Szukając Ziemi | Rozdział 2 | The Technomancer poradnik The Technomancer
W tym rozdziale opisane zostały zadanie z drugiego rozdziału wchodzące w skład Szukając Ziemi. Są to zadania: W poszukiwaniu zaginionej kopuły, Stoicyzm, Misja: Na ratunek (która kończy się w kolejnym dopiero rozdziale).
Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019
Jest to druga część zadania Szukając Ziemi, w której wykonujesz misje dla - teraz już zbiegłych - tachnomantów. Przeplatają się one z zadaniami od księcia Dandolo i wzajemnie uzupełniają, narzucając także kolejność wykonywania.
W poszukiwaniu zaginionej kopuły (In search of the lost dome)
Nagrody za wykonanie zadania: 2000 PD
Sposób odblokowania: po zakończeniu zadania Bracia w niebezpieczeństwie (Brothers in danger) oraz Komu w drogę, temu czas (Back on track)
Cele zadania:
- Poczekaj, aż łazik zostanie naprawiony (Wait for the rover to be repaired)
- Porozmawiaj z Melvinem Technomantą, przywódcą zbiegłych technomantów (Speak with Melvin Mancer, the leader of the escaped technomancers)
- Podjedź łazikiem do zaginionej kopuły (Go to the lost dome by rover)
- Znajdź artefakty (Find relics)
- Wróć do łazika (Go back to rover)
Aby kontynuować to zadanie, musisz posiadać naprawiony łazik (zadanie Komu w drogę, temu czas). W międzyczasie możesz jednak porozmawiać już z Melvinem. Gdy tylko łazik stanie się dostępny, możesz wyruszyć do lokacji.
Wyruszycie do nowej lokacji tymczasowej. Bądź przygotowany na trudną walkę, gdyż nie jest to prosta misja. W pierwszej kolejności będziesz musiał pokonać dwie grupy przeciwników, później zmierzysz się z potworem. Gdy podnosi się do góry, odskakuj, staraj się także unikać czarnych "obłoków", które w szybkim tempie będą pochłaniać twoje zdrowie. Staraj się walczyć podchodząc i odskakując od przeciwnika lub całkiem na dystans. Podczas tej walki najlepiej jest używać pozycji Łotrzyka, która jest najbardziej mobilna. By trzymać dystans warto używać cały czas uniku, by bestia nie była wstanie cię trafić.
Na końcu czeka cię jednak największe starcie z Alanem. Nie jest on łatwym przeciwnikiem i jest technomantą, podobnie jak jeden z jego trzech pomocników. Postaraj się wykończyć najpierw tego z bronią palną, zadaje największe obrażenia. Alana możesz zostawić sobie nawet na koniec, gdyż jego śmierć nie pozwala na uniknięcie walki z resztą jego towarzyszy.
Po walce zabierz artefakt. W momencie jego podniesienia rozpoczniesz kolejne zadanie - Stoicyzm (Patience). Wróć do łazika tą samą drogą.
Stoicyzm (Patience)
Nagrody za wykonanie zadania: 2000 PD
Sposób odblokowania: po zakończeniu zadania Bracia w niebezpieczeństwie (Brothers in danger) oraz Komu w drogę, temu czas (Back on track)
Cele zadania:
- Udaj się do obozu resocjalizacyjnego (Go to the rehabilitation camp)
- Odnajdź technomantę z Aurory (Find the Aurora technomancer)
- Opcjonalnie: uwolnij więźniów [6] (Optional: Free the prisoners [6])
- Zabierz ze sobą technomantę z Aurory (Take the Aurora techmonancer with you)
- Poproś Dandola o azyl dla Stoika (Ash Dandolo to grant Patience asylum)
- Poczekaj, aż Stoik rozszyfruje zawartość tabletu (Wait for Patience to finish deciphering the tablet) [czas oczekiwania: 48 godzin]
- Sprawdź, czy rozszyfrowano zawartość tabletu (Go see if the tablet has been deciphered)
Porozmawiaj z Dandolo, a ten wskaże ci Obóz resocjalizacyjny (Rehabilitation camp), gdzie powinieneś szukać osoby będącej w stanie odszyfrować tablet. Gdy będziesz wyruszał w podróż rozmowę rozpocznie Niesha, która usilnie będzie chciała ci towarzyszyć. Zgódź się, a otrzymasz dodatkową reputację towarzysza po zakończeniu zadania.
Obóz jest bardzo dobrze strzeżony. Przeciwnicy są jednak rozmieszczeni tak, że możesz próbować eliminować ich po cichu, jeśli rozwinąłeś talent Podstęp. Do ośrodka dostań się od wschodniej strony i od razu przedostań się do małego pokoju na prawo od wejścia. Znajdziesz tam w niezamkniętej szafce klucz do cel, który pozwoli ci na uwalnianie więźniów jako opcjonalny cel zadania. Klucz znajduje się także w wielu innych miejscach w ośrodku. Więźniów musisz uwolnić przed odnalezieniem technomanty.
Drzwi prowadzące wprost do więźniów są zamknięte. Aby się do nich dostać skorzystaj z przejścia drogą okrężną. Prowadzi ona przez schody na piętro za celami więźniów przy północnej ścianie, a potem prostą drogą na przeciwny kraniec budynku.
W ośrodku znajdź cel wśród więźniów. Będzie to mężczyzna w podeszłym wieku, z którym musisz porozmawiać. Później weź go ze sobą. Możesz teraz wyjść głównym przejściem, gdzie i tak zaraz po wyjściu aktywuje się cutscena i rozpoczniesz drogę powrotną.
Po krótkiej rozmowie z Dandolo musisz odczekać dwa pełne dni na zakończenie prac przez technomantę. Gdy udasz się po określonym czasie do mężczyzny w oddanym mu do dyspozycji przez Dandolo mieszkaniu, nie znajdziesz go tam. W tym jednak miejscu zakończysz zadanie.