autor: Cenega Press Release
Playboy: The Mansion - jak powstawała rezydencja?
Cenega Poland zaprasza do lektury niezwykle ciekawego materiału, dotyczącego powstawania gry Playboy: The Mansion.
Poniższy tekst został nadesłany przez naszego czytelnika i został opublikowany w oryginalnej formie.
Prócz konieczności decyzji o użyciu konkretnych stylów, w trakcie fazy wstępnej, musieliśmy zdecydować, które elementy trafią do której kategorii. Sporo pracy polegającej na zbieraniu materiałów spadło na pracowników Playboya, którzy wraz z nami fotografowali i projektowali tekstury podłóg i ścian.
Niektóre szczegóły techniczne zostały dopracowane na samym początku - choćby to, w jaki sposób gracz będzie mógł budować ściany i układać podłogi. Początkowo zastanawialiśmy się nad „szablonami” pokojów i ustawionymi na sztywno ich kształtami, ale ostatecznie zdecydowaliśmy się na bardziej tradycyjną metodę.
Powyżej: Nigdy nie zrealizowany pomysł na szablony pokojów - gracz wybierałby szablon z menu i przesuwał tak, aby pasował on do reszty rezydencji. We wstępnej fazie brzmiało to bardzo zachęcająco, ale ostatecznie zdecydowaliśmy, że to niemożliwe do zrealizowania.
Ostatecznie zdecydowaliśmy, że gracz sam będzie mógł określić miejsce rozpoczęcia “rysowania” ściany i sam będzie decydował, jak układane będą ściany. Pojedynczy blok mierzy jeden metr.