2007Najciekawsze recenzje gier RPG
Recenzje gier RPG opublikowane w 2007 roku.
Wiedźmin - recenzja gry
recenzja gry26 października 2007
Nie wiadomo, co się stało z Geraltem z końcem Sagi. Gdy wchodzimy w świat gry, obowiązywać zaczyna wersja, w której wiele osób widziało, jak Geralt zginął na rivskiej ulicy, pchnięty w brzuch widłami...
Wiedźmin - recenzja gryMass Effect - recenzja gry
recenzja gry19 listopada 2007
Twórcy Star Wars: Knights of the Old Republic postanowili nieco odpocząć od barwnego świata George’a Lucasa i przedstawić własną wizję przyszłości. W ten sposób powstał Mass Effect.
Mass Effect - recenzja gryTwo Worlds - recenzja gry
recenzja gry22 czerwca 2007
„Gothlivion” – czytamy na pudełku angielskiego wydania Two Worlds. Co skłoniło autora do wygłoszenia tak odważnego sloganu? Czy dzieło krakowskiego studia Reality Pump naprawdę godne jest przyrównania do dwóch z trzech wielkich cRPG zeszłego roku?
Two Worlds - recenzja gryThe Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar - recenzja gry
recenzja gry17 maja 2007
Oto jednen z najfajniejszych i najprzyjaźniejszych graczowi morpegów, jakie powstały. Godny konkurent dla World of Warcraft.
The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar - recenzja gryJade Empire: Edycja Specjalna - recenzja gry
recenzja gry8 marca 2007
Jade Empire: SE, gra dwa lata temu nowatorska, choć i wówczas krytykowana za to i owo, ukazuje się wreszcie na PC. Czy ktokolwiek, kogo fascynują gry RPG może pozwolić, by taka okazja wyśliznęła mu się z rąk?
Jade Empire: Edycja Specjalna - recenzja gryBlue Dragon - recenzja gry
recenzja gry18 września 2007
Dream team Microsoftu stworzył grę, która miała podbić Japonię w imię Xboksa 360. Europejskim okiem stwierdzamy, że mogło im wyjść to lepiej.
Blue Dragon - recenzja gryLoki - recenzja gry
recenzja gry10 sierpnia 2007
Hack and slash to gatunek, w którym developerzy boją się wprowadzać innowacje. Czy jednak bezczelne kopiowanie Diablo 2 w siedem lat po premierze to sposób na sukces?
Loki - recenzja gryOverlord - recenzja gry
recenzja gry23 lipca 2007
Czarny humor, czarny charakter w roli głównej i miks wielu gatunków. Czy to mogło się udać?
Overlord - recenzja gryDawn of Magic: Blood Magic - recenzja gry
recenzja gry9 sierpnia 2007
Dawn of Magic jest grą straszliwie nierówną. Wyposażona w ładny interfejs, posiadająca spory potencjał w rozwoju postaci (w tym atrakcyjny pomysł na wykorzystanie go w multiplayerze), otrzymała, nie wiedzieć czemu, lichą fabułę i mnóstwo niedoróbek.
Dawn of Magic: Blood Magic - recenzja grySilverfall - recenzja gry
recenzja gry12 marca 2007
Silverfall ma tak samo dużo wad co zalet. Zależy co kto lubi, kto czego oczekuje i co jest dla niego mniej lub bardziej istotne. Osoby liczące na porządnego, hardcorowego i miodnego hack’n’slasha – mogą do oceny dodać sobie spokojnie jeszcze 5 procent.
Silverfall - recenzja gryThe Elder Scrolls IV: Shivering Isles - recenzja gry
recenzja gry7 maja 2007
Puśćmy średniawe plug-iny w niepamięć, Shivering Isles to pierwszy i ostatni pełnoprawny dodatek do Oblivona.
The Elder Scrolls IV: Shivering Isles - recenzja gryChildren of Mana - recenzja gry
recenzja gry23 stycznia 2007
Children of Mana opowiada historię czwórki bohaterów, którzy przed laty utracili najbliższych. Co ciekawe, fabuła jest kontynuacją wydarzeń, jakie miały miejsce w części wydanej na GBA (Sword of Mana).
Children of Mana - recenzja gryThe Legend of Zelda: Twilight Princess - recenzja gry
recenzja gry15 stycznia 2007
Gdyby najnowsza Zelda miała oprawę audiowizualną godną swoich czasów, ani chybi dostałaby notę co najmniej 99%. Oto podręcznik dla tych, którzy poszukują definicji słowa „grywalność”.
The Legend of Zelda: Twilight Princess - recenzja gryGuild Wars: Nightfall - recenzja gry
recenzja gry5 stycznia 2007
Nightfall przynosi jednak do świata poważne zmiany, które nie pozostają bez znaczenia także dla tej części graczy, którzy nowego dodatku nie zakupili.
Guild Wars: Nightfall - recenzja gryWorld of Warcraft: The Burning Crusade - recenzja gry
recenzja gry19 stycznia 2007
Krótka wersja recenzji brzmi: Blizzard, WoW, Burning Crusade – i wszystko jasne. Bardziej dociekliwych z Was zapraszam do podsłuchania nie byle jakiej rozmowy. Rozmowy o Burning Crusade.
World of Warcraft: The Burning Crusade - recenzja gryFinal Fantasy XII - recenzja gry
recenzja gry2 marca 2007
Mimo że już przy FFX programiści wycisnęli praktycznie wszystko, co się dało z czarnej skrzyneczki wyciągnąć, nie dali teraz za wygraną i dzięki zmianie w przedstawianiu świata i sposobie prowadzeniu kamery ta część sprawia wrażenie jeszcze piękniejszej.
Final Fantasy XII - recenzja gryHellgate: London - recenzja gry
recenzja gry7 listopada 2007
Hellgate: London jest trochę jak ładna dziewczyna (lub facet, by uniknąć seksizmu), z którą nie ma niestety o czym rozmawiać. Mimo dużej ilości potworów, zadań i przedmiotów, to gra nie wymaga od gracza właściwie niczego.
Hellgate: London - recenzja gryShadow Hearts: From the New World - recenzja gry
recenzja gry20 września 2007
Na ukończenie Shadow Hearts: From the New World potrzeba około czterdziestu godzin. Sporo, ale skłamałbym, gdybym stwierdził, że zabawa jest tak fantastyczna i wciągająca, że nawet nie zauważycie, jak ten czas zleci.
Shadow Hearts: From the New World - recenzja gryPokemon Pearl - recenzja gry
recenzja gry25 czerwca 2007
Młody chłopak (lub dziewczyna) wyrusza z kolegą nad pobliskie jezioro, gdzie przypadkiem zauważa tajemniczą walizkę. Przyjaciele odnajdują w niej kulki (Pokeballe), które kryją w sobie Pokemony...
Pokemon Pearl - recenzja gryDay Watch - recenzja gry
recenzja gry12 czerwca 2007
Tetris, Heroes, S.T.A.L.K.E.R., Codename: Outbreak. Wśród tych pochodzących ze wschodu gier znajduje się także Day Watch – malutki projekt, (słusznie) przesłaniany przez zdobywających uznanie konkurentów.
Day Watch - recenzja gry