Rajd na Calderis | Kampania poradnik Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Rajd na Calderis
Legenda :
1) Generatory baz.
2) Konsyliarz Galan.
3) Kaplica imperialna.
4) Apollo Diomedes.
Kto by pomyślał, że kiedyś będziemy występować przeciwko samemu kapitanowi Diomedesowi. Uparty dowódca Gwardii Honorowej, który uznał Gabriela Angelosa za zdrajcę, zapłaci za swoje zaślepienie atakiem naszych herosów. To jedyny sposób by zidentyfikować kolaboranta w naszych szeregach oraz przy okazji oczyścić nieco sam zakon.
Cały teren przed fortecą Diomedesa patrolują członkowie Krwawych Kruków, którzy rzecz jasna nie wiedzą jak przedstawia się sytuacja, tylko lojalnie wypełniają swoje rozkazy. To jak z nimi postąpisz, zaważy na Twojej cnocie. Zadanie to zresztą ma o wiele większy ciężar gatunkowy, jako że w znacznej mierze wpływa na zakończenie gry. Piszę o tym na wstępie rozdziału.
[#75] - Rozpoznanie zawsze w cenie
Rozwiązanie 1 - Trudno uznać to za łatwiejsze podejście ale na pewno jest najszybsze. Splugawienia nabawisz się kiedy zabijesz co najmniej pięciu Krwawych Kruków. Po prostu wytnij w pień tych, którzy bezmyślnie staną Ci na drodze.
Rozwiązanie 2 - To wyzwanie wymaga małych podchodów, manipulowania jednostkami i unikania walki jak ognia [#75]. Osiągnięcie docelowej twierdzy bez kropli przelanej krwi jest mimo to prostsze niż się wydaje, choć na pewno czasochłonne. Temu rozwiązaniu trzeba jednak poświęcić więcej miejsca.
[#76] - Cyrus już wie, że trzeba uciekać
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie