Private Retreat (3) | Japan | Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory
Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019
Jeśli chcesz możesz zbadać resztę pomieszczenia, ale nie znajdziesz tu już nic interesującego. Z wejść do szybów wentylacyjnych, które znajdują się w łazience nie warto korzystać. Skieruj się do kuchni (pierwszy screen). Znajdziesz tu apteczkę oraz dodatkową amunicję. Odsuń drzwi prowadzące do dalszej części posiadłości. Twoim oczom ukaże się dość duży fragment ogrodu (drugi screen). W pierwszej kolejności będziesz musiał zwabić tutejszych wartowników. Pamiętaj o tym, aby po złapaniu gostka możliwie jak najszybciej przejść z nim do cienia! Jednego z wartowników będziesz mógł przesłuchać. Często zapisuj stan gry!
Na koniec będziesz musiał zająć się gostkiem ćwiczącym na środku placu. Możesz próbować ostrożnie do niego podejść bądź też uruchomić zraszacze wody. Odpowiedni przełącznik ukazałem na pierwszym screenie. Uwaga! Tej osoby nie możesz zabijać, a jedynie ją ogłuszyć! Po wyeliminowaniu zagrożenia skieruj się do dalszej części posiadłości (drugi screen). Nie zapomnij zapisać stanu gry.
Kieruj się cały czas w prawo. Powinieneś zbliżyć się do pomieszczenia, w którym przebywa Nedich. Pozbycie się jego ochroniarzy będzie wymagało sporej wprawy. Okolica jest dość dobrze oświetlona, tak więc musisz być wyjątkowo ostrożny. Zwróć też uwagę na to, iż strażnicy niemal zawsze będą przemieszczali się w grupach. Mimo wszystko postaraj się złapać co najmniej jednego wartownika, tak aby móc go dokładnie przesłuchać (drugi screen). Często zapisuj stan gry.
Do pomieszczenia, w którym znajduje się Nedich możesz przedostać się na dwa sposoby. Skorzystanie z okolicznego szybu wentylacyjnego może i jest fajne, ale stracisz na tym tylko niepotrzebnie czas. Jeżeli wyeliminowałeś już okolicznych strażników, to Nedich będzie ochraniany najprawdopodobniej przez pojedynczego gostka. Otwórz frontowe drzwi, obezwładnij dryblasa nabojem paraliżującym, a Nedichowi poślij kulkę w łeb. Otrzymasz informację o nadlatującym śmigłowcu, na pokładzie którego znajduje się Shetland. Będziesz musiał dotrzeć na miejsce spotkania. Porozglądaj się po okolicy. W miejscu, które ukazałem na drugim screenie (sypialnia) odnajdziesz mikrofon. Jest on wyjątkowo dobrze zakamuflowany. Oprócz tego, w łazience (niedaleko miejsca, w którym stał Nedich) znajduje się apteczka.