Kosmiczne Relikwie | Kampania poradnik Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Kosmiczne Relikwie
Legenda :
1) Pułapka.
2) Dwa genoziarna.
3) Rój, Tyran Roju.
Misja opcjonalna, przewidująca dalszą eksplorację Sądu Zgnilizny. Chodzi naturalnie o kolejne przypadki porzuconych genoziaren, których odnalezienie bardzo przysłuży się zakonowi. Jonah Orion, stojący na straży historii i wszelkich związanych z nią relikwii, pragnie wziąć udział w tym ponadplanowym zadaniu. Do niego proponuję tak jak ostatnio - kapitana Thule. Pamiętaj, że wzorem ekspedycji po silnik logiczny, tutaj też obowiązują pewne ograniczenia terenowe (brak artylerii, zablokowany skok szturmowy, etc.).
[#59] - Zwierzątka zechcą wziąć Cię w kleszcze
Na wykonanie misji masz dwadzieścia minut i jestem przekonany, że ukończysz ją w podanym czasie bez problemu (mapa jest bardzo mała). O ile rzecz jasna nie będziesz się zbytnio ociągał. Jeśli mimo to nie uda Ci się, zostaniesz automatycznie zabrany z powrotem na pokład Pomsty z mała porcją splugawienia. Będziesz mógł też wtedy spróbować jeszcze raz.
Wrogami po raz kolejny są Tyranidzi, którym tym razem patronuje Rój (budowla sprowadzająca jednostki) oraz jeszcze jeden z Tyranów (zobaczysz go przemykającego w początkowej fazie misji). Zanim jednak dojdzie do konfrontacji ze zwierzęcym autokratą, musisz przedrzeć się przez zastępy regularnej armii wroga, która zajęła pozycje w różnych częściach kompleksu. Generalnie potyczki te nie będą odbierać od normy, poza może lokacją [1] , gdzie Tyranidzi spróbują Cię zaskoczyć wychodząc z kanałów [#59]. Zwróć również uwagę na stacjonarne Rodnie [2] , które potrafią wypluwać z siebie miny zarodnikowe. To właśnie pod tymi przeciwnikami odkryjesz dwa pierwsze genoziarna [#60].
[#60] - W Sądzie Zgnilizny nietrudno o niebezpieczną narośl
Trzecią kapsułkę (z czterech łącznie) zbierzesz niszcząc na końcu korytarza Rój [3] . Co ciekawe, zmasakrowanie organicznej konstrukcji nie będzie niczym trudnym [#61]. Przede wszystkim atakowany obcy, poza naturalną reakcją stacjonującej tu obrony, nie spowoduje u wroga żadnej innej aktywności. Tyranidzka horda nadciągnie dopiero po wyplewieniu Roju, przez co już zawczasu przygotuj się do owych wydarzeń np. okopując się w pobliżu sąsiedniego nadajnika. Nieprzyjacielskie jednostki nadciągną głównie od strony mostu, choć spodziewaj się, że może też Ci coś spaść na głowę.
[#61] - Pastwienie się na Rojem
W końcówce fali uderzeniowej pojawi się wielgachny Karnifeks [#62] oraz wspomniany Tyran. Ten drugi powinien być jednak bardzo osłabiony, więc po prostu skróć jego cierpienia i zgarnij upuszczony materiał genetyczny. Wraz z czwartym genoziarnem w kieszeni, misja zakończy się zwycięsko.
[#62] - Za moment pojawi się i Tyran Roju