MCAS Banco de Panama (1) | Panama | Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory
Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019
Założenia misji:
Musisz przedostać się do banku MCAS Banco de Panama, aby zdobyć cenne informacje na temat osoby, która współpracowała z Lacerdą, zorganizowała transport broni oraz zaplanowała porwanie Morgenholta. Aby nikt nie domyślił się prawdziwych motywów wizyty w banku całość musi sprawiać wrażenie sprytnie zaplanowanego włamania.
Początkowe cele:
[PRIMARY]: Enter the bank (Dostań się do banku korzystając z jednej z dwóch możliwych dróg)
[PRIMARY]: Find the name of Lacerda's Panamian contact (Zdobądź nazwisko panamskiego współpracownika Lacerdy)
[PRIMARY]: Determine who MCAS bank purchased the arms of (Ustal dla kogo zakupiona została dostawa broni)
[PRIMARY]: Steal $50.000.000 in French govermental bearer bonds (Aby całość wyglądała na standardowe włamania wykradnij 50 milionów dolarów w papierach wartościowych)
[SECONDARY]: Look for any suspicious transaction records (Zbadaj wszystkie podejrzane transakcje finansowe)
[OPPORTUNITY]: Plant a series of false emails to make it look like an inside job (Zainstaluj kilka fałszywych e-maili, tak aby całość sprawiała wrażenie kradzieży zorganizowanej przez pracowników banku)
Opis przejścia etapu:
Zacznij tradycyjnie - od wysłuchania osób pracujących dla Third Echelon. W tym konkretnym przypadku wszystkie uwagi okażą się dość cenne. Szczególną uwagę zwróć na hakera kryjącego się pod pseudonimem 'The Turtle', który pomoże Ci pokonać bardziej zaawansowane zabezpieczenia banku.
Zanim będziesz mógł skierować się do właściwego obiektu wypadałoby wyeliminować tutejszych wartowników. Pierwszego z nich (screen numer jeden) bez większych problemów będziesz mógł zajść od tyłu. Schwytanego strażnika przesłuchaj, odciągnij w nieoświetlone miejsce (najlepiej w okolice miejsca startu) i wyeliminuj z dalszej rozgrywki. Wybór ataku (ogłuszenie lub morderstwo) nie wpłynie w żaden sposób na dalszy przebieg wydarzeń. Pozostałych dwóch wartowników powinieneś zwabić korzystając z dobrze poznanej możliwości gwizdania. :-)
Jeżeli masz na to ochotę, z wartownikami (jeszcze przed ich zlikwidowaniem) możesz się trochę "zabawić". Na lewej ścianie banku (patrząc od miejsca startu) znajdziesz wyłącznik zewnętrznego oświetlenia. Wykonanie tej czynności z pewnością zainteresuje okolicznych żołnierzy, którzy przyjdą zapewne ponownie załączyć oświetlenie. Drugi screen prezentuje zawór aktywujący zraszacze wody. Znajduje się on niedaleko miejsca startu. Oba te obiekty można jednak spokojnie zignorować. Zanim ruszysz dalej zapisz stan gry.
Skieruj się w stronę prawej ściany banku. Znajdziesz tu ścieżkę, z której należy oczywiście skorzystać. Do obiektu przedostaniemy się przez dach, zdecydowanie nie polecam głównego wejścia, aczkolwiek istniałaby możliwość wykorzystania i tej drogi. Idź prosto. Na ścianie banku powinieneś zauważyć kamerę. Musisz jej za wszelką cenę unikać. Przygotuj karabin i zniszcz ukazane na drugim screenie dwie lampy, tak aby móc bezpiecznie (w cieniu) ominąć wspomnianą wcześniej kamerę. Kieruj się w stronę widocznych w oddali drzwi.