DLSS - sprzęt i technologie (2)
Nvidia udostępnia plugin DLSS do Unreal Engine 4
Paweł Musiolik, 13 lutego 2021, 11:21
Firma Nvidia postanowiła udostępnić technologię DLSS 2.0 szerszemu gronu twórców. Oficjalny plugin do silnika Unreal Engine 4 dostępny jest za darmo.
Nawet 120% więcej fps - Nvidia chwali się wydajnością DLSS
Bartosz Świątek, 18 listopada 2020, 11:52
Firma Nvidia opublikowała slajdy i filmy przedstawiające działanie funkcji DLSS w kilku kolejnych produkcjach. W niektórych przypadkach przyrost wydajności jest naprawdę duży, a najlepszymi przykładami są strzelanki Call of Duty: Black Ops – Cold War oraz Ready or Not.
Ray tracing i DLSS w Fortnite już dziś
Mikołaj Łaszkiewicz, 17 września 2020, 11:55
Już dzisiaj aktualizacja do Fortnite wprowadzi obsługę ray tracingu i DLSS. To kolejny duży krok w popularyzacji technologii śledzenia promieni w grach.
Nvidia - na PC nadchodzi era 8K dzięki procesowi DLSS 2.1
Karol Laska, 3 września 2020, 20:36
To już oficjalne – technologia DLSS 2.1 ujrzy światło dzienne. Nvidia podała także parę szczegółów jej dotyczących, w tym na temat kompatybilności z zestawami wirtualnej rzeczywistości.
Fortnite otrzyma ray tracing i obsługę DLSS
Adrian Werner, 2 września 2020, 11:45
Firmy Nvidia i Epic Games poinformowały, że pecetowa wersja Fortnite otrzyma wkrótce obsługę technologii ray tracingu i DLSS.
PS5 będzie miało własne DLSS 2.0 – tak sugeruje patent Sony
Bartosz Świątek, 29 lipca 2020, 08:19
Patent zarejestrowany przez koncern Sony sugeruje, że konsola PlayStation 5 może wykorzystać zaawansowaną technikę rekonstrukcji obrazu, przypominającą DLSS 2.0 stworzony przez firmę Nvidia.
Testy wydajności Death Stranding na PC z technologią DLSS 2.0
Paweł Woźniak, 2 lipca 2020, 18:21
Przeprowadzono testy wydajnościowe Death Stranding na komputerach osobistych z technologią DLSS 2.0. Nowa funkcja Nvidii pozwala osiągnąć znacznie lepszą wydajność, zwiększając tym samym liczbę klatek na sekundę w grze.
Death Stranding na PC ze wsparciem dla DLSS 2.0
Bartosz Świątek, 1 lipca 2020, 12:32
Firma Nvidia poinformowała, że pecetowa wersja gry studia Kojima Productions – Death Stranding – otrzyma wsparcie dla technologii DLSS 2.0. Funkcja ma pozwolić na osiągnięcie świetnej wydajności na każdej karcie z serii Nvidia GeForce RTX.
Cyberpunk 2077 z obsługą ray tracingu i DLSS 2.0
Bartosz Świątek, 26 czerwca 2020, 09:08
Firmy Nvidia i CD Projekt RED poinformowały, że w dniu premiery Cyberpunk 2077 będzie obsługiwał zarówno ray tracing, jak i DLSS 2.0. Wszystko wskazuje na to, że pokazany wczoraj gameplay był tych funkcji pozbawiony.
GeForce NOW z obsługą DLSS 2.0 w wybranych tytułach
Konrad Hazi, 3 maja 2020, 13:40
Platforma streamingowa GeForce NOW oferuje od teraz obsługę technologii DLSS 2.0. Pierwszą grą, która pozwoli nam na wypróbowanie nowych efektów graficznych, będzie Control. Oprócz tego w usłudze Nvidii zadebiutuje kolejnych 21 tytułów.
MechWarrior 5 i Control otrzymują obsługę techniki DLSS 2.0. Sterownik Game Ready dla Half-Life: Alyx
NVIDIA Press Release, 23 marca 2020, 19:47
Shadow of the Tomb Raider z obsługą ray tracingu i DLSS
Amadeusz Cyganek, 20 marca 2019, 12:30
Studio Nixxes Software, odpowiedzialne za pecetową wersję Shadow of the Tomb Raider, opublikowało nową łatkę, która pozwala posiadaczom komputerów z kartami graficznymi GeForce RTX skorzystać z technologii ray tracingu oraz DLSS.
Nowe sterowniki Nvidii – wsparcie ray tracingu i DLSS w Battlefield V i Metro Exodus
Bartosz Świątek, 14 lutego 2019, 14:48
Firma Nvidia udostępniła nowy pakiet sterowników do kart graficznych, oznaczony numerem 418.91. Drivery pozwalają korzystać z funkcji ray tracingu w Metro Exodus, a także umożliwiają włączenie DLSS w strzelance studia 4A Games oraz Battlefield V.
DLSS podwaja wydajność? Nvidia chwali się wynikami benchmarku Infiltrator
Bartosz Świątek, 17 października 2018, 13:54
Nvidia opublikowała benchmark prezentujący rezultaty wykorzystania technologii DLSS – Deep Learning Supersampling – w demie Infiltrator. Skok wydajności jest naprawdę duży.