Więcej klatek w No Man’s Sky i Everspace 2; DLSS w kolejnych ośmiu grach
Funkcja DLSS od Nvidii trafiła do kolejnych ośmiu gier. Imponującymi efektami zastosowania technologii mogą pochwalić się takie tytuły jak No Man’s Sky czy Everspace 2.
- DLSS od Nvidii pojawił się w kolejnych ośmiu grach.
- Wśród nich jest No Man’s Sky oraz Everspace 2.
- Technologia działa również podczas rozgrywki w VR.
Kolejne dziewięć gier otrzymało wsparcie technologii DLSS od Nvidii. Obsługa funkcji pozwala na znaczący wzrost płynności rozgrywki. Efekty te możemy teraz zobaczyć w No Man's Sky, AMID EVIL, Aron's Adventure, Everspace 2, Redout: Space Assault, Scavengers, Into The Radius i Wrench. Oznacza to, że DLSS dostępne jest już w ponad 50 grach.
Szczególnie pozytywnie odebrana została informacja o wprowadzeniu wspomnianej funkcji do No Man’s Sky. Gra studia Hello Games jest obok Everspace 2 zdecydowanie najpopularniejszą z wymienionych powyżej produkcji. Nvidia pochwaliła się efektami zastosowania swojej technologii w popularnym sandboksie, które wywołały duży entuzjazm wśród fanów na Reddicie.
Naprawdę mam problem w uzyskaniu stałych ponad 80 klatek na sekundę (na dowolnych ustawieniach) przy użyciu 3060ti i Ryzena 5. Mam nadzieję, że to da mi wsparcie, którego potrzebuję.
- TheBlanketBandit
Każda nowoczesna gra, która jest w jakiś sposób wymagająca powinna korzystać ze wsparcia DLSS. To tak uniwersalnie dobra opcja.
- auwsmit
Nvidia poinformowała, że technologia DLSS działa także przy wykorzystaniu wirtualnej rzeczywistości. Gracze, którzy zanurzają się w świat No Man’s Sky, Into The Radius oraz Wrench przy użyciu VR będą więc mogli tak samo jak zwykli użytkownicy korzystać z nowej funkcji.
Firma powróciła także do tematu Metro: Exodus, jeszcze raz przypominając, że nowa wersja DLSS o numerze 2.0 dodana została właśnie przy okazji premiery Enhanced Edition. Kolejna odsłona tej funkcji pozwala na uzyskanie lepszych efektów podczas gry w rozdzielczości 4K. To właśnie ta odsłona technologii od Nvidii działa w każdej z wymienionych powyżej produkcji.
Osoby, które ciekawe są pełnej listy prezentującej wzrost płynności przy użyciu DLSS w poszczególnych grach, mogą zobaczyć ją na oficjalnej stronie Nvidii.
- DLSS trafi do Unity; będzie więcej gier z opcją zwiększającą wydajność
- PS5 i Xbox Series X/S mogą otrzymać odpowiednik DLSS od AMD
- No Man’s Sky po 2 latach – recenzja aktualizacji NEXT