Krwawa Ręka (1) | Kampania poradnik Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Krwawa Ręka
Legenda :
1 i 2) Silnie bronione punkty.
3) Kaplica imperialna.
4) Grobowiec Ebberosa.
5) Alternatywna droga.
6) Przekaźnik teleportacyjny.
7) Awatar.
Składamy ponowna wizytę na planecie Tajfun, i to w miejscu gdzie rój Tyranidów ostatecznie ugiął się pod potęgą Kosmicznych Marines. Eldarzy prowadzą tam teraz tajemnicze wykopaliska, które trzeba naturalnie przerwać. Głównym celem misji jest zlikwidowane Awatara i jednocześnie bossa pojawiającego się na zakończenie scenariusza.
[#47] - Prawdziwa miazga
Mapa jest stosunkowo mała. Ekran ładowania słusznie podpowiada, że najkrótsza droga najczęściej jest najcięższa i tak jest właśnie w tym przypadku. Docelowo powinieneś zabrać Tarkusa (inaczej zarobi splugawienie), do którego polecam też Thaddeusa. Eldarzy to szczwana rasa i niejednokrotnie może się zdarzyć, że zostaniesz oflankowany. Żeby tego uniknąć stosuj wywiad, czy to Cyrusem, czy to z pomocą niewidzialności Kronikarza. Jeśli chodzi o tego drugiego, to wspaniałe rezultaty daje kombinacja mocy ukrycia z wirem (jeśli masz już odpowiednią księgę). Nie niepokojony przez nikogo psionik potrafi wówczas za jednym zamachem zniszczyć prawie całe skupisko wroga [#47].
[#48] - Pajęczaki Eldarów słyną ze zdolności teleportacyjnych, na drugim planie ciężarowcy wroga
Jeśli nie chcesz niepotrzebnie walczyć z Eldarami, omiń punkt z centralnym teleporterem [1] i przede wszystkim wskazaną ścieżkę - [2] . W zamian wybierz wędrówkę wzdłuż krawędzi mapy, co przy okazji umożliwi Ci także zebranie bonusa w postaci kaplicy imperialnej [3] oraz zabezpieczenie pewnego grobowca. Zasadniczo stawisz czoła zarówno ciężkiej jak i lekkiej piechocie, której nierzadko towarzyszyć będą mobilne wieżyczki.
Jedną z bardziej poważnych bitew możesz przeżyć zaraz po starcie. Kiedy tylko bowiem wyściubisz nos ze swojej lokacji transportowej, zaalarmujesz stacjonujące wokół oddziały wroga [#48]. Poruszaj się więc rozważnie, gdyż przy frontalnym ataku szybką anihilację utrudni fakt, że obce jednostki przybiegną wtedy dosłownie zewsząd i będą nieprzyjemnie rozproszone.
[#49] - Plądrowanie kaplicy
Dalej powinno już być spokojniej, o ile rzecz jasna pójdziesz drogą w kierunku kaplicy [#49]. Przybytku tego broni kilku Władców Upiorów ale na szczęście nie mają oni tam żadnego wsparcia. Mimo wszystko postaraj się powalczyć z nimi na raty (prowokując jednego, dwóch), bo eldarskie molochy mimo iż powolne, są jednak też i potężne.