Artykuły i opinie na temat gry Star Wars: Battlefront II
Nieudane gry, które narobiły smrodu dobrym seriom
artykuł15 maja 2022
Sequeli powstaje dziś tak wiele, że trudno, by każdy z nich prezentował wysoką formę. Czasami jedna słaba produkcja może mocno zaszkodzić budowanemu przez lata wizerunkowi kultowej marki. Oto lista słabych kontynuacji bardzo dobrych gier.
Słabe premiery dobrych gier - 11 debiutów, które poszły źle
artykuł11 kwietnia 2021
Znacie ten stan, gdy czekaliście na grę od miesięcy, a po premierze tytuł reklamowany jako ósmy cud świata okazał się technicznym bałaganem? Na pewno. My także znamy i chcemy dziś przypomnieć gry, których start był katastrofą.
Polskie Gwiezdne wojny? Tak, teraz to będzie możliwe
artykuł17 stycznia 2021
W tym tygodniu dowiedzieliśmy się, że Disney zmienia strategię wydawania gier na licencji Star Wars. W ramach nowego porządku jedno EA-mperium zastąpi sojusz studiów deweloperskich, wydających gry pod marką Lucasfilm Games. To szansa dla naszej branży.
Tak się nie zaczyna gier! Najgorsze pierwsze misje w grach wideo
artykuł17 września 2020
Mądrzy ludzie mówią, że pierwszy etap gry powinno się tworzyć na końcu i powinien być najlepszy. Dziś pokazujemy przykłady projektów, które zlekceważyły tę zasadę i źle na tym wyszły.
Grzechy wydawców gier, które nas denerwowały w tej generacji
artykuł9 stycznia 2020
Mikrotransakcje i lootboksy? A może błędy, kiepskie porty na peceta czy mapy drogowe donikąd kolejnej gry – usługi sieciowej? Co najbardziej wkurzało nas w grach mijającej generacji?
Co czeka branżę gier w 2020 roku?
artykuł27 grudnia 2019
Wyjątkowo zapytaliśmy naszą redakcyjną szklaną kulę nie o numery Lotto, kiedy Polska wygra mecz ani którędy omijać korki do domu, a o to, czego spodziewać możemy się po 2020 roku w branży gier.
Czy Star Wars Jedi: Fallen Order przeciągnie EA na jasną stronę Mocy?
artykuł10 grudnia 2019
Żeby nie trzymać Was w niepewności: nie, nie przeciągnie. Ale jeśli gracze pozostaną konsekwentni wobec produkcji „Elektroników”, nie ma powodu, by dzieło Respawn Entertainment nie miało choć w pewnym stopniu zmienić dotychczasowej filozofii tego wydawcy.
Trwa kryzys w świecie gier AAA? Tak wam się tylko wydaje
artykuł4 marca 2019
Wizerunkowa porażka, gra w dniu premiery dziurawa jak sito, oburzenie na mikropłatności i DLC – wydaje się Wam, że wielcy wydawcy ledwo stoją na nogach, zasypywani gradem ciosów? Naiwni.
Gdzie jest KotOR 3? Gwiezdne wojny wciąż nie mogą poradzić sobie z klątwą
artykuł21 stycznia 2019
Po skasowaniu kolejnej gry z uniwersum Gwiezdnych wojen tłumy chwyciły za pochodnie i ruszyły na siedzibę EA. Ale choć „Elektronicy” mają sporo za uszami, kłopoty tej marki w świecie gier trwają znacznie dłużej.
Ewolucja grafiki 3D na przestrzeni lat – historia rozwoju tekstur w grach
artykuł28 sierpnia 2018
Tekstury w dalszym ciągu pozostają jednym z najważniejszych aspektów grafiki 3D. W tym artykule pragniemy przybliżyć najistotniejsze gry, które wyróżniły się pod tym względem.
Jeszcze fabuła nie umarła – chcemy singla czy battle royale?
artykuł29 kwietnia 2018
Wydawcy starają się nam wmówić, że przyszłością są gry rozwijane w nieskończoność jako usługa sieciowa, tymczasem ogromne sukcesy nadal odnoszą zamknięte liniowe historie dla jednego gracza.
Najgorsze gry i rozczarowania 2017 roku – nie graj tego jeszcze raz, Sam
artykuł4 stycznia 2018
Jeszcze trwa czas podsumowań: największych oczekiwań, zaskoczeń... i rozczarowań. Poświęciliśmy się dla Was i wybraliśmy sześć gier, przed którymi musimy Was ostrzec – to jedne z najgorzej zaprojektowanych produkcji mijających dwunastu miesięcy.
Mroczne widmo mikrotransakcji – u progu narodzin gier jako usługi
artykuł22 listopada 2017
Mikrotransakcje coraz śmielej wkradają się w świat wysokobudżetowej interaktywnej rozrywki, przynosząc twórcom krociowe zyski. Zastanówmy się, czy gracze mogą z nimi wygrać (nie mogą) i jaka jest ich przyszłość (ponura).
Skrzynki hazardu – ile razy będziemy musieli płacić za jedną grę?
artykuł4 listopada 2017
Płatne skrzynki z zawartością w grach za pełną cenę to już nic nowego. Kontrowersje zaczyna budzić to, co się w nich znajduje, oraz wykorzystywanie naszych skłonności do hazardu. Czy to kolejny sposób na to, byśmy za jedną grę zapłacili więcej niż raz?
Gry listopada 2017 - najciekawsze premiery i konkurs
artykuł2 listopada 2017
Jesienny przemarsz hitów trwa w najlepsze. W listopadzie zagramy w dodatek do Horizon Zero Dawn, wrócimy na II wojnę światową w Call of Duty: WWII, podbijemy odległą galaktykę za sprawą Battlefronta II... oraz pobawimy się z psami i kotami.
10 najlepszych gier targów gamescom 2017 – wybór redakcji
artykuł27 sierpnia 2017
Na największych targach gier w Europie pojawili się najważniejsi gracze branży, przywożąc swoje nadchodzące hity. Wybraliśmy tytuły z gamescomu, które najbardziej przypadły nam do gustu.
Najciekawiej zapowiadające się gry drugiej połowy 2017 roku
artykuł16 lipca 2017
Po satysfakcjonującej pierwszej połowie roku druga zapowiada się nie mniej ciekawie. Wydawcy planują premiery interesujących gier należących do niemal wszystkich popularniejszych gatunków.
15 najlepszych gier targów E3 2017 – wybór redakcji
artykuł18 czerwca 2017
Za nami intensywne targi E3 i, co za tym idzie, intensywna redakcyjna debata nad tym, które gry pokazane na imprezie były najlepsze. W końcu udało nam się jednak wyłonić 15 pozycji – oto nasz ranking.
Najbardziej oczekiwane gry 2017 roku – wybór redakcji
artykuł1 stycznia 2017
Rok 2016 właśnie dobiegł końca. Czas więc zastanowić się, w co zagramy w roku 2017. Oto redakcyjny przegląd 30 najbardziej oczekiwanych spośród nadchodzących gier.
Przeczytaj również:
Gry listopada 2024 - polatamy, pouprawiamy rolę, a nawet w końcu wrócimy do Zony
artykuł30 października 2024
Koniec roku tuż, tuż, więc pora na spokojniejszy okres, jeśli chodzi o premiery gier. W listopadzie może i nie zadebiutuje zbyt wiele głośnych tytułów, ale zdecydowanie każdy powinien znaleźć w tym miesiącu coś dla siebie. A jak nie, to Zona czeka!