autor: Marcin Skierski
Jeszcze większa różnorodność uzbrojenia w grze Borderlands 2
Koncepcyjny projektant gry Borderlands 2 wypowiedział się na temat najważniejszych elementów produkcji studia Gearbox Software. W sieci pojawił się także materiał prezentujący kandydatki do wcielenia się w Lilith - bohaterkę pierwszej części, pojawiającą się także w kontynuacji.
Firma 2K Games opublikowała wywiad ze Scottem Kesterem, koncepcyjnym projektantem gry Borderlands 2, który opowiedział o jej najważniejszych elementach. W oddzielnym filmie możecie także obejrzeć kandydatki do wcielenia się w rolę Lilith, bohaterki pierwszej części.
Ze wspomnianego wywiadu wynika, że twórcy nie zamierzają zrezygnować z tego, co gracze najbardziej pokochali w pierwowzorze – możliwości podnoszenia poziomu doświadczenia i zbierania losowo generowanego uzbrojenia. Co więcej, ten aspekt rozgrywki zostanie jeszcze bardziej rozbudowany w stosunku do poprzedniczki.
Deweloper przywiązuje bardzo dużo uwagi do różnorodności oferowanych broni. Każda z nich będzie charakteryzować się większą liczbą elementów wyróżniających ją spośród innych okazów. Przyczyni się do tego obecność producentów uzbrojenia, o których pisaliśmy w jednej z poprzednich wiadomości.
Kester zapewnia, że Borderlands 2 zapewni jeszcze więcej zabawy niż pierwowzór i rozwinie jego najbardziej udane aspekty. Jednocześnie nie będzie to tylko kalka wcześniej wydanej produkcji, a raczej mocno rozbudowana wersja tego co już znamy. Tyczy się to także lokacji, które zyskają na różnorodności.
W międzyczasie stacja CBS opublikowała materiał prezentujący kobiety, które chciałyby wcielić się w rolę Lilith – bohaterki pierwszej części, która w jakiejś formie pojawi się także w kontynuacji. Studio Gearbox Software jakiś czas temu ogłosiło, że jest poszukiwana kandydatka do tej roli. Osoba wybrana na drodze przesłuchań zarobi 1000 dolarów za każdy dzień pracy w ramach kampanii reklamowej gry.
Borderlands 2 to kolejna odsłona produkcji stanowiącej połączenie pierwszoosobowej strzelaniny z elementami RPG. Gra zadebiutuje w 2012 roku na PlayStation 3, Xboksie 360 oraz PC. W naszym kraju zostanie wydana przez firmę Cenega.