Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Technomancer - poradnik do gry

The Technomancer - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Skradanie, kradzieże i zamki | Podstawy | The Technomancer poradnik The Technomancer

Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019

Ciche zabójstwa

Zachodząc niczego nie spodziewającego się przeciwnika od pleców, możesz go znokautować. - Skradanie, kradzieże i zamki | Podstawy | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Zachodząc niczego nie spodziewającego się przeciwnika od pleców, możesz go znokautować.

Skradanie jest jednym z atrybutów, który można rozwijać do trzeciego poziomu. Dostępne jest już bez przypisania atrybutu, jednak jego rozwijanie pozwala ci na kradzieże kieszonkowe oraz poprawia skuteczność cichych zabójstw. Niestety - mechanizm ten w grze nie jest bardzo skuteczny. Dopóki nie rozwiniesz tego parametru do maksimum, większość przeciwników, których zajdziesz od tyłu nie zostaje uśmiercona, a jedynie otrzymują dość wysokie obrażenia, jednak kosztem Mocy. Nawet jeśli uda ci się zabić oponenta, podczas upadku zwraca on uwagę innych strażników w pobliżu.

Na maksymalnym poziomie co prawda możesz uśmiercić przeciwników jednym ciosem i bez hałasu, nie jest to często jednak takie łatwe, by pozostać niezauważonym i zajść przeciwnika od pleców. Jest to funkcjonalność skierowana raczej zdecydowanie dla miłośników oraz osób grających na najwyższym poziomie trudności, gdzie każdy zabity przeciwnik ma bardzo duże znaczenie.

Kradzież kieszonkowa

Kradzież kieszonkowa niestety pozostawia wiele do życzenia. Okraść możesz dowolną postać przynależącą do jakiejś frakcji, tak więc wstępnie Grabieżców i żołnierzy. Nie masz możliwości okradania cywilów. Wystarczy zajść przeciwnika od tyłu i użyć klawisza interakcji. Niefortunnie podczas kradzieży otrzymujesz jedynie od kilku do kilkunastu sztuk Serum, co czyni ten sposób zarobku bardzo nieopłacalnym.

Otwieranie zamków

Zamknięte skrzynie oznaczone są na czerwono i po zbliżeniu się do nich otrzymasz informacje o wymaganym poziomie umiejętności Zamki. - Skradanie, kradzieże i zamki | Podstawy | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Zamknięte skrzynie oznaczone są na czerwono i po zbliżeniu się do nich otrzymasz informacje o wymaganym poziomie umiejętności Zamki.

Zdolność otwierania zamków może być przydatna jeśli chcesz stać się bogatym, gdyż zbieractwo jest najlepszy sposobem zarobku. Już od początku gry będziesz znajdywać zamki na najwyższym - trzecim - poziomie trudności. Do otwierania skrzynek nie potrzebujesz niczego więcej, jak np. wytrychy - wszystko sprowadza się do tego, jak wysoko rozwinąłeś talent Zamki. Jednakże, w przeciwieństwie do wielu podobnych gier nie odnajdziesz w skrzynkach unikalnej zawartości. Także i zawartość tych z poziomu 1, a 3 nie różni się aż tak bardzo. Najczęściej znajdować będziesz materiały do tworzenia ulepszeń, które nie mają wysokiej wartości, a które bez problemu dostaniesz u handlarzy.

Czasem, by dostać się w niektóre fajne miejsca, potrzebujesz otworzyć drzwi wytrychem. - Skradanie, kradzieże i zamki | Podstawy | The Technomancer - The Technomancer - poradnik do gry
Czasem, by dostać się w niektóre fajne miejsca, potrzebujesz otworzyć drzwi wytrychem.

Mimo to, warto poświęcić jeden do dwóch punktów na ten talent, ponieważ umożliwia czasem wykorzystanie skrótów podczas wykonywania zadań, dostanie się do niedostępnych pomieszczeń, czasem nawet z unikalną zawartością, a nierzadko podczas próby wykonania zadań w sposób alternatywny - jest wymagany (np. w zadaniu Pogłoski o kupcach (Merchant rumors), gdy próbujesz odbić siłą więźniów).