STALKER Shadow of Chernobyl: Świadomość-Z (1) Zakończenia
Aktualizacja:
ZAKOŃCZENIE 6 - Stanie się częścią projektu "Świadomość-Z".
Wymagania: Po wysłuchaniu całej rozmowy będziesz musiał wybrać pierwszą opcję dialogową, a mianowicie "Chcę dołączyć do projektu Świadomość-Z".
Dodatkowe uwagi: ...nie są one właściwie wymagane, gdyż od razu przystąpisz do obejrzenia filmiku końcowego. Radziłbym więc przed zniszczeniem ostatniego generatora zapisać sobie stan gry, tak aby móc od razu przystąpić do siódmego zakończenia.
ZAKOŃCZENIE 7 (NAJLEPSZE) - Odmowa współpracy z "Świadomością-Z".
Wymagania: Po wysłuchaniu całej rozmowy będziesz musiał wybrać drugą opcję dialogową, a mianowicie "Nie zamierzam pomagać w tym oszustwie".
Dodatkowe uwagi: Wybranie tej opcji dialogowej umożliwi ci obejrzenie najlepszego zakończenia gry. Zanim jednak do tego dojdzie, czeka Cię stosunkowo długa przeprawa. Po chwili zostaniesz przeniesiony z powrotem do sektora Elektrownia Jądrowa. Twoim zadaniem będzie docieranie do kolejnych teleporterów. Ważniejsze jest jednak to, iż po drodze będziesz musiał walczyć z żołnierzami Monolith. Z racji tego, iż jest to standardowo wykonany etap, przygotowałem szczegółowy opis dotarcia do każdego z teleporterów.
TELEPORTER 1
Na początek coś bardzo prostego. Biegnij przed siebie. Teleporter powinien znajdować się po prawej stronie (#1). Musisz się tam teraz udać.

TELEPORTER 2
Skieruj się do najbliższej drabiny. W oddali powinieneś zauważ kilku wrogów, w tym jednego snajpera (#1). Musisz się ich teraz pozbyć. Wrzuć też granat na wyższy poziom, a następnie skorzystaj z drabiny żeby się tam dostać (#2).
![]() | ![]() |
Załatw wrogów z wyższego piętra (#1) i zacznij schodzić po drabinach na dół. Musisz zabezpieczyć cały ten poziom. Najwięcej problemów sprawi ci zapewne odnalezienie kolejnej drabiny, która przedstawiona została na screenie (#2).
![]() | ![]() |
Biegnij prosto. Zabijaj napotykanych wrogów. W pewnym miejscu uaktywni się inny teleporter (#1). Będziesz musiał zlikwidować pojedynczego przeciwnika. Po zbadaniu ciał skieruj się do swojego teleportera (#2).
![]() | ![]() |
TELEPORTER 3
Zaczynasz na dachu budynku (#1). Możesz podjąć walkę ze znajdującymi się w okolicy przeciwnikami, bądź też zlikwidować tylko tych, którzy najbardziej ci zagrażają i jak najszybciej udać się do teleportera (#2).
![]() | ![]() |
TELEPORTER 4
Skorzystaj ze znajdującej się przed sobą drabiny. Biegnij prosto (#1), ignorując skażony teren. Dotrzesz do kolejnej drabiny. Na górze będziesz musiał rozprawić się z dwoma żołnierzami (#2). Dopiero gdy zginą, skieruj się do okolicznego teleportera.
![]() | ![]() |
TELEPORTER 5
Ruszaj przed siebie. Będziesz musiał skorzystać ze znajdującej się tu drabiny (#1). Uważaj, gdyż na górze zostaniesz zaatakowany przez mutanta. Zabij go i dopiero teraz skieruj się do teleportera (#2).
![]() | ![]() |
Komentarze czytelników
Witam, mam ogólnie problem dlaczego u mnie nie ma dźwigni i dlaczego te rury są inaczej ułożone niż na obrazku, co mam zrobić
Jak otworzyć drzwi do tajnego laboratorium bo u mnie wyświetla się napis zamek szyfrowy
pilot pomyliłem sie jak zejdziesz na dół to musisz poszukac drabiny musisz troche poszukac ale zaprowadzi sie do zamnietych drzwi i tam uzyjesz dekodera ze schowka z prypeci zajmie ci to 30 sekund i zaatakuje cie w miedzi czsie 3-4 monolitowców w egzach (polecam szukac u nich st 200m ) bo ja wzialem od 1 ta bron otwierasz drzi i masz lab jest tam bardzo duzo monlitu i dojdziesz do pokoju z chologramem zniszcz kamienie wokół i pokaze sie typek z którym musisz pogadać i wybierasz opcje: a) przylaczasz sie do swiadomości-z lub b) odrzucasz i zabawa z teleportami i zniszczenie zony :-P
pilot jak zejdziesz na dół w elektrowni to bedziesz mijal drzwi do ktorych potrzeba szyfru , szyfr ma jeden z zolniezy monolitu jak bedziesz szedl w prypeci ze stalkerami wtedy kod dostanie masz go w PDA w notatki i PDA i tam masz "PDA zolnieza monolitu" czy jakos tak , wtedy ten kod wpisujesz tak nie wiem czy dziala ale to wydaje sie sensowne bo poco szyfr do drzwi skoro nie mozna nim nic otworzyc prawda?
witam jestem tu nowy mam problem ze stalkerami cien Czarnobyla gdzie jest tajne wejście do labolatorium żeby poznac tajemnice monolitu czy może ktoś mi pomodz proszę bo dostane szalu hehe
pomyliłeś się tylko w 1 a konkretnie o Instytut Agroprom a konkretniej Babich nie tylko daje lokalizacje wejsc do kanałów a też patrole w Bazie wojskowej w Intytucie
Ja tam i tak nie korzystam z poradników, w każdym razie ten motyw z wieloma zakończeniami jest boski.
Nie postarałeś się! Nie opisałeś wszystkich artefaktów, anomalii, zbroji, broni, qestów i innych rzeczy!
Jak robisz taki poradnik to się nie bierz za następne, bo szkoda czasu i pieniędzy graczy i użytkowników!
Ja rozumiem, że tego typu poradniki nie muszą być szczególnie bogate pod względem słownictwa, ale używanie w co drugim zdaniu wyrazów: "oczywiście" "docelowe" itp. czy też opisywanie każdego elementu otoczenia jako "chrakterystyczny" jest już wręcz obrazą języka.
Ej nosal2 sa dwie opcje albo masz demko albo jestes ciemny i gry z gazet są szajskie
Mam wielki problem!!
Wysłałem sms by ściągnąć ten poradnik.Przyszedł kod.Wbiłem go , wybrałem serw i wszedłem w link.Jednak pokazuje się błąd 425 Can't open data connection czy jakoś tak. No i spróbowałem na pozostałych serwerach ale tak samo.Skorzystałem z Systemu Pomocy , i tak jak polecono wyłączyłem tą całą ochronę.Ale nic , dalej tak samo.Więc wysłałem maile do Gry-Online i teraz czekam na odp. Jednak mam nadzieję , że ktoś szybciej tu pomoże.
Z góry wielkie dzięki, Rycerz_czesław
czy trzeba sie przyłączać do wolności albo powinności??? a jak sie nie przyłącze to będe miał inne zakończenie???
Oczywiście ja gram w Polską wersję
Bardzo dobry Poradnik gorąco polecam !! ale błąd że nie zostały opisane wszystkie bronie i artefakty takie jak np. Dusza czy Śluz ale i tak jest oki
To dobrze, że zostały dość dokładnie opracowane poradniki, ale są problemy. Nie ma profesora w katakumbach. Wchodziłem po raz drugi, szukałem dokładnie. Nie ma, tylko lata po korytarzu jakieś wietrzne psaskudztwo. Wszystko się kołysze jak po wódce. Nie można otworzyć drzwi w hotelu w Prypeci. Na dodatek, pod monolitem, jest tylko jedna zakończająca całą grę opcja. Wciśnij "F", deszcz złotych pienidzy i wyjście z gry. Co jest nie tak?
niezły poradnik, ja jednak wolę sam przejść grę.
Solidny poradnik. Brakuje jednak opisu niektórych pancerzy, nie zauważyłem też wzmianki na temat szybszego zdobycia części z tych wymienionych. Przydałby się również bardziej kompletny spis broni (nie wszystkie wymieniono). Ale to są oczywiście rzeczy, które każdy sam może w grze odkryć :)
SEVA Suit można zdobyć bardzo wcześnie za free. No i czemu SEVA to bez dwóch zdań najlepszy pancerz? A co z lepszym SSP-99M (łatwy do zdobycia i niejako "po drodze")?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












