Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry

Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Otworzyć skrzynkę; Zdobyć grudkę śmiechoplujki | Głębiny oceanu poradnik Zaginiona historia: Tale of Hero

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Otworzyć skrzynkę; Zdobyć grudkę śmiechoplujki

1 - Otworzyć skrzynkę; Zdobyć grudkę śmiechoplujki | Głębiny oceanu - Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry
Wyszedłszy na zewnątrz, nasz bohater kieruje się w dalszą część oceanu (znak zapytania w dole ekranu) - Otworzyć skrzynkę; Zdobyć grudkę śmiechoplujki | Głębiny oceanu - Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry

Wyszedłszy na zewnątrz, nasz bohater kieruje się w dalszą część oceanu (znak zapytania w dole ekranu). Trafia do miejsca, skąd może udać się w lewo lub w prawo, a pomiędzy tymi drogami znajdują się kamienne budowle z rafy koralowej ze szczeliną (przejście) z prawej strony.

2 - Otworzyć skrzynkę; Zdobyć grudkę śmiechoplujki | Głębiny oceanu - Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry
Wpłynąwszy tam, Olaf znajduje wewnątrz rafy nieźle zachowaną drewnianą skrzynkę (znak zapytania po lewej) - Otworzyć skrzynkę; Zdobyć grudkę śmiechoplujki | Głębiny oceanu - Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry

Wpłynąwszy tam, Olaf znajduje wewnątrz rafy nieźle zachowaną drewnianą skrzynkę (znak zapytania po lewej). Na lewo od niej leży kamień , który mężczyzna podnosi, po czym zabiera się za badanie skrzynki (zbliżenie). Okazuje się, że jest ona zamknięta na kłódkę, której niestety nie udaje się rozwalić kamieniem. Olaf na razie pozostawia skrzynię na miejscu (kliknij ją po wyjściu ze zbliżenia), jednak zapamiętuje jej położenie.

3 - Otworzyć skrzynkę; Zdobyć grudkę śmiechoplujki | Głębiny oceanu - Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry
Wypłynąwszy z rafy, na niewielkiej płaskiej skałce przed nią (zbliżenie), odkrywa zabawne stworzenie - chichoczące, kiedy podrażnia się jego nibynóżki i chowające je, jeśli dotknie się ich w odpowiedniej kolejności - Otworzyć skrzynkę; Zdobyć grudkę śmiechoplujki | Głębiny oceanu - Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry

Wypłynąwszy z rafy, na niewielkiej płaskiej skałce przed nią (zbliżenie), odkrywa zabawne stworzenie - chichoczące, kiedy podrażnia się jego nibynóżki i chowające je, jeśli dotknie się ich w odpowiedniej kolejności. Doprowadziwszy do tego, że żyjątko chowa je wszystkie (zagadka jest losowa - trzeba zapamiętywać kolejność klikania na poszczególne wypustki, w razie pomyłki zabawa zaczyna się od nowa), Olaf ma okazję zobaczyć, jak stworzenie wypluwa fioletową grudkę , którą mężczyzna szybciutko przechwytuje (jeśli nie zdążysz złapać grudki, rozpocznij igraszki ze śmiechoplujką od początku).

4 - Otworzyć skrzynkę; Zdobyć grudkę śmiechoplujki | Głębiny oceanu - Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry
Podbudowany tym małym sukcesem nasz bohater powraca do świątyni, gdzie przygląda się rysom widocznym na posadzce przed otwartą bramą - Otworzyć skrzynkę; Zdobyć grudkę śmiechoplujki | Głębiny oceanu - Zaginiona historia: Tale of Hero - poradnik do gry

Podbudowany tym małym sukcesem nasz bohater powraca do świątyni, gdzie przygląda się rysom widocznym na posadzce przed otwartą bramą. Wpada na genialny pomysł otwarcia skrzyni przy pomocy bramy (kliknij wizerunkiem skrzynki na owych rysach) i ulokowawszy ją w newralgicznym miejscu, wchodzi do świątyni, gdzie przekręca klucz w panelu (zbliżenie), zamykając drzwi. To wystarczy, by rozwalić skrzynkę na tyle, że można z jej wnętrza (zbliżenie) wydostać puchar (w dole ekranu) i błyszczący przedmiot (obok starych ubrań), będący świętym symbolem .