[Misja 15 Weapons Security] Wykopaliska | The Thing poradnik The Thing
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
1. Przedostań się do zbrojowni.
Wyjdź z szybu wentylacyjnego - znajdziesz się w jaskini. Biegnij w stronę widocznej, żółtej budki. Nie wchodź jednak do jej wnętrza, tylko skieruj swe kroki w stronę niewielkiej budowli ze zniszczoną puszką zasilającą [#155] . Jak tylko ją naprawisz, z żółtej budki wyskoczy Walker - zajmij się nim, czym prędzej.
W budce znajdziesz trochę naboi, granaty, broń oraz apteczki. Udaj się w stronę windy. Gdy się do niej zbliżysz, zewsząd wyskoczą grupy poczwar. Niestety winda jest bezużyteczna póki nie znajdziesz karty dostępu. Wyjdź więc po skale [#156] prowadzącej pod sufit (przy windzie) i dalej do tunelu wentylacyjnego.
Będąc w jego wnętrzu uważaj na poczwary, co chwila pojawiające się tuż za zakrętem. Idź przed siebie, aż dotrzesz do wielkiej sali. Przebiegnie obok Ciebie medyk [#157] - obdaruj go w międzyczasie bronią. Mimo to nowy pomocnik nie zatrzyma się aż do mementu, gdy wbiegnie na samą górę. Idź za nim, uważając na niebezpieczne opary.
Gdy zatrzyma się przy pudłach podstawionych pod szyb wentylacyjny, nakaż mu iść za Tobą i wracaj się z powrotem rampami w dół. Zdejmij biegnących do Was komandosów i strzel w beczki pod automatycznym działkiem [#158] , pilnującym przejścia. Kolejny zakręt i masa wrogich kreatur do pokonania.
Uważaj na skrzynie - za nimi chowa się kilku żołnierzy. Kolejne działko rozwal z karabinu, przełączając się po prostu na widok z pierwszej osoby. Dalej postaraj się roznieść w puch czerwone beczki [#159] . Korzystając z gaśnicy ugaś pożar, by spokojnie przejść do kolejnej wieżyczki. Potem jeszcze tylko jedna i będziesz mógł skorzystać z drzwi umieszczonych w ścianie z prawej.
Uważaj - jak tylko wejdziesz do środka, dwie umieszczone w oddali wieżyczki zaczną w Ciebie strzelać! Musisz zniszczyć pudła blokujące wejście [#160] do pokoiku z lewej. Tam wciśnij widoczny na ścianie przycisk, by dezaktywować działka. Możesz również skorzystać z [Punktu zapisu gry] .
Kolejne drzwi zaprowadzą Cię do drugiej sali z działkami - tutaj będzie trochę trudniej. Pierwsze z prawej [#161] nie zostanie wyłączone, nawet jak podbiegniesz do razu do pokoiku kontrolnego (naprzeciw wejścia). Musisz nim zająć się na własną rękę. Wystarczy karabin i przełączenie się w tryb pierwszej osoby połączony z przechylaniem na boki.
Trzecie pomieszczenie jest jeszcze bardziej skomplikowane. Pomieszczenie kontrolne znajduje się z prawej strony, jednak nim do niego wbiegniesz, czym prędzej schowaj się za metalowymi skrzyniami [#162] z lewej. Obróć się o 180 stopni i z bezpiecznej pozycji zniszcz dwa nieaktywne na razie działka, znajdujące się po obu stronach wejściowych drzwi.
Teraz biegiem wejdź do pokoju kontrolnego i tam wciśnij przycisk dezaktywujący działka. W głównej sali za nic nie naciskaj przycisku pod samotnym działkiem [#163] - inaczej włączysz dwa sąsiednie, przy drzwiach, To przez te właśnie drzwi udaj się, by zakończyć tę część misji.