Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry

Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Klucz do Przeszłości | Kampania poradnik Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Klucz do Przeszłości

Legenda - Klucz do Przeszłości - Kampania - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry

Legenda :

1) Przełącznik bramy.

2) Silnik.

3) Pułapka #1.

4) Pułapka #2.

5) Most.

Białe oznaczenia symbolizują płyty z danymi, zielone - genoziarna poległych braci.

Legendarny statek Sąd Zgnilizny lada moment wyłoni się z Osnowy i pojawi się w sektorze. Jeśli chcesz poznać zdrajcę w szeregach Kosmicznych Marines, trzeba wejść na jego pokład i dotrzeć do zaawansowanego silnika logicznego.

Jako, że penetrować będziemy wnętrze wraku, nie możesz używać w tej misji ostrzału artyleryjskiego, skoku szturmowego i tym podobnych rzeczy (teleporter działa). Biorąc pod uwagę owe ograniczenia, sens zabierania ze sobą chociażby Thaddeusa mija się więc kompletnie celem. Podobnie jak Avitusa, gdyż będzie on miał stosunkowo mało miejsca by z bezpiecznej odległości wspierać Cię ogniem. W warunkach panujących na Sądzie Zgnilizny, świetne moim zdaniem sprawdzi się za to Davian Thule.

[#54] - Tyranidzi potrafią walczyć zarówno w zwarciu jak i na dystans - Klucz do Przeszłości - Kampania - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry

[#54] - Tyranidzi potrafią walczyć zarówno w zwarciu jak i na dystans

Na statku zmierzysz się z dzikimi Tyranidami [#54] i to właściwie wszelakim ich typem, poczynając od podstawowego roju, a na wielgachnych Karnifeksach kończąc. Na koniec będziesz musiał jeszcze pokonać wytrzymałego Tyrana, który występuje tu w roli bossa.

Nadrzędnym celem jest otworzenie przejścia do skarbca [1] , gdzie ukryty jest silnik [2] . Do tego potrzebujesz jednak co najmniej dziesięć płyt z danymi, które są pochowane w typowych skrzynkach zaopatrzeniowych. Ich lokalizacje widzisz zaznaczone kolorem białym, przy czym jak łatwo policzyć, jest ich dużo więcej niż potrzeba. Zadanie jest na czas, na zebranie nośników i opuszczenie pokładu przeklętej jednostki masz 20 minut.

[#55] - Sezamie, otwórz się - Klucz do Przeszłości - Kampania - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry

[#55] - Sezamie, otwórz się

Rozwiązanie 1 - Jeśli pragniesz splugawienia, nie śpiesz się.

Rozwiązanie 2 - To będzie ekstremalne wyzwanie, 20 minut to bardzo mało, ale mając już gotową mapkę z zaznaczonymi płytkami, powinno Ci być trochę łatwiej. Podczas poszukiwań najlepiej skupić się na wybranej stronie pokładu. Dysponując już dziesięcioma nośnikami, potrzebujesz jeszcze otworzyć bramę majstrując przy przełączniku [#55]. W otwartej komorze jak już mówiłem czeka Cię jeszcze rywalizacja z bossem.

W razie niepożądanego splugawienia istnieje jednak szansa na odkupienie. Twoi bohaterowie bardzo szybko zauważą, że na pokładzie Sądu Zgnilizny leżą ciała martwych Kosmicznych Marines oraz ich genoziarna (zielone kółka na mapie). Jeśli zbierzesz ich pięć, wpływ Osnowy zostanie nieco zredukowany.

[#56] - Gorące przywitanie - Klucz do Przeszłości - Kampania - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry

[#56] - Gorące przywitanie

Obcy zastawili na przyjezdnych kilka groźnych pułapek. Uważaj już na samym początku, jako, że z okolicznego kanału kiedy tylko będziesz dostatecznie blisko, wyleje się rój Hormagauntów [#56]. Przygotuj się także do wizytacji punktu [3] , w którym znikąd pojawią się nagle młode Karnifeksy [#57]. Pod [4] natomiast na głowę spadnie Ci dosłownie horda tyranidzkich jednostek, choć na szczęcie nie będą one z górnej półki. Podejrzany most [5] w centralnej części mapy również jest monitorowany przez wroga, ale w tym wypadku problem bardziej będziesz miał z niewielka powierzchnią do manewrów, aniżeli z liczebnością agresora.

Część grupek Tyranidów patroluje swój rejon poruszając się w tę i z powrotem.

[#57] - Przerośnięte robaki w akcji - Klucz do Przeszłości - Kampania - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry

[#57] - Przerośnięte robaki w akcji

Tuż przed wejściem do komory z silnikiem, znajduje się rozległa arena, na której koniec końców pojawi się Tyran Roju [#58]. Boss potrafi razić strefowym atakiem trującym oraz po pewnym czasie zacznie otaczać się Strażnikami. Ponadplanowe jednostki wroga proponuje wyeliminować jak najszybciej, tak by nie przeszkadzały one w przygważdżającej ofensywie na głównego wroga.

[#58] - Przez te kilka sekund to ja tu jestem panem - Klucz do Przeszłości - Kampania - Warhammer 40,000: Dawn of War II - Chaos Rising - poradnik do gry

[#58] - Przez te kilka sekund to ja tu jestem panem