[Misja 6 Weather Station] Źle się dzieje | The Thing poradnik The Thing
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
1. Znajdź Norwega z radiem.
2. Dostań się do Magazynu.
Kontynuując wędrówkę wzdłuż oświetlonego szlaku, dotrzesz do zamkniętego magazynu. To tutaj musisz się w ostatecznym rozrachunku dostać. Na razie udaj się w stronę widocznego, troszkę z prawej, niewielkiego budynku, z zamkniętymi drzwiami na dole oraz dość sporymi schodami [#50] prowadzącymi wyżej. Udaj się nimi na górę.
W nowym pomieszczeniu zostaniesz zaatakowany przez wrogie kreatury, a cała drużyna zacznie świrować ze strachu. Jeden z pomocników okaże się być zainfekowany, drugi straci głowę i zacznie do wszystkiego strzelać. Zostaw ich, wejdź do pomieszczenia obok i po zabiciu reszty stworzeń weź leżące na skrzyniach flary [#51] .
W oświetlonym pokoju dozbrój się korzystając z leżącej obok schodów skrzynki, po czym przemieść się na dach budynku. Tam powinieneś znaleźć otwór wentylacyjny [#52] - gdy się do niego zbliżysz, zaatakuje Cię wrogi stwór. Wskocz w powstałą wyrwę i zajmij się pozostałymi przy życiu wrogami.
W ciemnym korytarzu wentylacyjnym [#53] znajdziesz jeszcze dwie kraty, prowadzące do pomieszczenia pod Tobą. Niestety jest ono oblegane przez dwóch Walkerów... i zastawione wybuchowymi beczkami. Strzel w beczki, by spowodować wybuch i po odczekaniu aż ogień zgaśnie, dokończ dzieło zniszczenia.
Rozejrzyj się po nowej okolicy - w skrzyni [#54] ukrytej za ścianą znajdziesz klucz do stacji meteorologicznej. Wyjdź przez powstałe po wybuchu wyjście i udaj się na wprost - do widocznej w oddali stacji. Jak tylko się od niej zbliżysz, zobaczysz scenkę, jak jakiś człowiek wbiega do jej najwyższej części.
3. Dostań się do Stacji Meteorologicznej.
Drzwi do środka są umieszczenie mniej więcej na wprost wyjścia z poprzedniego budynku, przy charakterystycznej szybie [#55] (na początku możesz ich nie zauważyć). Będąc już w środku, zajmij się atakującymi stworami. Przejrzyj też szafki stojące pod ścianą, gdyż kryją one w sobie wiele interesujących przedmiotów.
Kolejne pomieszczenie to ciemna sala z [Punktem zapisu gry] na prawo od wejścia. Jak tylko zbliżysz się do maszyny, zostaniesz zaatakowany. Udaj się dalej i omiń (na razie) schody [#56] , podążając do ostatniego pomieszczenia. Po drodze pokonaj dwie kreatury pastwiące się nad ciałem nieżywego człowieka - warto zabrać również jego broń.
Gdy znajdziesz się w ostatnim pomieszczeniu, wyjście zostanie zablokowane przez pożar. Schowaj się za wielką lodówką w rogu, tam poczekaj aż włączy się system przeciwpożarowy. W międzyczasie zabierz klucz do części dachowej stacji, leżący na beczce [#57] , w rogu pokoju. Na półce znajdziesz trochę naboi do karabinu, a w skrzynce pociski do karabinu snajperskiego oraz paliwo do miotacza.
Wróć do schodów i udaj się nimi na górę [#58] . Tam trzeba będzie stawić czoło kilku wrogim stworzeniom - załatw wszystkich i wejdź do łazienki (pierwsze drzwi po lewo). Tutaj należy zająć się kolejnym przeciwnikiem, by móc spokojnie zabrać leżącą na sedesie adrenalinę. Wróć w okolicę schodów i pokonaj czekające na Ciebie stwory.
Udaj się teraz na samą górę, do części dachowej stacji. Przerywnik filmowy zaprowadzi Cię do pomieszczenia z teleskopem, gdzie obok skrzyni z karabinem snajperskim spotkasz będącego na granicy wyczerpania umysłowego Pierce'a [#59] . Po dość burzliwej rozmowie nasz przyjaciel zakończy swój żywot strzałem prosto w czaszkę.
Weź karabin ze skrzyni, jeśli chcesz - odczytaj informacje z komputera i zajrzyj przez teleskop do terenów wykopaliskowych, o których mówią materiały zawarte w napotkanych przed chwilą aktach. Teraz wróć na świeże powietrze i zejdź na niższą cześć dachową stacji. Nie wracaj na sam dół tylko obejdź klatkę schodową i strzel w blokujące przejście wybuchowe beczki [#60] .
Po zniszczonej antenie przejdziesz na gzyms magazynu. Musisz obejść budynek, zaczynając od prawej strony, by dostać się na najwyższą półkę, skąd można wejść do szybu wentylacyjnego [#61] . Po drodze natkniesz się na kilka wrogich kreatur, jednak miej na uwadze również czas, jaki pozostał Ci by nie ponieść start zdrowia przez zbyt długie przebywanie na mrozie.