Shinjuku District Bath House (3) | Japan | Splinter Cell Chaos Theory poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory
Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019
Zaczekaj na strażnika, który za chwilę się tu zjawi i zastrzel go. Wyjdź na zewnątrz. Na piętro mogłeś dostać się korzystając z mijanych wcześniej schodów, ale zaproponowana przeze mnie droga wydaje mi się znacznie ciekawsza. :-) Po ukazanej na pierwszym screenie rynnie wyjdź na samą górę. Zjedź po linie, a po chwyceniu się półki przesuń w lewo tak, aby znaleźć się w ukazanym na drugim screenie miejscu. Zapisz stan gry (pozostając w pozycji wiszącej!).
Zaczekaj, aż cywil zacznie iść w stronę łóżka. Wskocz do pomieszczenia, uważaj jednak, aby nie zeskoczyć na ziemię zbyt głośno, gdyż zostanie to zapewne usłyszane. Dobrze byłoby złapać wspomnianego cywila, a następnie przesłuchać go, gdyż otrzymasz w ten sposób kod do najbliższych drzwi (3650). Pamiętaj o tym, aby złapanego człowieka nie zabijać, a jedynie ogłuszyć. Zgaś światło. Koniecznie zapisz stan gry. Otwórz drzwi i zwab w to miejsce patrolującego okoliczny korytarz wartownika. Oponenta tego najlepiej byłoby załatwić celnym strzałem w głowę.
Skieruj się do ukazanych na pierwszym screenie drzwi i wpisz zdobyty kod (3650), aby móc wejść do środka. Poszukiwaną informację odnajdziesz w jednym z dwóch miejsc - w szafce lub po włamaniu się do ukazanego na drugim screenie komputera. W tym drugim przypadku będziesz ponadto mógł przeczytać niezbyt ważnego e-maila. Pojawi się nowy główny cel misji.
NOWY CEL [PRIMARY]: Eavesdrop on Shetland's meeting before the I-SDF takes him down (Podsłuchaj rozmowę z udziałem Shetlanda, zanim zlikwidują go siły I-SDF)
Musisz wrócić się do pomieszczenia, w którym po raz pierwszy spotkałeś cywila (tam gdzie bawiłeś się ze światłem ;-)). Znajdziesz tu niezbadany korytarz (pierwszy screen), z którego oczywiście skorzystaj. Dojdziesz do pilnowanej przez pojedynczego wartownika szatni (drugi screen). Najlepiej będzie jeśli przebiegniesz w lewo (w kierunku szafek). Powinno go to zainteresować. Zaczekaj, aż wartownik odwróci się do Ciebie tyłem, a wtedy złap go oraz obowiązkowo przesłuchaj. Zapisz stan gry.