Punta Blanco Lighthouse (4) | Peru | Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory
Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019
Ruszaj prosto. Po chwili załączy się Grim z dodatkowymi informacjami, wysłuchaj tego co ma do powiedzenia. Dojdziesz w końcu do zamkniętych drzwi. Wybierz opcję Pick lock, dzięki której spróbujesz złamać zamek. Sam proces nie nastręcza większych problemów, jeśli grałeś wcześniej w "Thiefa 3", czy inne podobne gry; powinieneś szybko sobie z nim poradzić. Cała zabawa polega na wciskaniu klawiszy odpowiedzialnych za ruch. Wciśnięcie odpowiedniego klawisza (kilka razy) odblokuje część zamka. Otwórz drzwi. Zanim ruszysz dalej zapisz stan gry.
W oddali powinieneś zauważyć strażnika. Musisz go jakoś wywabić w nieoświetlony rejon, w którym aktualnie się znajdujesz. Ja polecam opcję zagwizdania, aczkolwiek może to spowodować, iż oprócz niego z okolicznego namiotu wyjdzie druga osoba. W takiej sytuacji spokojnie odczekaj, aż panowie się rozejdą. Ruszaj za tym, który początkowo patrolował teren przy lampie. Chwyć gostka, odciągnij w bezpieczne miejsce (najlepiej do korytarza, w którym rozmawiałeś z Grim) i wyeliminuj go z dalszej zabawy.
Jest tu jeszcze jeden strażnik, warto byłoby więc zapisać stan gry. Masz dwa wyjścia. Możesz spróbować wywabić znajdującego się w namiocie żołnierza (gwizdaniem), bądź też przeciąć nożem bok namiotu i w taki sposób wejść do środka. Osobiście polecam jednak pierwsze rozwiązanie, gdyż jest ono znacznie bezpieczniejsze. Złap strażnika i KONIECZNIE przesłuchaj go. Dowiesz się, że Lacerda opuścił już okolicę. Nie będziesz mógł go przez to zabić (a przynajmniej nie teraz...). Badany teren jest już pozbawiony wrogów, możesz się więc spokojnie porozglądać. Jeśli chcesz, zniszcz widoczny na drugim screenie generator. Znajduje się on niedaleko dużej lampy.
W jednym z namiotów odnajdziesz trzecią skrzynię z amunicją, której warto byłoby się bliżej przyjrzeć (przypominam: opcja Scan crate). Do dalszej części fortecy prowadzą dwie drogi. Jedna z nich jest oświetlona i ukazałem ją na screenie, druga wymaga pewnej wspinaczki. Odpowiednie półki skalne odnajdziesz niedaleko namiotu, w którym znajdowała się skrzynia z amunicją. Osobiście polecam jednak oświetloną drogę, gdyż i tak będziesz musiał odwiedzić pomieszczenie, do którego prowadzi ukazany korytarz (znajduje się tam skrzynia z amunicją). Warto byłoby zapisać stan gry.