[Misja 8 Pyron Sub Alpha] Mała tajemnica | The Thing poradnik The Thing
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
1. Przeszukaj podziemny kompleks.
Gdy tylko rozpoczniesz misję, skręć w lewo i skieruj swoje kroki w stronę pomieszczenia z buchającą parą [#71] . W memencie, gdy w nim się znajdziesz, z szybów wentylacyjnych zaczną wyskakiwać wrogie poczwary. Nie trać na nie amunicji, tylko od razu biegnij do korytarza naprzeciwko.
Korytarz z prawej jest zablokowany przez drzwi wymagające kodu szyfrowego, więc od razu skręć w lewo. Znajdziesz się w pomieszczeniu z [Punktem zapisu gry] , mnóstwem kamer [#72] , przyciskami sterowania śluzami oraz komputerem. Zajmij się właśnie tym ostatnim - po zapoznaniu się z danymi otrzymasz nowe zadanie (oraz znajdziesz kod dostępu do zablokowanych drzwi). Jeśli chcesz, pooglądaj sobie, co też ciekawego tutaj filmują.
2. Znajdź Faraday'a.
Musisz otworzyć pierwszą śluzę - jednak przycisk jest zablokowany. Tak więc wciśnij pozostałe trzy (w kolejności numerycznej, tak będzie najlepiej gdyż uwięziony w jednym z pomieszczeń stwór nie dogoni Cię teraz, kiedy jesteś nieuzbrojony) i wyjdź na korytarz. Otwórz wrota z zamkiem na kod [#73] , po czym ruszaj tunelem przed siebie.
Znajdziesz się w części laboratoryjnej, która przedtem była zamknięta śluzą numer 4. Od razu skieruj się w lewo - po obejrzeniu krótkiego przerywnika zostaniesz zaatakowany przez wrogie kreatury. Biegnij korytarzami przed siebie, cały czas trzymając się lewej strony. W końcu trafisz na pudełko z amunicją [#74] do karabinu.
Dalej trzymając się lewej, obejdź ślepy zaułek. Tą drogą trafisz do miejsca widzianego w jednej z kamer - jak Walker zabijała doktora. Zajmij się oponentem, po czym zabierz pistolet doktora i przełącz dźwignię [#75] . W ten sposób uruchomisz hydrauliczne obejście systemu i będziesz w stanie otworzyć pierwszą śluzę.
Wróć czym prędzej do pomieszczenia z przełącznikami. Po drodze będziesz musiał stawić czoło jeszcze kilku wrogim stworom. Będąc na miejscu otwórz [#76] śluzę, zapisz, jeśli chcesz, grę i wyjdź z powrotem na korytarz. Przez pomieszczenie z buchającą parą dostaniesz się do miejsca, skąd zaczynałeś poziom.
Idąc dalej tą trasą natkniesz się na Walkera - załatw go, czym prędzej. W pomieszczeniach z lewej i prawej strony, na stołach znajdziesz sporo przydatnych przedmiotów. Między innymi będą to naboje, granatnik i adrenalina. Na koniec pozostało już tylko minąć drzwi na końcu korytarza [#77] oraz przejść przez kolejne, na lewo.