autor: Amadeusz Cyganek
Shadow of the Tomb Raider z obsługą ray tracingu i DLSS
Studio Nixxes Software, odpowiedzialne za pecetową wersję Shadow of the Tomb Raider, opublikowało nową łatkę, która pozwala posiadaczom komputerów z kartami graficznymi GeForce RTX skorzystać z technologii ray tracingu oraz DLSS.

Po długim oczekiwaniu i publikacji aż trzynastu patchów Shadow of the Tomb Raider dołącza do grona tytułów obsługujących technologie ray tracing oraz DLSS. Tym samym ilość gier, które pozwalają w pełni wykorzystać te zaawansowane narzędzia graficzne, wprowadzone w kartach z rodziny GeForce RTX, wzrosła do trzech (poza najnowszym Tomb Raiderem mowa o Battlefield V oraz Metro Exodus).
Zainstalowanie wypuszczonej wczoraj łatki do Shadow of the Tomb Raider oraz posiadanie karty graficznej z rodziny GeForce RTX to nie jedyne warunki, które każdy gracz musi spełnić, by cieszyć się nową jakością warstwy wizualnej. Konieczne jest także zaktualizowanie systemu Windows co najmniej do update’u o numerze 1809 oraz zainstalowanie sterowników Nvidii o oznaczeniu 419.35 lub nowszych.