Dostać się do siedziby Krugella | Lodowa Kraina poradnik Zaginiona historia: Tale of Hero
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Dostać się do siedziby Krugella
Znalazłszy się w pobliżu wraku, próbuje przy pomocy palącej się lampy roztopić lód unieruchamiający róg salingu. Jednak bezskutecznie - płomień jest za słaby. Tak więc Olaf wysypuje na lód suche odchody i podpala je płomieniem lampy. W ten sposób udaje mu się wreszcie wydobyć róg salingu spod lodu.
Wędruje więc dalej i przy kociej norce wpada na pomysł obłaskawienia koteczki przy pomocy jedzenia. Wkłada jej więc do norki kawałek mięsa (lub rybę), jednak nie wpływa to na poprawę manier kociej mamy. Zatem posiadaną rybę (lub mięso) Olaf traktuje usypiającym eliksirem Devianki i po chwili może zabrać z nory śpiącą smacznie kocicę i jej potomstwo , które lokuje w koszyku (jeśli nakarmiłeś kotkę obydwoma produktami, przed doprawieniem któregoś z nich miksturą usypiającą, wróć do chaty i weź ze spiżarki kolejną rybkę lub porcję mięsa).
Nasz bohater kontynuuje wędrówkę do kamiennego portalu, przy którym dochodzi do wniosku, że zamykając drzwi w portalu, równocześnie otwiera duże drzwi w salce z windą, prowadzące do siedziby Krugella. A zatem musi unieruchomić jakoś pierwsze z drzwi, by przy próbie ich zamknięcia (otwierającej drzwi kolejne) pozostały one otwarte. Do tego świetnie nada się róg salingu, zatem Olaf podpiera nim drzwi w portalu i łapie za dźwignię, którą przesuwa 2 razy. To wystarczy, by otworzyć drugie drzwi.
W pomieszczeniu z windą towarową odmyka jej drzwiczki i wstawia do szybu koszyk z kociakami, po czym w otworze z prawej strony windy instaluje dźwignię Devianki. Przesunąwszy nią, posyła kociaki do siedziby Krugella. Teraz podchodzi do otwartego po prawej przejścia do lodowego labiryntu i stawia przed nim kotkę (kliknij nią na kursorze: "Wejście do labiryntu"), licząc, że ta jak po sznurku pomaszeruje do miejsca, gdzie aktualnie przebywa jej potomstwo, dzięki czemu nasz bohater nie zabłądzi w labiryncie Krugella.