[Misja 6 Weather Station] Źle się dzieje | The Thing poradnik The Thing
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
1. Znajdź Norwega z radiem.
2. Dostań się do Magazynu.
Kontynuując wędrówkę wzdłuż oświetlonego szlaku, dotrzesz do zamkniętego magazynu. To tutaj musisz się w ostatecznym rozrachunku dostać. Na razie udaj się w stronę widocznego, troszkę z prawej, niewielkiego budynku, z zamkniętymi drzwiami na dole oraz dość sporymi schodami [#50] prowadzącymi wyżej. Udaj się nimi na górę.
W nowym pomieszczeniu zostaniesz zaatakowany przez wrogie kreatury, a cała drużyna zacznie świrować ze strachu. Jeden z pomocników okaże się być zainfekowany, drugi straci głowę i zacznie do wszystkiego strzelać. Zostaw ich, wejdź do pomieszczenia obok i po zabiciu reszty stworzeń weź leżące na skrzyniach flary [#51] .
![]() | ![]() | ![]() |
W oświetlonym pokoju dozbrój się korzystając z leżącej obok schodów skrzynki, po czym przemieść się na dach budynku. Tam powinieneś znaleźć otwór wentylacyjny [#52] - gdy się do niego zbliżysz, zaatakuje Cię wrogi stwór. Wskocz w powstałą wyrwę i zajmij się pozostałymi przy życiu wrogami.
W ciemnym korytarzu wentylacyjnym [#53] znajdziesz jeszcze dwie kraty, prowadzące do pomieszczenia pod Tobą. Niestety jest ono oblegane przez dwóch Walkerów... i zastawione wybuchowymi beczkami. Strzel w beczki, by spowodować wybuch i po odczekaniu aż ogień zgaśnie, dokończ dzieło zniszczenia.
Rozejrzyj się po nowej okolicy - w skrzyni [#54] ukrytej za ścianą znajdziesz klucz do stacji meteorologicznej. Wyjdź przez powstałe po wybuchu wyjście i udaj się na wprost - do widocznej w oddali stacji. Jak tylko się od niej zbliżysz, zobaczysz scenkę, jak jakiś człowiek wbiega do jej najwyższej części.
![]() | ![]() | ![]() |
3. Dostań się do Stacji Meteorologicznej.
Drzwi do środka są umieszczenie mniej więcej na wprost wyjścia z poprzedniego budynku, przy charakterystycznej szybie [#55] (na początku możesz ich nie zauważyć). Będąc już w środku, zajmij się atakującymi stworami. Przejrzyj też szafki stojące pod ścianą, gdyż kryją one w sobie wiele interesujących przedmiotów.
Kolejne pomieszczenie to ciemna sala z [Punktem zapisu gry] na prawo od wejścia. Jak tylko zbliżysz się do maszyny, zostaniesz zaatakowany. Udaj się dalej i omiń (na razie) schody [#56] , podążając do ostatniego pomieszczenia. Po drodze pokonaj dwie kreatury pastwiące się nad ciałem nieżywego człowieka - warto zabrać również jego broń.
Gdy znajdziesz się w ostatnim pomieszczeniu, wyjście zostanie zablokowane przez pożar. Schowaj się za wielką lodówką w rogu, tam poczekaj aż włączy się system przeciwpożarowy. W międzyczasie zabierz klucz do części dachowej stacji, leżący na beczce [#57] , w rogu pokoju. Na półce znajdziesz trochę naboi do karabinu, a w skrzynce pociski do karabinu snajperskiego oraz paliwo do miotacza.
![]() | ![]() | ![]() |
Wróć do schodów i udaj się nimi na górę [#58] . Tam trzeba będzie stawić czoło kilku wrogim stworzeniom - załatw wszystkich i wejdź do łazienki (pierwsze drzwi po lewo). Tutaj należy zająć się kolejnym przeciwnikiem, by móc spokojnie zabrać leżącą na sedesie adrenalinę. Wróć w okolicę schodów i pokonaj czekające na Ciebie stwory.
Udaj się teraz na samą górę, do części dachowej stacji. Przerywnik filmowy zaprowadzi Cię do pomieszczenia z teleskopem, gdzie obok skrzyni z karabinem snajperskim spotkasz będącego na granicy wyczerpania umysłowego Pierce'a [#59] . Po dość burzliwej rozmowie nasz przyjaciel zakończy swój żywot strzałem prosto w czaszkę.
Weź karabin ze skrzyni, jeśli chcesz - odczytaj informacje z komputera i zajrzyj przez teleskop do terenów wykopaliskowych, o których mówią materiały zawarte w napotkanych przed chwilą aktach. Teraz wróć na świeże powietrze i zejdź na niższą cześć dachową stacji. Nie wracaj na sam dół tylko obejdź klatkę schodową i strzel w blokujące przejście wybuchowe beczki [#60] .
![]() | ![]() | ![]() |
Po zniszczonej antenie przejdziesz na gzyms magazynu. Musisz obejść budynek, zaczynając od prawej strony, by dostać się na najwyższą półkę, skąd można wejść do szybu wentylacyjnego [#61] . Po drodze natkniesz się na kilka wrogich kreatur, jednak miej na uwadze również czas, jaki pozostał Ci by nie ponieść start zdrowia przez zbyt długie przebywanie na mrozie.