Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Technomancer - poradnik do gry

The Technomancer - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Giełda | Zadania poboczne | The Technomancer poradnik The Technomancer

Poniższy rozdział zawiera opis zadań pobocznych dostępnych na Giełdzie, takich jak Problemy z pamięcią, Zakładnicy, Tłumy żebraków, Rozgoryczenie żołnierza, czy Narkotyk bitewny. Nie wszystkie z nich dostępne są na początku gry.

Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019

Giełda to pierwsza lokacja do której trafiasz, połączona z Kanałami oraz Slumsami znajdujące się w Ophirze. Znajduje się tu bardzo dużo zadań pobocznych, nie wszystkie dostępne od razu, lecz dopiero po postępach w fabule głównej. Jednakże, postaraj się wykonać wszystkie najważniejsze czynności w tej lokacji przed zadaniem Inwigilacja z grupy Szukając Ziemi - po tym etapie uciekasz z Ophiru. Będziesz miał później możliwość powrotu, jednak część aktywności będzie już niedostępna, podobnie jak niektóre części miasta.

Rozproszeni klienci (Scattered clients)

Nagrody za wykonanie zadania: 1000 PD, 50 Serum

Sposób odblokowania: porozmawiaj z Fiorello o interesach po jego uwolnieniu w zadaniu Pogłoski o kupcach.

Cele zadania:

  1. Powiadom kwatermistrza (Warn the quartermaster)
  2. Poinformuj handlarza ze Slumsów (Warn the Slum merchant)
  3. Ponownie spotkaj się z Fiorellem (Get back to Fiorello)
Kwatermistrz Ryan - Giełda | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Kwatermistrz Ryan

Handlarz Fiorello, który pojawi się w tym miejscu po ukończeniu etapu zadania Pogłoski o kupcach , w którym go uwalniasz, wydaje się być zakłopotany - zaoferuj swoją pomoc. Otrzymasz zadanie ostrzeżenia dwóch postaci przed zagrożeniem - kwatermistrza na Giełdzie oraz handlarza w Slumsach.

To wszystko co musiałeś zrobić. Zadanie jest proste, ale i wynagrodzenie skromne - otrzymasz je po powrocie do Fiorello i poinformowaniu go o przekazaniu wiadomości.

Problemy z pamięcią (A memory problem)

Nagrody za wykonanie zadania: 1000 PD, 50/100 Serum, punkty reputacji (patrz na koniec rozdziału)

Sposób odblokowania: po zadaniu Pogłoski o kupcach porozmawiaj z Fiorello o stojącej nieopodal dziewczynie

Cele zadania:

  1. Dowiedz się czegoś o dziewczynie cierpiącej na amnezję (Investigate the amnestic girl)
  2. Znajdź gang Czarnych Dalii (Find the Black Dahlia gang)
  3. Znajdź kogoś, kto zostanie z dziewczyną cierpiącą na amnezję (Find someone to leave the amnesiac girl with)
  4. Ponownie spotkaj się z Fiorellem (Go back to see Fiorello)
Fiorello stanie się dostępny dopiero po jego uwolnieniu w zadaniu Pogłoski o kupcach. - Giełda | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Fiorello stanie się dostępny dopiero po jego uwolnieniu w zadaniu Pogłoski o kupcach.

Po ukończeniu zadania głównego Pogłoski o kupcach i uwolnieniu handlarza Fiorello, udaj się do niego, by otrzymać to zadanie: podczas rozmowy zapytaj o dziewczynę.

W pomieszczeniu kwatermistrza odnajdziesz kolorowy obiekt na stole, który dostarczy dalszych wskazówek. - Giełda | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
W pomieszczeniu kwatermistrza odnajdziesz kolorowy obiekt na stole, który dostarczy dalszych wskazówek.

Udaj się do kwatermistrza. W pomieszczeniu, gdzie przebywa, na szafce znajduje się kolorowy przedmiot, który możesz zbadać. Dalszy trop prowadzi do Slumsów, gdzie znajduje się gang Czarna Dalia (Black Dahlia). Znajdziesz bez problemu ich członków, gdzie po krótkiej walce powiedzą ci, gdzie znajdziesz osobę do kontaktu w twojej sprawie.

Mara Szelma - Giełda | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Mara Szelma

Udaj się na rozmowę z Marą Szelmą (Mara Rogue). Dowiesz się, że dziewczyna pochodzi z ich gangu Grabieżców. Możesz jej przekazać dziewczynę, możesz także odmówić i przekazać ją kpt. Elizie Major (Pełnia). Zależnie od tego co wybierzesz, zmieni się twoja reputacja:

  • Oddaj dziewczynę kpt. Elizie: +2 rep. Pełnia, -1 rep. Grabieżcy, od Fiorello 50 Serum;
  • Oddaj dziewczynę Marze: -1 rep. Pełnia, -1 rep. Grabieżcy, od Fiorello 100 Serum.

Później wróć jeszcze do Fiorello po nagrodę i zatwierdzenie zadania jako ukończone.

Ochroniarz dla handlarza (A body for a merchant)

Nagrody za wykonanie zadania: 1000 PD, 200 Serum

Sposób odblokowania: porozmawiaj z Fiorello po ukończeniu zadania Problemy z pamięcią

Cele zadania:

  1. Znajdź najsilniejszego mutanta w obozie (Find the strongest mutant in corral)
  2. Porozmawiaj z nadzowrcą o mutancie Nędzarzu (Speak with the supervisor about Beg the mutant)
  3. Znajdź sposób, żeby Nędzarz mógł opuścić obóz (Find a way for Beg to leave the corral)
  4. Ponownie spotkaj się z Fiorellem (Go back to see Fiorello)
Udaj się do Slumsów, gdzie przetrzymywane są mutanty w wielkim magazynie. - Giełda | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Udaj się do Slumsów, gdzie przetrzymywane są mutanty w wielkim magazynie.

Po rozmowie z Fiorello udaj się do Slumsów. Tam przy jednej z granic dzielnicy znajduje się duży budynek, który jest domem dla mutantów. Wejdź do środka i przejdź na piętro, gdzie na końcu budynku znajdziesz dużego mutanta, blondyna o imieniu Nędzarz (Beg).

Nędzarz - największy blond mutant jest twoim celem. - Giełda | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Nędzarz - największy blond mutant jest twoim celem.

Nędzarz zgodzi się pójść z tobą, jednak nie zgodzi się na to nadzorca, gdy spróbujesz z nim porozmawiać (stoi przy wyjściu z budynku). Wróć wtedy do mutanta i po ustaleniu planu zaatakuj któregoś z mutantów.

Pobij jednego z mutantów po rozmowie z Nędzarzem, by przywołać w ten sposób nadzorcę. - Giełda | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Pobij jednego z mutantów po rozmowie z Nędzarzem, by przywołać w ten sposób nadzorcę.

Gdy go mocno obijesz przybędzie nadzorca, a wtedy:

  1. Pobij go,
  2. Zapłać 100 Serum,
  3. Przekonaj (Charyzma) do oddania Nędzarza.

Niezależnie od tego co zrobisz, Nędzarz uda się do Fiorello, nie musisz go eskortować. Wróć do kupca po nagrodę.

Pamiątka dla matki (Souvenir for a mother)

Nagrody za wykonanie zadania: 500 PD

Sposób odblokowania: po ukończeniu zadania Ochroniarz dla handlarza

Cele zadania:

  1. Przekaż matce Nędzarza pamiątkę (Give Beg's mother the souvenir)
  2. Opowiedz Nędzarzowi, co się wydarzyło (Tell Beg what happened)
Dostarcz kamyk do matki Nędzarza stojącej niedaleko baru. - Giełda | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Dostarcz kamyk do matki Nędzarza stojącej niedaleko baru.

Zadanie jest bardzo krótkie. Porozmawiaj najpierw z Begiem, a później udaj się do Slumsów, gdzie niedaleko baru znajdziesz jego matkę - Jenny Harownik (Jenny Labour). Po krótkiej rozmowie i przerywniku filmowym możesz wrócić do Bega.

Tłumy żebraków (Crowds of beggars)

Nagrody za wykonanie zadania: 1000 PD

Sposób odblokowania: porozmawiaj z Tomem Handlarzem (Tom Goodsman) po zadaniu Pogłoski o kupcach.

Cele zadania:

  1. Przekonaj żebraków, żeby się wynieśli (Persuade the beggars to leave)
  2. Wyposaż swoją drużynę w łachmany żebraków (Equip your team with beggars' rags)
  3. Porozmawiaj z przemytnikiem (Talk with the smuggler)
  4. Znajdź przemytnika w Kanałach (Find smuggler in the Underworks)
  5. Opowiedz handlarzowi, co się wydarzyło (Tell the merchant about what happened)
Tom Handlarz - Giełda | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Tom Handlarz

Tom Handlarz zleci ci pozbycie się żebraków z miasta. Znajdziesz jednego kilkanaście metrów od sklepu Toma:

  1. Przekonaj go - z użyciem parametru Charyzmy, by od razu powiedział ci co trzeba,
  2. Pobij go - a po krótkiej przepychance otrzymasz cenne informacje,
Jednego z żebraków odnajdziesz nieopodal, nie są jednak zbyt rozmowni. - Giełda | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Jednego z żebraków odnajdziesz nieopodal, nie są jednak zbyt rozmowni.

Pozostałe informacje i kontynuację zadania osiągniesz po rozmowie z drugim żebrakiem koło sklepu Joego. Musisz teraz zaopatrzyć się w Łachmany żebraków (Beggar's Rags), które może już posiadasz po przeszukaniach zwłok i skrzyń w świecie gry. Jeśli takowych nie posiadasz, możesz je zakupić za blisko 40 Serum/sztuka u Fiorelli'ego. Musisz przyodziać także twoich towarzyszy.

Uwaga - jeśli jeszcze nie posiadasz dwóch towarzyszy (zadanie Dezerterzy) może wystąpić błąd w kontynuacji zadania, nakazujący ci przyodziać obu towarzyszy, nawet jeśli ich z tobą nie ma. W takim przypadku rozpocznij zadanie, weź pełną drużynę i kontynuuj.

W Kanałach odnajdziesz przemytnika, z którym wcześniej rozmawiałeś na stacji. - Giełda | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
W Kanałach odnajdziesz przemytnika, z którym wcześniej rozmawiałeś na stacji.

Po założeniu przebrania pojawi się nowy cel zadania przy stacji kolejowej. Znajdziesz tam przemytnika, który ma cię niejako wyprowadzić z miasta, jako uciekiniera, lecz musisz mu zapłacić 200 Serum. Jest to oczywiście oszustwo, co okaże się, gdy spotkasz się z nim w Kanałach (Underworks). Wystarczy, że obijesz tylko przemytnika, aby zatrzymał walkę, jeśli zamierzasz go puścić wolno. Tam możesz zadecydować o jego losie zabijając go (z ciała odzyskasz swoje 200 Serum) lub darując mu życie.

Jeśli zabijesz szmuglera i pójdziesz do Antona, ten będzie na ciebie zły z tego powodu. Dostaniesz karę -1 do reputacji z Grabieżcami.

Znaki przeszłości (Marks of the past)

Nagrody za wykonanie zadania: 500 PD

Sposób odblokowania: po ukończeniu zadania Pogłoski o kupcach

Cele zadania:

  1. Znajdź Mistrza Connora (Find Master Connor)
  2. Znajdź Connora w Kanałach pod Ophirem (Find Connor in the Ophir Underworks)
  3. Pojedź windą (Take the elevator)
  4. Podążaj za Connorem do Szcześciarza (Follow Connor to Lucky)
  5. Podsłuchaj rozmowę Szczęściarza i Connora (Discreetly listen in on Lucky and Connor's conversation)
  6. Dowiedz się czegoś więcej o mężczyźnie imieniem Andrew (Investigate someone called Andrew)
Szczęściarz - Giełda | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Szczęściarz

Obok uwolnionego handlarza Fiorello znajdziesz Szczęściarza (Lucky), który zagada do ciebie, gdy przejdziesz blisko niego (postać oparta o ścianę). Poprosi cię o rozmowę w jego sprawie z Connorem. Nie znajdziesz go jednak w siedzibie Technomantów, więc zapytaj Iana Mancer, czy wie, gdzie go znaleźć.

Connor będzie walczył w Kanałach z potworami - oczywiście nie może zginąć. - Giełda | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Connor będzie walczył w Kanałach z potworami - oczywiście nie może zginąć.

Zostaniesz skierowany do Kanałów (Underworks). Najlepiej wejdź do nich od strony Giełdy, ponieważ Connor nie znajduje się w skalnych tunelach, a w betonowych korytarzach. Zastaniesz go walczącego z potworami. Uważaj szczególnie na tego największego, który po wyskoku rozprowadza falę uderzeniową. Jeśli jednak masz ze sobą towarzyszy, w czwórkę bez problemu odpędzicie zagrożenie. Po walce warto oskórować potwory, by zdobyć materiał rzemieślniczy.

Podsłychaj rozmowę Connora ze Szczęściarzem siadając przy stoliku kilka metrów dalej. - Giełda | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Podsłychaj rozmowę Connora ze Szczęściarzem siadając przy stoliku kilka metrów dalej.

Wydostań się windą wraz z nauczycielem i udajcie się razem na plac targowy, gdzie Connor spotka się z Szczęściarzem. Ty w tym czasie usiądź przy stoliku nieopodal i podsłuchaj rozmowę. Na koniec dowiedz się czegoś o wspomnianym imieniu - Andrew. Nie ma znaczenia z kim porozmawiasz, nagroda za każdym razem będzie taka sama; do wyboru masz Alana, kpt. Elizę lub Iana Technomantę (Ian Mencera).

Zakładnicy (Hostage taking)

Nagrody za wykonanie zadania: 500/1000 PD

Sposób odblokowania: udaj się z marketu do północno-wschodniej części miasta, jednak przed murem odgradzającym od drogi wokół miasta.

Cele zadania:

  1. Ocal zakładnika (Save the hostage) [czas na wykonanie: 24 godziny]
  2. Negocjuj z porywaczem zakładników (Negotiate with the hostage taker)
  3. Opcjonalnie: Porozmawiaj z bukmacherem (Speak with the bookie)
  4. Opcjonalnie: Negocjuj z Antonem Szelmą (Negotiate with Anton Rogue)
Wędrując po mieście natkniesz się na sytuację - wzięcie zakładnika - Giełda | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry

Wędrując po mieście natkniesz się na sytuację - wzięcie zakładnika. Zadanie to musisz wykonać w ciągu 24 godzin - w przeciwnym razie zostanie zakończone. Jest wiele opcji wykonania tego zadania:

  1. Przekonaj mężczyznę do poddania się (Charyzma) (1000 PD),
  2. Zaatakuj mężczyznę i pokonaj go, po czym wsadź za kratki (500 PD),
  3. Zaproponuj zajęcie się długiem...
Sam Szelma w barze - Giełda | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Sam Szelma w barze

W przypadku pierwszej i drugiej opcji wszystko idzie gładko i kończysz zadanie. W trzecim jednak przypadku będziesz musiał trochę powędrować. Udaj się najpierw do Slumsów, gdzie w barze znajdziesz Sama Szelmę. Podczas rozmowy:

  1. Zaproponuj wykupienie zadłużonego (200 Serum),
  2. Przekonaj Sama (Charyzma) do opłacenia kwoty (tylko jeśli masz dobre stosunki z Grabieżcami),
  3. Opuść rozmowę.
Porozmawiaj z Antonem Szelmą, aby umorzył dług. - Giełda | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Porozmawiaj z Antonem Szelmą, aby umorzył dług.

Wbrew pozorom ostatnia opcja jest również wyborem, który prowadzi dalej, choć jeśli ci się nie powiedzie pozostanie ci tylko odbicie zakładnika siłą. Musisz udać się na rozmowę z Antonem Szelmą. Nie pomoże ci jednak, jeśli nie jesteś zaprzyjaźniony z frakcją Grabieżców (musiałbyś wcześniej wykonać dla niego kilka zadań, które odblokowane zostają po ukończeniu misji Pokonaj ruch oporu).

Rozgoryczenie żołnierza (A soldier's bitterness)

Nagrody za wykonanie zadania: +3 rep Davida, 500 PD; za niepomyślnie poprowadzony dialog zyskasz doświadczenie, ale -1 rep Davida

Sposób odblokowania: tylko jeśli wykonasz zadanie Dezerterzy zgodnie z wytycznymi (zabicie Borisa, niezależnie od tego co powiesz później pani Kapitan Major).

Cele zadania:

  1. Zbadaj sprawę zniknięcia Davida Zwiadowcy (Investigate the disappearance of David Ward)
  2. Znajdź Davida Zwiadowcę w Kuriozum (Find David Ward at the Curiosity's)
Davida znajdziesz albo w koszarach, albo w barze w Slumsach - zależnie od tego, czy podróżował z tobą w zadaniu Dezerterzy. - Giełda | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Davida znajdziesz albo w koszarach, albo w barze w Slumsach - zależnie od tego, czy podróżował z tobą w zadaniu Dezerterzy.

Jeśli zabiłeś Borisa, David - jeden z twoich potencjalnych towarzyszy, zniknie. W koszarach porozmawiaj z żołnierzem przy drzwiach między stołami. Dowiesz się od niego, że David lubi pić. Następnie porozmawiaj z Jeffrey'em. Potem udaj się więc do baru w Slumsach.

Uwaga - zdarza się, że zadanie ma mały bug, w postaci tego, że David albo stoi w koszarach i nie porozmawiasz z nim o problemie lub jest cały czas twoim towarzyszem, i również nie możesz z nim porozmawiać o zadaniu. Wtedy po prostu weź go ze sobą i pójdź do baru, wtedy będziesz mógł z nim rozmawiać.

Jeśli Davida nie ma w barze, weź go ze sobą jako towarzysza w to miejsce. - Giełda | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Jeśli Davida nie ma w barze, weź go ze sobą jako towarzysza w to miejsce.

Rozmowa w barze może przebiec na kilka sposobów. Za pomyśle poprowadzenie dialogu zyskasz reputację Davida. Poniżej wymienione zostały opcje dialogowe, które prowadzą do pomyślnego zakończenia:

  1. Przekonaj go (Charyzma),
  2. Spróbuj zrozumieć (Try to understand)->Porozmawiaj o tym, co powiedział Boris (Talk about what Boris said)->Opowiedz mu swoją historię (Tell one's own story),

Jeśli pominąłeś to zadanie i podjąłeś się innego lub minęło dużo czasu (nie wskazane przez grę), misja będzie oznaczona jako niewykonana, lecz będziesz mógł zapytać Davida, gdzie był. Nie wpływa to jednak na fabułę ani losy Davida, ale za niewykonanie zadania stracisz nieco reputacja (-2) Davida.

Masz wrażenie, że ktoś cię śledzi (The feeling of being followed)

Nagrody za wykonanie zadania: +3 rep. Jeffrey, 500 PD

Sposób odblokowania: porozmawiaj z Jeffrey'em po zakończeniu zadania Dezerterzy.

Cele zadania:

  1. Udaj się do koszarów, by wcielić plan w życie (Go to the barracks to put the plan in motion)
  2. Przeprowadź plan Jeffreya, by przyciągnąć szpiega (Follow the Jeffrey's plan to draw the spy in)
  3. Schwytaj szpiega w pułapkę, zaprowadzając go w ślepy zaułek (Lead the spy into the dead end to trap him)
  4. Przeszukaj szpiega, by zdobyć informacje (Search the spy to find information)
  5. Porozmawiaj z Alanem o szpiegu (Talk to Alan about the spy)
Otocz miasto idąc zgodnie z podanymi wskazaniami mini-mapy. - Giełda | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Otocz miasto idąc zgodnie z podanymi wskazaniami mini-mapy.

Gdy porozmawiasz z Jeffrey'em wyrazi on swoje podejrzenia co do bycia szpiegowanym. Udaj się z nim, jako towarzyszem, koło swojego pokoju w koszarach, by rozpocząć zadanie. Musisz udać się ulicą prowadzącą wokół miasta przez kilka punktów, aż do ślepej uliczki, gdzie złapiecie szpiega.

Późniejszy trop doprowadzi cię do Alana, z którym się zmierzysz. - Giełda | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Późniejszy trop doprowadzi cię do Alana, z którym się zmierzysz.

Musisz go pobić, jest sam. Potem przeszukaj jego ciało, by odnaleźć tablet. Dowiesz się, że zleceniodawcą szpiega jest Alan Technomanta (Alan Mencer), znajdziesz go przy koszarach. Po krótkiej rozmowie musisz obić także i jego (pomocników niekoniecznie). Gdy poziom zdrowia Alana spadnie do zera walka zostanie przerwana, a ty zakończysz zadanie.

Obrzydliwa plaga (A nasty invasion)

Nagrody za wykonanie zadania: +1 rep. Pełnia, 1000 PD, 50 Serum

Sposób odblokowania: porozmawiaj z kwatermistrzem (Ryan Steward) pytając go o pracę; po zakończeniu zadania Dezerterzy.

Cele zadania:

  1. Zdobądź pułapki dla Ryana Zarządcy (Obtain traps for Ryan Steward (3))
  2. Przekaż pułapki Ryanowi Zarządcy (Give the traps to Ryan Steward)
Przynieś kwatermistrzowi pułapki na potwory lub sam zajmij się problemem. - Giełda | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Przynieś kwatermistrzowi pułapki na potwory lub sam zajmij się problemem.

Zadanie to można wykonać na dwa sposoby. W łatwiejszym wariancie przynieś po prostu Ryanowi 3 pułapki, które możesz zakupić w sklepie lub znaleźć w świecie gry (są dość popularne).

Musisz zniszczyć 3 gniazda potworów w kanałach - na pewno opłaci ci się to jeśli chodzi o ilość zdobytego w walkach doświadczenia. - Giełda | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Musisz zniszczyć 3 gniazda potworów w kanałach - na pewno opłaci ci się to jeśli chodzi o ilość zdobytego w walkach doświadczenia.

Trudniejszy wariant wymaga dostania się do Kanałów i wysadzenia trzech legowisk potworów. Będą one silniej strzeżone niż zwykle, dlatego miej się na baczności. Z potworami energetycznymi najlepiej szybko się rozprawiać, a przeciwko ich atakom nie osłoni cię tarcza. Najpierw powykańczaj mniejsze potworki cały czas pilnując ich rodzica, który będzie tworzył wokół siebie pole elektryczne oraz strzelał energetycznymi kulami, a także ładował mniejsze potworki pozwalając im także razić cię prądem (na szczęście niezbyt boleśnie).

Legowisko możesz wysadzić dopiero stojąc przy nim i naciskając przycisk akcji, po pokonaniu wszystkich potworów. Wynagrodzenie za wykonanie trudniejszego wariantu jest takie samo.

Narkotyk bitewny (A combat drug)

Nagrody za wykonanie zadania: +1 rep. Pełnia, 1000 PD, 80-150 Serum, opcjonalnie +1 Karma

Sposób odblokowania: porozmawiaj z kwatermistrzem (Ryan Steward) po zadaniu Obrzydliwa plaga.

Cele zadania:

  1. Znajdź sposób, żeby uniknąć strat wśród żołnierzy (Find a way to avoid casualties among the soldiers)
  2. Wywab żołnierzy z ich kryjówki (Roust the soldiers from their hideout)
  3. Wróć do Ryana Zarządcy (Report back to Ryan Steward)
  4. Poproś Scotta o antidotum (Ask Scott for an antidote)
  5. Daj antidotum Ryanowi Zarządcy (Give the antidote to Ryan Steward)
Żona jednego z żołnierzy przed koszarami. - Giełda | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Żona jednego z żołnierzy przed koszarami.

Zadanie otrzymujesz od kwatermistrza Ryana. Aby poprawnie wykonać to zadanie spełniając pierwszy punkt (zapobiec ofiarom), udaj się najpierw do bliższego znacznika misji przy wejściu do koszarów. Znajdziesz tam kobietę, która po rozmowie okaże się być żoną jednego z żołnierzy.

Strażnicy przed budynkiem, gdzie ukrywają się żołnierze. - Giełda | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Strażnicy przed budynkiem, gdzie ukrywają się żołnierze.

Następnie udaj się do kryjówki żołnierzy. Ci stojący przed wejściem nie zechcą cię wpuścić. Możesz ich pobić lub przekonać (Charyzma). Możesz także spróbować przekraść się od drugiej strony ogrodzenia (zachodniej), lecz raczej nie uda ci się wejść do budynku niepostrzeżenie - możesz co najwyżej zabić oponentów na zewnątrz cichym atakiem.

W budynku, jeśli rozmawiałeś z żoną jednego z żołnierzy obejdzie się bez walki (otrzymasz także +1 Karmy). W przeciwnym razie musisz pobić wszystkich żołnierzy w kryjówce (trzech).

Po zdaniu raportu kwatermistrzowi porozmawiaj ze Scottem i idźcie do jego placówki. - Giełda | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Po zdaniu raportu kwatermistrzowi porozmawiaj ze Scottem i idźcie do jego placówki.

Po powrocie do kwatermistrza otrzymasz od niego część zapłaty oraz otrzymasz prośbę o znalezienie sposobu na przygotowanie antidotum. Porozmawiaj w tym celu ze Scottem, jeśli jest w twojej drużynie, musicie razem udać się do jego laboratorium w Slumsach.

Naciski na przyjaciela (A friend under pressure)

Nagrody za wykonanie zadania: 500 PD

Sposób odblokowania: porozmawiaj z Nieshą po zakończeniu zadania Ochrona osobista.

Cele zadania:

  1. Porozmawiaj z Abbie Handlarką (Talk to Abbie Goodsman)
  2. Zbadaj sprawę gróźb, które otrzymała Abbie Handlarka (Investigate the threats recived by Abbie Goodsman)
  3. Miej na oku żołnierza, który jest powiązany z groźbami (Keep an eye on the soldier behind the threats)
  4. Chroń przyjaciela Nieshy (Protect Niesha's friend) [czas na wykonanie: 4 godziny]
  5. Opowiedz Nishy o wydarzeniach (Tell Niesha about events)
Niesha, pojawi się w tym miejscu dopiero po zadaniu Ochrona osobista. - Giełda | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Niesha, pojawi się w tym miejscu dopiero po zadaniu Ochrona osobista.

Po rozmowie z Nieshą (znajduje się na dużym placu w rogu miasta) dowiesz się, że jej koleżanka - Abbie Handlarka (Abbie Goodsman) - jest w potrzebie. Przebywa niedaleko koszarów. Dowiesz się, że jest nękana przez żołnierza imieniem Sam Zwiadowca.

Żołnierz koło warsztatu jest jednym z podejrzanych - przepytaj go. - Giełda | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Żołnierz koło warsztatu jest jednym z podejrzanych - przepytaj go.

Wejdź do koszarów i porozmawiaj z kpt. Elizą. Nie uzyskasz żadnych fascynujących wieści, więc porozmawiaj z samym podejrzanym - stoi koło warsztatu, przy wyjściu z koszarów. Ciągle nie wiele ci to da, dlatego musisz jeszcze przejść do szatni i przeszukać torbę Sama.

Po wyjściu z koszarów kierując się na plac dostrzeżesz uzbrojonych żołnierzy. - Giełda | Zadania poboczne | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Po wyjściu z koszarów kierując się na plac dostrzeżesz uzbrojonych żołnierzy.

Wyjdź z koszarów północnym wyjściem, a podsłuchasz rozmowę stojących nieopodal Abbie żołnierzy. Znasz już całą sytuację. Podchodząc teraz do handlarki wdasz się w bójkę - masz 4 godziny na ewentualne przygotowanie się, choć starcie nie należy do najtrudniejszych. Będzie to czwórka ludzi, z czego jeden wyposażony w karabin, a Sam w tarczę. Warto przeszukać jeszcze ich ciała, nim wrócisz do Nieshy.