Shinjuku District Bath House (7) | Japan | Splinter Cell Chaos Theory poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory
Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019
Po dotarciu do bramki usłyszysz głos Shetlanda. Okazuje się, iż podłożył on w całym kompleksie kilka bomb, które będziesz musiał rozbroić. Nie baw się z zamkiem tylko najzwyczajniej w świecie go wyłam (opcja Break lock). Na rozbrojenie każdej z bomb będziesz miał 90 sekund. Na szczęście ich położenie będziesz mógł odczytać z podręcznej mapy, z której w tym przypadku obowiązkowo powinieneś skorzystać. Do pierwszej bomby prowadzi wąska ścieżka za jedną z maszyn (drugi screen). W pewnym momencie będziesz się musiał przecisnąć. Podejdź do bomby i wciśnij klawisz używania, aby ją rozbroić.
Zapisz stan gry!! Wracaj do miejsca startu. Uwaga! W okolicy pojawił się przeciwnik, którego będziesz musiał szybciutko wyeliminować. Skieruj się na górę (schody). Biegnij przed siebie, a następnie w prawo. Po dotarciu do ukazanej na drugim screenie barierki zeskocz na dół i rozbrój kolejną bombę. Ponownie zapisz stan gry.
Po rozbrojeniu bomby podskocz w odpowiednim miejscu do góry tak, aby Fisher mógł ponownie przejść przez balustradę. Do ostatniej bomby (drugi screen) będziesz musiał przeskoczyć w ukazanym na screenie miejscu. UWAGA! Zanim zaczniesz ją rozbrajać KONIECZNIE zapisz stan gry (najlepiej na oddzielnym slocie), gdyż czeka Cię najtrudniejszy moment tego poziomu.
GDY TYLKO rozrobisz bombę WSTAŃ i BŁYSKAWICZNIE przeskocz na drugą stronę. BIEGNIJ w stronę widocznych po lewej stronie ekranu drzwi. NIE MOŻESZ zatrzymywać się, gdyż po chwili zjawią się tu komandosi, z którymi NIE MASZ NAJMNIEJSZYCH SZANS. Podbiegnij do drzwi i wybierz opcję Bash door, aby je wyważyć. Przy odrobinie szczęścia powalisz znajdującego się po drugiej stronie żołnierza. Biegnij do drabiny, po której wyjdź na górę. Złapiesz w końcu Shetlanda. Załączy się nieinteraktywna scenka.
Po zakończeniu rozmowy będziesz miał dwa wyjścia. Możesz od razu zastrzelić Shetlanda albo schować broń. W tym drugim przypadku będzie on próbował zabić Fishera, ten jednak wcześniej dźgnie go nożem (drugi screen). W obu sytuacjach Shetland zginie, a ty automatycznie zaliczysz cały poziom.