2005Najciekawsze recenzje gier zręcznościowych
Recenzje gier zręcznościowych opublikowane w 2005 roku.
Madagaskar - recenzja gry
recenzja gry1 sierpnia 2005
Madagascar to historia perypetii sympatycznych zwierzaków, które znudzone marnym żywotem w nowojorskim ZOO, postanawiają wybrać się w daleką podróż do ciepłych krajów. To także przyzwoita gra dla najmłodszych.
Madagaskar - recenzja gryAsterix & Obelix XXL - recenzja gry na PC
recenzja gry3 sierpnia 2005
Mamy Europę z czasów przed narodzeniem Chrystusa. Cesarstwo Rzymskie opanowało już całą Europę. No, prawie całą, wszak mieszkańcy niewielkiej galijskiej wioski wciąż stawiają opór potężnemu Cezarowi.
Asterix & Obelix XXL - recenzja gry na PCMadagascar - recenzja gry
recenzja gry16 sierpnia 2005
Madagascar to gra oparta na jeszcze cieplutkiej licencji filmowej. Czy czworo zwierzęcych bohaterów zdołało przejąć umysły dzieci? Czy Madagascar utrzymało wysoki poziom, jaki narzucił obraz kinowy? Recenzja prawdę Ci powie.
Madagascar - recenzja gryThe Nightmare Before Christmas: Oogie's Revenge - recenzja gry
recenzja gry17 listopada 2005
Dawno temu sprytny facet nakręcił film, który otoczony został kultem i pokazał, na co stać zwyczajną kukiełkową animację. Dwanaście lat później grupa facetów próbuje zarobić na marce filmu. Niestety nie są ani sprytni, ani staranni, ani pomysłowi.
The Nightmare Before Christmas: Oogie's Revenge - recenzja gryEyeToy: Kinetic - recenzja gry
recenzja gry11 października 2005
EyeToy to bez wątpienia jeden z ogromnych sukcesów Sony. Podłączamy do konsoli kamerkę, wsadzamy do napędu płytę, po czym wprawiamy w ruch całe nasze ciało. Prostym sposobem można zrzucić przed konsolą nadmiar kalorii.
EyeToy: Kinetic - recenzja gryUrodzinowe Przygody Kubusia - recenzja gry
recenzja gry22 września 2005
Gra powstała ku uciesze najmniejszych. Gdyby pominąć kwestię dłużyzn i braku rodzimej licencji, Urodzinowe Przygody Kubusia można by zaliczyć do udanych produkcji dziecięcych.
Urodzinowe Przygody Kubusia - recenzja gryI-Ninja - recenzja gry
recenzja gry28 stycznia 2005
„I-Ninja” to bardzo solidny tytuł, który powinien zadowolić zarówno miłośników klasycznych konsolowych zręcznościówek, jak i zatwardziałych PeCetowców. Gra nie nudzi się po kilkunastu minutach zabawy.
I-Ninja - recenzja gryMetal Slug Advance - recenzja gry
recenzja gry4 lutego 2005
Metal Slug należy do strzelanin, w których naszym głównym celem jest parcie naprzód, oraz wybijanie kolejnych fal przeciwników. Wydawać by się mogło, że nie ma że nie ma w tym niczego ciekawego. A jednak – seria ta ma setki tysięcy fanów na całym świecie.
Metal Slug Advance - recenzja gryShrek 2: Team Action - recenzja gry
recenzja gry15 marca 2005
„Shrek 2: Team Action” jest o niebo lepszy od tego, czym poczęstowano nas, pecetowców, ostatniego lata. Jest to bardzo porządna gra... ale niestety nic więcej. Można się przy niej mile odprężyć po ciężkim dniu, ale zabawy starczy na bardzo niedługo.
Shrek 2: Team Action - recenzja gryGarfield - recenzja gry
recenzja gry3 marca 2005
Kult jednego z najlepszych, stripowych komiksów w historii tej formy sztuki najpierw został sprowadzony na ziemię przez mizerną, hollywoodzką ekranizację, by teraz dobiła go „licencjonowana” gra komputerowa.
Garfield - recenzja grySonic Heroes - recenzja gry na PC
recenzja gry22 lutego 2005
„Sonic Heroes” powstawał wyłącznie z myślą o konsolowcach. Wersję PeCetową wydano zapewne wyłącznie po to, aby przyciągnąć do siebie tych miłośników Sonica, którzy nie mają aktualnie na wyposażeniu żadnej konsoli nowej generacji.
Sonic Heroes - recenzja gry na PCPsychonauts - recenzja gry
recenzja gry6 czerwca 2005
Założyciel Double Fine Studios, Tim Schafer, uczestniczył już w swoim życiu w kilku „niezłych” projektach. Monkey Island, Full Throttle, Day of the Tentacle, Grim Fandango (słusznie uznane za Obywatela Kane’a gier komputerowych). Dzwoni? Dzwoni.
Psychonauts - recenzja gry