojawiło się wiele informacji na temat gry MMO Warhammer 40,000: Dark Millennium Online. Z kolei oficjalna strona internetowa firmy THQ mówi o premierze nadchodzącej produkcji studia Vigil Games dopiero w 2013 roku.
W filmie Mass Effect zabraknie pani Shepard oraz aktora dubbingującego Jokera
Marcin Skierski, 21 września 2011, 12:03
Ze sporym opóźnieniem pojawiły się doniesienia z konwentu Comic-Con na temat filmu Mass Effect. Dowiedzieliśmy się między innymi, że w historii zabraknie miejsca dla pani Shepard.
Nowe szczegóły na temat gry MMO World of Darkness
Marcin Skierski, 19 września 2011, 16:25
W sieci pojawiły się nowe szczegóły na temat gry MMO World of Darkness. Nadchodząca produkcja studia CCP to adaptacja popularnych gier fabularnych o tym samym tytule.