Maria Narcissa (4) | Panama Canal | Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory
Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019
Okolicę patroluje dwóch dobrze uzbrojonych wartowników, których będziesz musiał po cichu wyeliminować. Liczba możliwych zagrań jest całkiem spora, gdyż maszynownia jest dość duża. Generalnie chodzi o to, aby zwracać na siebie uwagę (np. gwizdaniem), a gdy wrogowie znajdą się w źle oświetlonym miejscu, sprawnie ich eliminować. Dla pewności, znajdujących się tu żołnierzy możesz zabijać niedaleko drzwi przez które przyszedłeś, tak aby nikt nie usłyszał ich jęków. ;-) Po wyeliminowaniu dwóch przeciwników skieruj się w stronę ukazanych na drugim screenie schodów. Ruszaj na górę. Po drodze możesz zapisać stan gry.
Biegnij przed siebie. Po drodze miniesz drugie schody, z których oczywiście skorzystaj. Musisz dotrzeć do widocznej na pierwszym screenie wnęki. Podejdź do drzwi i otwórz je. Idź dalej. Zauważysz schody, z których na razie jeszcze nie korzystaj. Ustaw się natomiast pod nimi (w nieoświetlonym miejscu) i przygotuj karabin. Zabij nadchodzącego strażnika (drugi screen). Nie możesz schować się po lewej, gdyż właśnie tam wyeliminowany wartownik udałby się. Karabin to jedyne rozsądne rozwiązanie. Skieruj się w stronę korytarza, z którego przyszedł.
Idź przed siebie. Po drodze miniesz kilka poprzedzielanych drzwiami pomieszczeń. Na samym końcu dotrzesz do niewielkiego składziku, w którym znajdziesz skrzynię z bronią. Załóż na niej nadajnik. Możesz już wracać do oświetlonych schodów (drugi screen). Wyjdź po nich na górę. Zanim ruszysz dalej koniecznie zapisz stan gry.
Przed Tobą kilka oświetlonych pomieszczeń wypełnionych komputerami. Masz dwa wyjścia: wyeliminować wszystkich znajdujących się tu wrogów bądź też ominąć niektórych z nich czołgając się przez okoliczne szyby wentylacyjne. Osobiście polecam pierwsze rozwiązanie. Zasada jest prosta: stajesz w oświetlonym miejscu (lewa część pierwszego screena), gwiżdżesz, chowasz się w cieniu i czekasz na pierwszego wroga. Przeciwnika musisz oczywiście złapać i pozbawić przytomności (lub zabić). Do usunięcia masz co najmniej jednego cywila oraz jednego wartownika. Po skończonych "walkach" skieruj się do najbliższego pomieszczenia i włam do tutejszego komputera. Przeczytaj wszystkie e-maile (2).