Offices of Displace International (6) | USA | Splinter Cell Chaos Theory poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory
Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019
Spróbuj włamać się do komputera. Okazuje się, iż osoba oznaczona w systemie jako M Nedich ukryła pożądane informacje. Będziesz je musiał odzyskać włamując się do osobistego komputera Nedicha. Uwaga! Nie czekaj na zakończenie rozmowy. Wyloguj się i wracaj szybko do liny, gdyż po chwili zjawi się tu pracownik serwerowni (w otoczeniu ochroniarza). Ani on ani okoliczny strażnik nie mogą Cię zauważyć. Pojawią się nowe cele. Ustaleniem personaliów Nedicha zajmiemy się w kolejnej misji (będzie to wtedy cel obowiązkowy), teraz trzeba będzie jedynie włamać się do jego komputera. Nie zapomnij zapisać stanu gry!
NOWY CEL [PRIMARY]: Find information linking Displace and Zherkhezi (Odszukaj informacje zaświadczające o współpracy pomiędzy słynnym hakerem a organizacją Displace International)
Jeżeli chcesz, możesz wrócić się na dół, aby złapać i przesłuchać mężczyznę, który pojawił się w tym pomieszczeniu (pierwszy screen). Uważaj jednak, aby nie wywołać zbytniego hałasu, ponieważ sąsiednie pomieszczenie patrolowane jest przez pojedynczego strażnika. Wracaj na górę, a następnie do miejsca, w którym znajduje się wejście do szybu wentylacyjnego (drugi screen). Pomieszczenie to odnajdziesz niedaleko pułapek laserowych. Wejdź do szybu.
Znajdziesz się w strefie rekreacyjnej. Idź w prawo. Mężczyznę siedzącego przy komputerze (pierwszy screen) musisz wyeliminować z odległości. Zaskoczenie go jest możliwe, ale wyjątkowo trudne do zrealizowania. Do ogłuszenia gostka najlepiej byłoby użyć Airfoil Round. Zbadaj wszystkie znajdujące się tu komputery. Poza kilkoma e-mailami nie znajdziesz niestety nic wartościowego. Wyjątkiem jest maszyna, którą ukazałem na drugim screenie. Na niej zamontuj program szpiegowski (wybierz obie dostępne opcje). Zapisz stan gry.
Teraz musisz wrócić się do centralnej części obiektu, a konkretnie miejsca, w którym znajdują się windy. Z ich odnalezieniem nie powinieneś mieć żadnych problemów. Po raz kolejny uważaj na kamerę! Wezwij windę (Call elevator), wejdź do niej i wybierz trzeci poziom. Wysiądź z windy i skieruj się w lewo. Podsłuchaj rozmawiających ze sobą strażników. Jeden z nich wypowie na głos kod do drzwi (2346). Gdy tylko go usłyszysz wycofaj się do windy i wybierz przeciwległy, nieoświetlony korytarz (możesz tam podbiec). Ponownie zapisz stan gry.
Po zakończeniu rozmowy strażnicy rozdzielą się, co więcej, jeden z nich zacznie iść w Twoją stronę. Nie możesz go złapać (jest to bardzo trudne do wykonania), gdyż po zbliżeniu się do nieoświetlonej strefy wyciągnie latarkę. Wyeliminuj go z odległości, a ciało przenieś w miejsce, w którym aktualnie się znajdujesz. Drugiego wartownika powinieneś złapać bez większych komplikacji. Nie zapomnij go przesłuchać (wyjawi Ci znany kod). Po wyeliminowaniu obu wartowników powróć do miejsca, z którego strzelałeś do pierwszego wroga (na prawo od windy).