Manhattan Garment District (4) | USA | Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory
Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019
Wstań, zaczekaj aż kamera odwróci się w przeciwną stronę i zacznij biec do najbliższych schodów. Po dotarciu do widocznego na pierwszych screenie miejsca wybierz lewe drzwi. Zapisz stan gry. Dojdziesz do pomieszczenia, w którym znajduje się jeden przeciwnik. Musisz go złapać i przesłuchać. Dobrym pomysłem wydaje się zgaszenie światła. Strażnik pójdzie je zapalić, a gdy to zrobi odwróci się do Ciebie plecami. Reszty nie muszę chyba dopowiadać... Ponownie zapisz stan gry.
Skieruj się teraz w stronę balkonu pilnowanego przez pojedynczego wartownika. Przeskocz przez otwarte okno, złap wroga i dokładnie go przesłuchaj. Uwaga! Po chwili zjawi się tu nowy przeciwnik. Gdy tylko skończysz przesłuchiwać aktualnie trzymanego oponenta, zlikwiduj go i przygotuj broń. Strzel do drugiego wartownika, którego ciało powinno znaleźć się pod widoczną na drugim screenie kamerą. Usunięcie obu tych przeciwników jest stosunkowo ważne, gdyż droga przy balkonie pozwoli uniknąć Ci znajdującej się tu kamery. Co więcej, miejsce to jeszcze dwukrotnie odwiedzisz...
Podbiegnij do drugiej kamery (od strony balustrady) i zamontuj urządzenie szpiegowskie (Tap camera). Skieruj się w stronę znajdujących się obok szklanych drzwi (pozostając przy murze, nie próbuj okrążyć rośliny!). Biegnij przed siebie. W kuchni nie znajdziesz nic ciekawego. Po znalezieniu w miejscu ukazanym na drugim screenie wybierz lewe drzwi. Na początek zgaś światło. Znajduje się tu wejście do szybu wentylacyjnego, które powinieneś sobie zapamiętać, albowiem będzie to Twoja droga ewakuacji. Wracaj na korytarz. Koniecznie zapisz stan gry.
Trzymaj się prawej ściany. Powinieneś zauważyć kamerę, która monitoruje znajdującą się tu windę. Wspomniane urządzenie w tym konkretnym przypadku pozostaje w bezruchu, tak więc nie powinieneś mieć większych problemów z założeniem urządzenia szpiegowskiego. Teraz zajmij się opartym o słup wartownikiem. Nie możesz go chwycić, zaatakuj go więc nożem lub obdaruj kopniakiem (przyciski myszy). Opcjonalnie mógłbyś spróbować wywabić go do pomieszczenia, w którym znajduje się wejście do szybu wentylacyjnego. Dla pewności zapisz stan gry.