2017Najciekawsze recenzje gier akcji 2
Recenzje gier akcji opublikowane w 2017 roku.

Resident Evil VII: Biohazard w 4K – flaki, zgnilizna i krew w najmniejszych detalach
gramy dalej4 lutego 2017
Jak prezentuje się na pozór opuszczona rezydencja Bakerów na PC, jak na PlayStation 4 Pro, a jak na Xboksie One? Przedstawiamy krótkie wrażenia ze wszystkich platform, a także porównanie grafiki z Resident Evil VII: Biohazard na każdej z nich.
Resident Evil VII: Biohazard w 4K – flaki, zgnilizna i krew w najmniejszych detalach
Recenzja gry Playerunknown’s Battlegrounds – PUBG to fenomen roku, ale nie gra roku
recenzja gry22 grudnia 2017
Zgodnie z obietnicą, Playerunknown’s Battlegrounds wyszło z fazy wczesnego dostępu jako niewątpliwie bardziej dopracowany i lepszy produkt niż parę miesięcy temu. Nie oznacza to jednak, że to już ukończona i bogata w zawartość gra.
Recenzja gry Playerunknown’s Battlegrounds – PUBG to fenomen roku, ale nie gra roku
Recenzja gry Redeemer – Rosjanie mają swoje Hatred
recenzja gry31 lipca 2017
Mało jest gier, które łączą walkę wręcz ze strzelaniem z taką gracją jak Redeemer rosyjskiego Sobaka Studio – a już zupełnie rzadkie są tytuły robiące to w rzucie izometrycznym. Czujecie się zachęceni? Powinniście. Ale uwaga: to tytuł tylko dla orłów.
Recenzja gry Redeemer – Rosjanie mają swoje Hatred
Czołgi premium i wszędobylska artyleria – co nas ostatnio denerwuje w World of Tanks
gramy dalej30 lipca 2017
Przez ponad sześć lat swojego istnienia World of Tanks przeżywało wzloty i upadki, jednakże w ostatnio czołgi coraz częściej zamiast bawić irytują. Staramy się przybliżyć największe problemy trapiące grę.
Czołgi premium i wszędobylska artyleria – co nas ostatnio denerwuje w World of Tanks
Recenzja dodatku Curse of Osiris do Destiny 2 – klątwa powtarzalności
recenzja gry13 grudnia 2017
Klątwa Ozyrysa to przykład, jak nie należy robić dodatków do gier. Wszechobecny recykling, niewykorzystany potencjał i bardzo mało nowości – trudno znaleźć jasne strony pierwszego dodatku do Destiny 2.
Recenzja dodatku Curse of Osiris do Destiny 2 – klątwa powtarzalności
Recenzja gry Master X Master – mistrz wszystkiego x mistrz niczego
recenzja gry14 lipca 2017
Kolejna MOBA na rynku. Czy naprawdę tego potrzebujemy? Okazuje się, że tak, bowiem nowy tytuł od NCsoftu wprowadza spore zamieszanie w gatunku. Tak duże, że w pewnym momencie ciężko określić, czym to całe MXM jest!
Recenzja gry Master X Master – mistrz wszystkiego x mistrz niczego
Recenzja gry Berserk and the Band of the Hawk – tylko dla fanów
recenzja gry21 lutego 2017
Berserk and the Band of the Hawk to przyzwoita gra, ale sięgnąć po nią powinni raczej fani gier spod znaku Dynasty Warriors lub miłośnicy anime Berserk. Reszta nie ma czego tutaj szukać.
Recenzja gry Berserk and the Band of the Hawk – tylko dla fanów
Recenzja gry Agents of Mayhem – ubogi sandbox
recenzja gry15 sierpnia 2017
Nowa gra twórców Saints Row stara się połączyć najlepsze cechy poprzednich dzieł studia z rozwiązaniami typowymi dla gier MMORPG. Niestety, okazało się to chybionym pomysłem.
Recenzja gry Agents of Mayhem – ubogi sandbox
Recenzja gry Serial Cleaner – świat według czyściciela zwłok
recenzja gry11 lipca 2017
Serial Cleaner świata nie zawojuje, ale bez większych problemów zapewnia kilka godzin całkiem przyjemnej zabawy. Wartość dodaną stanowią oryginalna tematyka i unikatowy styl wizualny.
Recenzja gry Serial Cleaner – świat według czyściciela zwłok
Recenzja gry The Long Journey Home – space-sim dla wytrwałych
recenzja gry30 maja 2017
Eksploracja kosmosu to ostatnio bardzo popularny motyw w grach wideo. Jaki pomysł na ugryzienie tego tematu ma The Long Journey Home od firmy Daedalic? Tę grę wyróżnia różnorodność, kreatywność… i hardkorowość.
Recenzja gry The Long Journey Home – space-sim dla wytrwałych
Recenzja gry Styx: Shards of Darkness – goblin niechętnie uczy się nowych sztuczek
recenzja gry14 marca 2017
Styx znowu zabija, skrada się, robi się niewidzialny i wymyśla kreatywne zastosowania dla swoich klonów. Niespecjalnie interesuje go natomiast nauczenie się czegokolwiek nowego. Słowem, Shards of Darkness to solidny sequel, ale bez efektu „wow”.
Recenzja gry Styx: Shards of Darkness – goblin niechętnie uczy się nowych sztuczek
Recenzja gry Dragon Quest Heroes II – slasher i RPG w jednym stanęli domu
recenzja gry5 maja 2017
Mało jest tak „rzemieślniczych” studiów jak Omega Force. Ale zespół produkujący taśmowo slashery z serii Musou też czasem próbuje czegoś nowego. Dowodem na to Dragon Quest Heroes II, który zaśniedziałą formułę rozgrywki przyprawia świeżymi elementami RPG.
Recenzja gry Dragon Quest Heroes II – slasher i RPG w jednym stanęli domu
Recenzja gry LEGO Worlds – to nie jest nowy Minecraft
recenzja gry16 marca 2017
Klocki LEGO bawią już kilkadziesiąt lat. Od kilkunastu trafiają także do gier wideo i zazwyczaj wychodzą z tego całkiem udane produkcje. Jak więc do tego doszło, że LEGO Worlds zawiodło oczekiwania?
Recenzja gry LEGO Worlds – to nie jest nowy Minecraft
No Man’s Sky po aktualizacji 1.2 Path Finder – odbudowy zaufania ciąg dalszy
gramy dalej13 marca 2017
Po całkowicie zmieniającym podejście do gry Foundation Update twórcy No Man’s Sky, czyli jednej z najgłośniejszych wtop zeszłego roku, kontynuują próbę odkupienia win i odzyskania zaufania graczy.
No Man’s Sky po aktualizacji 1.2 Path Finder – odbudowy zaufania ciąg dalszy
Tom Clancy's The Division rok po premierze – Ubisoftu ratowanie przebojowej strzelanki
gramy dalej3 marca 2017
The Division przeszło wyjątkowo ciężką chorobę wieku dziecięcego; kilka miesięcy po premierze gra był wręcz w stanie agonii. Na szczęście sztab doktorów z Ubisoftu i studia Massive wykazał determinację, by uratować pacjenta – i udało im się tego dokonać.
Tom Clancy's The Division rok po premierze – Ubisoftu ratowanie przebojowej strzelanki