Japanese Defence Ministry (1) | Japan | Splinter Cell Chaos Theory poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory
Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019
Założenia misji:
Należy przedostać się do japońskiego Ministerstwa Obrony, tak aby móc przechwycić admirała Otomo, człowieka, który zlecił atak na krążownik Walsh i najprawdopodobniej próbuje doprowadzić do wybuchu III Wojny Światowej. Należy jednocześnie ustalić, czy Otomo wykonywał rozkazy na zlecenie japońskiego rządu, czy też wspomniany atak zaplanował osobiście.
Początkowe cele:
[PRIMARY]: Do not kill anyone (Nie możesz nikogo zabić)
[PRIMARY]: Contact the detained American officers (Skontaktuj się z przetrzymywanymi na terenie badanego obiektu amerykańskimi oficerami)
[PRIMARY]: Find out who gave the I-SDF assault team their orders (Ustal, kto wydawał rozkazy komandosom z I-SDF)
Opis przejścia etapu:
To już ostatnia misja. Etap ten nie jest zbyt długi ani szczególnie wymagający, aczkolwiek sama końcówka może przysporzyć Ci trochę problemów. Zauważ, że w celach misji pojawił się zakaz zabijania napotykanych osób. Utrudnienie to zostanie zniesione dopiero pod sam koniec zabawy.
Idź prosto. W najbliższej okolicy nie ma na szczęście przeciwników. Podejdź do widocznej w oddali bramy. Zanim skorzystasz z przycisku (pierwszy screen), dzięki któremu będziesz mógł ją podnieść dobrze byłoby zająć się widoczną u góry lampą (jarzeniówka). Po znalezieniu się we właściwym kompleksie ostrożnie wychyl się zza rogu. Zaczekaj, aż przeciwnicy oddalą się i zacznij biec prosto, trzymając się jednocześnie prawej ściany. Wciśnij ukazany na drugim screenie przycisk, aby wyłączyć oświetlenie w tej części obiektu. Zapisz stan gry!
Zgaszenie światła z całą pewnością zainteresuje znajdujących się tu wartowników. Najlepiej byłoby wywabić ich w okolice wejścia do bazy (pierwszy screen). Niestety, najprawdopodobniej zjawą się tu razem, ale przy odrobinie szczęścia jednego z przeciwników będziesz mógł złapać i przesłuchać (żołnierze poruszają w sporej odległości od siebie). Wracaj do kompleksu i ponownie zgaś światło. Ruszaj przed siebie. KONIECZNIE załącz tryb noktowizji, aby móc podejrzeć pole widzenia znajdującej się tu kamery. Nie zapomnij też zapisać stanu gry.
Aby nie zostać zauważonym przez kamerę najlepiej byłoby poruszać się przy prawej ścianie. Jeśli chcesz możesz zająć się znajdującym w tym miejscu drugim wartownikiem. Nie jest to jednak absolutnie konieczne. W przypadku usunięcia wartownika blokujący ukazane na screenie drzwi zamek mógłbyś najzwyczajniej w świecie wyważyć (nikt tego nie usłyszy). Podejdź do drabiny, po której wyjdź na górę. Zanim skorzystasz ze znajdującego się tu szybu wentylacyjnego ponownie zapisz stan gry.
Przejdź przez szyb wentylacyjny, który zaprowadzi Cię do... toalety. W jednej z tutejszych kabin przesiaduje wartownik, najlepiej byłoby pozbyć się go wyważając drzwi (Bash door). Musisz się jednak pośpieszyć, gdyż w przypadku porażki to Ty padniesz ofiarą wspomnianego wartownika. Ruszaj dalej. Po drodze powinieneś zauważyć apteczkę, z której możesz oczywiście skorzystać. Zatrzymaj się gdy dotrzesz do miejsca ukazanego na drugim screenie. Wysłuchaj rozmowy pomiędzy tutejszymi wartownikami (przez cały czas musisz pozostawać w ukryciu).