Japanese Defence Ministry (3) | Japan | Splinter Cell Chaos Theory poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory
Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019
Idź przed siebie. Za rogiem znajdziesz wyłącznik oświetlenia, z którego warto byłoby skorzystać. Skieruj się w stronę ukazanych na pierwszym screenie ruchomych schodów. Na początek wybierz prawą ścieżkę. Podsłuchaj rozmowy strażników. Jeden z nich zacznie kierować się w tą stronę, ale na szczęście wybierze przeciwległą ścieżkę. Idź za nim i złap go w momencie, gdy będzie próbował zapalić światło. Schwytanego wartownika warto przesłuchać. Zanim przejdziesz dalej będziesz się też musiał zająć kolegami wyeliminowanego przed chwilą żołnierza (jest ich dwóch). Wybór metody pozostawiam już Twojej inwencji. Zwróć tylko uwagę na to, aby nie zbliżać się zbytnio do ukazanej na drugim screenie kamery. Często zapisuj też stan gry.
Jeśli chcesz możesz porozglądać się po okolicy. W składziku odnajdziesz apteczkę. Możesz się również przyjrzeć pancernym drzwiom broniącym dostępu do sali wojennej. Aktualnie musisz się jednak skierować do korytarza zabezpieczonego czytnikiem siatkówki oka. Masz dwa wyjścia: złapać jednego z eliminowanych wcześniej wartowników i spróbować przedostać się z nim w to miejsce (omijając po drodze bardzo czujną kamerę...) bądź też spróbować złamać zabezpieczenia. Oba wyjścia są stosunkowo trudne. W przypadku próby włamania się do systemu będziesz w zasadzie musiał strzelać na ślepo. Dobrze byłoby więc odpowiednio wcześniej zapisać stan gry.
Po złamaniu zabezpieczeń skieruj się do nowego korytarza. Dojdziesz w końcu do ukazanych na screenie drzwi. Będziesz musiał unieszkodliwić dość skomplikowany zamek. Z racji tego, iż w sąsiednim pomieszczeniu znajdują się wrogowie pod żadnym pozorem nie możesz próbować go wyłamać. Wejdź do środka. KONIECZNIE zamknij drzwi. Zapisz też stan gry. Na początek zajmij się widocznym na drugim screenie gostkiem. Nie radziłbym gasić światła, gdyż pola do manewrów jest tu stosunkowo niewiele i wrogi żołnierz najprawdopodobniej wpadłby na Ciebie maszerując do przycisku włączającego światło. Złapanego wartownika możesz przesłuchać.
Teraz zajmij się gostkiem siedzącym przy komputerze. Aby ułatwić sobie to zadanie możesz już zgasić światło. Do samego przeciwnika najlepiej byłoby podejść z prawej strony (mniejsze ryzyko wykrycia). W komputerze, przy którym siedział wartownik, odnajdziesz e-maila, a po złamaniu zabezpieczeń będziesz mógł obejrzeć pole widzenia kamery umieszczonej w serwerowni. Zanim wyjdziesz skieruj się jeszcze do pobliskiej półki i zabierz z niej niezwykle cenne pociski paraliżujące (Sticky shocker). Zapisz też stan gry.
Wyjdź z pomieszczenia i skieruj się do nieodległej serwerowni. Aby móc wejść do środka będziesz musiał wpisać zdobyty kod - 1945. Uwaga! Znajduje się tu kilka kamer, które monitorują całe pomieszczenie. Zauważ, że pozostają one w nieustannym ruchu, tak więc przy odrobinie szczęścia będziesz ich mógł unikać. Pamiętaj o tym, iż w sytuacji zagrożenia możesz zatrzymać się w jednym z miejsc, których żadna z kamer nie jest w stanie podejrzeć. Często zapisuj też stan gry.