Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

DLSS - sprzęt i technologie (2)

Nvidia udostępnia plugin DLSS do Unreal Engine 4
Nvidia udostępnia plugin DLSS do Unreal Engine 4

Paweł Musiolik, 13 lutego 2021, 11:21

Firma Nvidia postanowiła udostępnić technologię DLSS 2.0 szerszemu gronu twórców. Oficjalny plugin do silnika Unreal Engine 4 dostępny jest za darmo.

Nawet 120% więcej fps - Nvidia chwali się wydajnością DLSS
Nawet 120% więcej fps - Nvidia chwali się wydajnością DLSS

Bartosz Świątek, 18 listopada 2020, 11:52

Firma Nvidia opublikowała slajdy i filmy przedstawiające działanie funkcji DLSS w kilku kolejnych produkcjach. W niektórych przypadkach przyrost wydajności jest naprawdę duży, a najlepszymi przykładami są strzelanki Call of Duty: Black Ops – Cold War oraz Ready or Not.

Ray tracing i DLSS w Fortnite już dziś
Ray tracing i DLSS w Fortnite już dziś

Mikołaj Łaszkiewicz, 17 września 2020, 11:55

Już dzisiaj aktualizacja do Fortnite wprowadzi obsługę ray tracingu i DLSS. To kolejny duży krok w popularyzacji technologii śledzenia promieni w grach.

Nvidia - na PC nadchodzi era 8K dzięki procesowi DLSS 2.1
Nvidia - na PC nadchodzi era 8K dzięki procesowi DLSS 2.1

Karol Laska, 3 września 2020, 20:36

To już oficjalne – technologia DLSS 2.1 ujrzy światło dzienne. Nvidia podała także parę szczegółów jej dotyczących, w tym na temat kompatybilności z zestawami wirtualnej rzeczywistości.

Fortnite otrzyma ray tracing i obsługę DLSS
Fortnite otrzyma ray tracing i obsługę DLSS

Adrian Werner, 2 września 2020, 11:45

Firmy Nvidia i Epic Games poinformowały, że pecetowa wersja Fortnite otrzyma wkrótce obsługę technologii ray tracingu i DLSS.

PS5 będzie miało własne DLSS 2.0 – tak sugeruje patent Sony
PS5 będzie miało własne DLSS 2.0 – tak sugeruje patent Sony

Bartosz Świątek, 29 lipca 2020, 08:19

Patent zarejestrowany przez koncern Sony sugeruje, że konsola PlayStation 5 może wykorzystać zaawansowaną technikę rekonstrukcji obrazu, przypominającą DLSS 2.0 stworzony przez firmę Nvidia.

Testy wydajności Death Stranding na PC z technologią DLSS 2.0
Testy wydajności Death Stranding na PC z technologią DLSS 2.0

Paweł Woźniak, 2 lipca 2020, 18:21

Przeprowadzono testy wydajnościowe Death Stranding na komputerach osobistych z technologią DLSS 2.0. Nowa funkcja Nvidii pozwala osiągnąć znacznie lepszą wydajność, zwiększając tym samym liczbę klatek na sekundę w grze.

Death Stranding na PC ze wsparciem dla DLSS 2.0
Death Stranding na PC ze wsparciem dla DLSS 2.0

Bartosz Świątek, 1 lipca 2020, 12:32

Firma Nvidia poinformowała, że pecetowa wersja gry studia Kojima Productions – Death Stranding – otrzyma wsparcie dla technologii DLSS 2.0. Funkcja ma pozwolić na osiągnięcie świetnej wydajności na każdej karcie z serii Nvidia GeForce RTX.

Cyberpunk 2077 z obsługą ray tracingu i DLSS 2.0
Cyberpunk 2077 z obsługą ray tracingu i DLSS 2.0

Bartosz Świątek, 26 czerwca 2020, 09:08

Firmy Nvidia i CD Projekt RED poinformowały, że w dniu premiery Cyberpunk 2077 będzie obsługiwał zarówno ray tracing, jak i DLSS 2.0. Wszystko wskazuje na to, że pokazany wczoraj gameplay był tych funkcji pozbawiony.

GeForce NOW z obsługą DLSS 2.0 w wybranych tytułach
GeForce NOW z obsługą DLSS 2.0 w wybranych tytułach

Konrad Hazi, 3 maja 2020, 13:40

Platforma streamingowa GeForce NOW oferuje od teraz obsługę technologii DLSS 2.0. Pierwszą grą, która pozwoli nam na wypróbowanie nowych efektów graficznych, będzie Control. Oprócz tego w usłudze Nvidii zadebiutuje kolejnych 21 tytułów.

Shadow of the Tomb Raider z obsługą ray tracingu i DLSS
Shadow of the Tomb Raider z obsługą ray tracingu i DLSS

Amadeusz Cyganek, 20 marca 2019, 12:30

Studio Nixxes Software, odpowiedzialne za pecetową wersję Shadow of the Tomb Raider, opublikowało nową łatkę, która pozwala posiadaczom komputerów z kartami graficznymi GeForce RTX skorzystać z technologii ray tracingu oraz DLSS.

Nowe sterowniki Nvidii – wsparcie ray tracingu i DLSS w Battlefield V i Metro Exodus
Nowe sterowniki Nvidii – wsparcie ray tracingu i DLSS w Battlefield V i Metro Exodus

Bartosz Świątek, 14 lutego 2019, 14:48

Firma Nvidia udostępniła nowy pakiet sterowników do kart graficznych, oznaczony numerem 418.91. Drivery pozwalają korzystać z funkcji ray tracingu w Metro Exodus, a także umożliwiają włączenie DLSS w strzelance studia 4A Games oraz Battlefield V.

DLSS podwaja wydajność? Nvidia chwali się wynikami benchmarku Infiltrator
DLSS podwaja wydajność? Nvidia chwali się wynikami benchmarku Infiltrator

Bartosz Świątek, 17 października 2018, 13:54

Nvidia opublikowała benchmark prezentujący rezultaty wykorzystania technologii DLSS – Deep Learning Supersampling – w demie Infiltrator. Skok wydajności jest naprawdę duży.