Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Thing - poradnik do gry

The Thing - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Misja 10 Strata Medi-Lab] Nieszczęśliwy wypadek | The Thing poradnik The Thing

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

1. Uciekaj.

Rozejrzyj się dokładnie po okolicy. W niewielkim pomieszczeniu, nadzorującym najwyraźniej to, co dzieje się na stole operacyjnym, na ścianie znajdziesz zniszczoną puszkę zasilającą [#87] . Napraw ją, by przywrócić zasilanie w lokalnej sekcji. Czas dokładnie przyjrzeć się dwóm wielkim wrotom - jedno zagradza Ci drogę do widocznego przez okienko człowieka.

Niestety, w korytarzu biega jedna z najniebezpieczniejszych wersji Walkera. Musisz się z tym indywiduum troszkę pobawić. Niech biegnie za Tobą do sali ze stołem operacyjnym, po czym zamknij go w środku. Masz robaczka na chwilę z głowy. Napraw puszkę zasilającą z lewej [#88] , by zaraz dojść spokojnie do medyka.

1 - [Misja 10 Strata Medi-Lab] Nieszczęśliwy wypadek | The Thing - The Thing - poradnik do gry
2 - [Misja 10 Strata Medi-Lab] Nieszczęśliwy wypadek | The Thing - The Thing - poradnik do gry
Niestety, nie jest on do Ciebie pozytywnie nastawiony, więc trzeba by to w jakiś sposób zmienić - [Misja 10 Strata Medi-Lab] Nieszczęśliwy wypadek | The Thing - The Thing - poradnik do gry

Niestety, nie jest on do Ciebie pozytywnie nastawiony, więc trzeba by to w jakiś sposób zmienić. Naprzeciwko wielkich wrót, po ścianą, znajdziesz martwe ciało [#89] , a obok niego trochę naboi do karabinu maszynowego. Daj je medykowi, a gdy ten odzyska do Ciebie zaufanie - zabierz jego broń!

Jesteś już trochę bardziej bezpieczny, więc możesz udać się korytarzem na prawo od wielkich wrót. Uważaj na komputer stojący na biurku, zaraz na zakręcie. Eksplodując, może Cię nieźle uszkodzić. Zabierz amunicję leżącą na pudłach z lewej, po czym biegnij do końca korytarza. Przy martwym ciele [#90] znajdziesz notatkę, a z dziury w murze wybiegną dwie wrogie kreatury.

Napraw puszkę zasilającą (tę obok zwłok) i przejdź do nowego korytarza. Po wyeliminowaniu kilku kolejnych kreatur wejdź do pomieszczenia [#91] z systemami kamerowymi, sterowania ognia oraz [Punktem zapisu gry] . Weź apteczki z szafki, po czym wracaj do pomieszczenia ze stołem operacyjnym.

3 - [Misja 10 Strata Medi-Lab] Nieszczęśliwy wypadek | The Thing - The Thing - poradnik do gry
4 - [Misja 10 Strata Medi-Lab] Nieszczęśliwy wypadek | The Thing - The Thing - poradnik do gry
Postępując podobnie jak poprzednio, wyprowadź Walkera do korytarza, po którym przed chwilą biegałeś - [Misja 10 Strata Medi-Lab] Nieszczęśliwy wypadek | The Thing - The Thing - poradnik do gry

Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie