[Misja 9 Pyron Sub Beta] Niespodzianka | The Thing poradnik The Thing
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
1. Znajdź Faraday'a.
Kiedy tylko wejdziesz do większego pomieszczenia [#78] , dwie poczwary czekające na szafce po prawej zaczną pluć zieloną substancją, a zza kolumn wyjdą dwa Walkery. Walka będzie z pewnością ciężka, ale na pocieszenie mogę dodać, iż po triumfalnym zwycięstwie będziesz mógł zabrać apteczki z wiszącego na ścianie pudełka.
Nie zapomnij zabrać adrenaliny leżącej na stoliku, pod kolumną! Z sali prowadzą trzy wyjścia: dwa na prawo (patrząc od strony korytarza, którym tu się dostałeś) oraz jedno z lewej. Udaj się właśnie nim do niewielkiego pokoiku, w którym czeka wystraszony Price [#79] . Daj mu broń i każ iść za sobą.
Z jego pomocą naprawisz zniszczoną puszkę zasilającą w pierwszych drzwiach z prawej. Będziesz mógł dzięki temu dokonać rewizji uzbrojenia [#80] i mimo iż możliwości zabrania amunicji są ograniczone, warto się nimi bliżej zainteresować. Zabierz granaty, naboje do karabinu i strzelby oraz kolejny przyrząd do testowania krwi.
Tak wyposażony możesz w końcu skorzystać z drugich z prawej drzwi. Po uporaniu się z atakującą hordą wrogich stworzeń zejdź po rampie w dół. Zauważ, że pomiędzy górną częścią, z której schodzisz, a samym dołem jest jeszcze jedno piętro [#81] - to tutaj musisz się najpierw dostać. Przejrzyj komputer i jeśli chcesz, skorzystaj z [Punktu zapisu gry] .
Kolejnym zadaniem jest otworzenie śluz w komorach widocznych przez okno. Nie musisz otwierać wszystkich - ale z posiadanym arsenałem stawisz czoło każdemu przeciwnikowi (nie oszczędzaj amunicji!). Otwórz wszystkie przegrody, po czym udaj się po rampie na sam dół. Przejdź przez krótki korytarz, by znaleźć się przy nowym pomocniku [#82] w pierwszej przegrodzie.
Niestety, napotkany osobnik będzie zainfekowany, więc będziesz musiał się nim odpowiednio zająć. W okolicy krąży jeszcze co najmniej dwójka Walkerów, więc miej się na baczności. Ruszaj przez komory, trzymając się ciągle lewej strony. Natrafisz w końcu na obiekt długich poszukiwań [#83] - doktora Faraday.
2. Uratuj Faraday'a.
Eskortuj doktora do wyjścia. Należy wrócić tą samą drogą przez przegrody, którą tu dotarłeś. Najpierw obroń go przed wyskakującymi zewsząd poczwarami [#84] . Minąwszy krótki korytarz, przy rampie prowadzącej na wyższe piętra, pojawi się kolejna grupa oraz denerwujący wyrostek na ścianie.
Jak tylko uwolnisz się od niebezpiecznych przeciwników, ruszaj na samą górę. W pomieszczeniu, gdzie wcześniej spotkałeś dwóch Walkerów, teraz zostaniesz zaatakowany przez kolejną złowrogą hordę. Nie marnując czasu, załatw wszystko co się rusza i przejdź przez drzwi [#85] prowadzące do krótkiego korytarza - miejsca skąd zaczynałeś poziom.
Ale to jeszcze nie koniec. Wejdź do kolejnego pomieszczenia i zabij czyhającego w środku Walkera [#86] . Uważając na wyrastające ze ścian macki przejdź pomieszczeniem do drzwi z prawej. Korytarz aż roi się od macek - ale od czego masz granatnik! Gdy oczyścisz przejście, ruszaj przed siebie. To zakończy misję... i rozpocznie nowy, jeszcze bardziej niesamowity rozdział.