Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Technomancer - poradnik do gry

The Technomancer - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Talenty | Klasy, atrybuty, talenty i umiejętności | The Technomancer poradnik The Technomancer

Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019

Drzewko talentów - Talenty | Klasy, atrybuty, talenty i umiejętności | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Drzewko talentów

W The Technomancer dostępnych jest sześć talentów, które możesz rozwijać do maksymalnie trzeciego poziomu. Punkt do rozdzielenia otrzymujesz co każde 4 poziomy doświadczenia. Możesz również zwiększać wartości tych punktów na dwa sposoby: stosując odpowiednią odzież, która zwiększa talenty, np. Kitel lekarza (Doctor's coat) zwiększa poziom Nauki o 1. Drugi sposób to utrzymywanie dobrych relacji z wybranymi towarzyszami. Wykonywanie dla nich zadań, rozmowa z nimi oraz utrzymywanie wysokiego poziomu Karmy gwarantują, że zdobędziesz status Przyjaciela i odblokujesz bonus poprawiający wybrany talent (bonusy od towarzyszy zostały opisane w rozdziale Towarzysze i frakcje).

Charyzma

Charyzma - jest to ważny parametr, jeśli lubisz rozwiązania przemyślane, pokojowe. Stanowi ważną część dialogów i pozwala na wykonanie zadań na wiele sposobów, często na uniknięcie walki czy łatwe wzbogacenie się. Każdy kolejny poziom zwiększa szansę na powodzenie w dialogach o 25%. Dodatkowo:

  • Poziom 1 - +20% redukcja cen u handlarzy,
  • Poziom 2 - +20% siły ataku towarzyszy,
  • Poziom 3 - +20% do zdrowia towarzyszy.

Nauka

Nauka - parametr ten nie ma specjalnych właściwości, możesz go nieznacznie odpuścić... Warto jednak przypisać dość wcześnie jeden punkt, który zwiększa prędkość regeneracji zdrowia. Pozwala co prawda, podobnie jak Charyzma, używać naukowych sformułowań w dialogach, co działa na twoją korzyść (każdy poziom zwiększa szansę na powodzenie w dialogu naukowym o 25%), lecz dialogi tego typu należą do rzadkich przypadków.

  • Poziom 1 - zwiększa znacząco regenerację zdrowia poza walką (także twoich towarzyszy),
  • Poziom 2 - pozwala leczyć towarzyszów zastrzykiem w trakcie walki,
  • Poziom 3 - pozwala przywrócić zastrzykiem 25% zdrowia towarzysza.

Tworzenie

Tworzenie, jak można się domyślić, związane jest z warsztatem i budowaniem ulepszeń dla wyposażenia i broni. Podobnie jak nauka, odblokowuje dialogi "techniczne", jednak również są one rzadkością (każdy poziom rozwoju Tworzenia zwiększa szansę na powodzenie w dialogach technicznych o 25%). Nie powinien być to jednak zaniedbany talent, gdyż ulepszenia wyższego poziomu mogą być wykonywane dopiero po odblokowaniu kolejnych poziomów tego talentu (jednakże te pojawią się dopiero po II rozdziale).

  • Poziom 1 - pozwala na rozmontowanie przedmiotów na części poza warsztatem,
  • Poziom 2 - pozwala na korzystanie z zaawansowanych schematów ulepszeń,
  • Poziom 3 - pozwala na korzystanie z wyśmienitych schematów ulepszeń.

Podstęp

Podstęp to skradanie się, ciche zabójstwa oraz kradzieże kieszonkowe. Funkcje te dostępne są już od początku, lecz rozwinięcie tego talentu pozwoli na ich poprawę. Szczególnie jeśli mowa tu o zabójstwach z ukrycia, które na podstawowym poziomie często tylko lekko okaleczają wroga, zabierają punkt Mocy i zwracają uwagę pozostałych wrogów w okolicy.

  • Poziom 1 - pozwala na kradzieże kieszonkowe oraz ataki z ukrycia potworów,
  • Poziom 2 - atak z ukrycia poraża cel, chwilowo go paraliżując oraz zawsze jest to cios krytyczny; możesz także szybciej poruszać się w trybie skradania,
  • Poziom 3 - atak z ukrycia nie zabiera już punktów Mocy, paraliżowany oponent nie zwraca już uwagi otoczenia i często od razu pada w bezruchu.

Pułapki/zamki (Traps/Lockpicking)

Pułapki/zamki - umiejętność ta to podstawa zbieractwa, gdyż każdy kolejny poziom umożliwia otwieranie zamków danego poziomu. Druga cecha - skierowana szczególnie do Łotrzyków - to pułapki. Wraz z kolejnymi poziomami poprawiasz ich parametry.

  • Poziom 1 - szybsze podkładanie pułapek w trakcie walki, otwieranie zamków poziomu 1,
  • Poziom 2 - większe obrażenia od pułapek, otwieranie zamków poziomu 2,
  • Poziom 3 - tańsze wytwarzanie pułapek, otwieranie zamków poziomu 3.

Eksploracja (Exploration)

Eksploracja jest talentem "pobocznym", powiązanym ze zbieractwem i bogaceniem się, ale także z talentem Tworzenia. Pozwala na zwiększenie wartości ilości łupów odnajdywanych w świecie gry. Każdy kolejny poziom zwiększa o 10% szansę na dodatkowy łup, głównie z pokonanych przeciwników.

  • Poziom 1 - pozwala pozyskiwać komponenty z martwych potworów,
  • Poziom 2 - skrzynie i przedmioty, które możesz przeszukać/zebrać zostają podświetlone,
  • Poziom 3 - pozwala na tworzenie przedmiotów jednorazowych (jak pułapki) poza warsztatem oraz otrzymujesz 25% więcej komponentów z demontażu przedmiotów.