Bezpieczna przystań | Rozdział 1 | The Technomancer poradnik The Technomancer
Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019
Bezpieczna przystań to dłuższe zadanie, które rozciągnięte jest także na kolejny rozdział. Uciekasz z Ophiru (będziesz miał możliwość powrotu, lecz część niewykonanych questów pobocznych zostanie zablokowana) i udasz się do ukrytego miasta na pustkowiach. Zadanie to będzie dostępne, gdy ukończysz wcześniejsze zadania z grupy Walka o Pełnię oraz Szukając Ziemi.
Ucieczka (The Escape)
Nagrody za wykonanie zadania: 2000 PD, Hełm Jeffreya (Jeffrey's helmet)
Sposób odblokowania: ukończ zadania główne: Walka o Pełnię, Szukając Ziemi i ich zadania składowe.
Cele zadania:
- Wróć do kapitan Elizy Major (Go to see Captain Eliza Major)
- Udaj się do Źródła i odpowiedz na zarzuty pułkownika Viktora (Go to the Source to answer Colonel Viktor's charges)
- Ucieknij z Ophiru (Flee Ophir)
- Udaj się do hangar z łazikami (Go to the rover hangar)
- Walcz z Jeffreyem Nadzorcą (Fight Jeffrey Watcher)
Uwaga - jest to zadanie zwieńczające twój pobyt w Ophirze. Jeśli masz tu jeszcze jakieś niedokończone sprawy, zadania poboczne, najlepiej załatw je teraz, gdyż niebawem opuścisz miasto. Opuści cię również towarzysz Jeffrey, dlatego warto wymienić jego wyposażenie na gorsze, jeśli dawałeś mu cenne/unikalne przedmioty.
Po wykonaniu ostatnich zadań głównych udasz się do kpt. Elizy Major na ostateczny raport. Wbrew pozorom nie ma znaczenia co będziesz jej odpowiadał - rozmowa odnosić się będzie do ukończonych zadań oraz sposobu ich ukończenia. Ta rozmowa jest zawsze i nie da się odwrócić od spisku.
Zostało jeszcze 68% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie