Punta Blanco Lighthouse (6) | Peru | Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory
Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019
Przygotuj sobie karabin, gdyż za chwilę z niego skorzystasz. W oddali powinieneś zauważyć lampę oświetlającą wejście do kolejnego pomieszczenia. Możesz ją zniszczyć, ale musisz to zrobić z możliwie jak największej odległości. W przeciwnym przypadku znajdujący się tam strażnik zaatakuje Cię, zaalarmowany odgłosem wystrzału. Zacznij ostrożnie posuwać się do przodu. Wspomniany przeciwnik po chwili powinien odwrócić się do Ciebie tyłem. Wykorzystaj to, aby go złapać i wyeliminować z rozgrywki (ewentualnie możesz go wcześniej przesłuchać).
Wysłuchaj komentarzy Grim odnośnie włamania się do znajdującego się tu komputera. Podejdź do laptopa i wybierz opcję Use computer. Sam proces wejścia do podstawowej części systemu nie wymaga żadnych umiejętności, gdyż wszystko wykonuje się w zasadzie automatycznie. Na prawdziwe czynności hakerskie przyjdzie jeszcze czas. :-) Przeczytaj wszystkie trzy e-maile. Po zakończeniu tych operacji kliknij na EXIT (lub wciśnij ESC na klawiaturze). Jeśli chcesz, możesz całkowicie wyłączyć laptop (Shutdown Computer). Zanim ruszysz dalej koniecznie zapisz stan gry.
Do następnego pomieszczenia prowadzi wąski korytarz, z odnalezieniem którego możesz mieć początkowo trochę problemów. Nie wywołuj niepotrzebnego hałasu. Dotrzesz do kolejnych dwóch wartowników. Możesz poczekać, aż skończą rozmowę lub zagwizdać. W tym drugim przypadku jeden z wartowników odejdzie, a drugi zacznie badać okolicę. Zaczekaj, aż odwróci się do Ciebie tyłem, złap go, przesłucha, a następnie wyeliminuj z dalszej gry. Nie muszę chyba mówić, iż powinno to odbyć się w jakimś ustronnym miejscu. :-) Zanim ruszysz dalej ponownie zapisz stan gry.
Z wyeliminowaniem drugiego strażnika może być trochę problemów. Skieruj się w stronę schodów prowadzących na dół. Przebiegnij na drugą stronę, tak aby znaleźć się NAD wspomnianym żołnierzem. Ostrożnie zejdź na dół i wyeliminuj go przy użyciu karabinu. Aby nie wywołać zbytniego poruszenia możesz skorzystać ze Sticky Shockera. Wejdź jak najszybciej do pomieszczenia, w którym przebywał wyeliminowany wartownik.
Na początek zniszcz znajdującą się tu lampę. Odwróć Fishera w stronę schodów. Po chwili przybiegnie tu drugi wartownik. Dla pewności załatw go Sticky Shockerem, gdyż nie masz zbyt wiele czasu, aby dokładnie wycelować w głowę oponenta. Zanim ruszysz na dół, wróć się do poprzednich schodów. Znajdziesz tu ostatnią, piątą skrzynię, którą oczywiście zbadaj. Wysłuchaj komentarzy z dowództwa. Możesz ruszać dalej (schody prowadzące na dół). Dla pewności możesz też zapisać stan gry.