Misja 7 Museum Heist - Day 3, part 2 | Opis przejścia The Plan poradnik The Plan
Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019
Misja 7: Museum Heist - Day 3, part 2
Prawdę mówiąc, odkąd zobaczyłem w tytule poprzedniej misji "Part 1", wiedziałem, że tak to się skończy.
Misja ta jest o tyle irytująca, że musisz jeszcze raz przebrnąć przez wszystkie te korytarze, w których żmudnie uciekałeś przed kamerami w misji 6.
- Okradnij strażników. (Pickpocket the guards.)
Myślę, że to zadanie poboczne jest na tyle oczywiste, że dodatkowe wyjaśnienia są zbędne. Po prostu zbieraj łupy z każdego "Śpiącego Rycerza". Dla ułatwienia dodam, że w strefie C jest 8 strażników, 2 między kratą strefy C a kratą strefy B, 4 w strefie B, 2 między kratą strefy B a kratą strefy A, 7 w strefie A, 2 za kratą strefy A i wreszcie 5 przy wejściu do muzeum. Razem 30, każdy ma przy sobie 500$. Swoją drogą, ciekawe, po co im ta kasa na służbie. :) |
- Ukradnij obraz. (Steal the painting.)
Pierwsza informacja: lepiej nie próbuj wchodzić na lasery przed Tobą. Kończy się to natychmiastowym uśpieniem. Zamiast tego zdecydowanie nienajlepszego pomysłu, zawiśnij np. jako Mind na słabo widocznej krawędzi i przejdź na drugą stronę pomieszczenia. | |
Za pomocą panelu wyłącz zabezpieczenia, a następnie otwórz sejf. Wewnątrz znajdziesz upragniony obraz. Zabierz go. Teraz pozostaje tylko UCIEC... |
- Opuść strefę D. (Leave the D zone where the main safe is.)
Przebiegnij się teraz do pomieszczenia oznaczonego na mapce. Znajduje się tam przełącznik podnoszący pierwszą kratę. Wykorzystaj jednego z bohaterów do wciśnięcia przycisku, zaś pozostała dwójka niech biegnie za kratę. Uwaga: pomimo iż na moim screenie tym "wykorzystanym" bohaterem jest Mind, MUSISZ użyć tu Wall'a. Dlaczego? Chyba tylko on potrafi sam przedostać się za kraty. | |
Gdy 2/3 załogi będą za kratą, puść przycisk i wciśnij odpowiedni klawisz, by pobiec sprintem. Wall, gdy biegnie sprintem, może zrobić przewrót, dzięki czemu zmieści się pod opadającą kratę. |
- Opuść strefę C. (Leave the C zone.)
Gdy wybiegniesz kawałek za kratę, załączy się króciutka wstawka sygnalizująca, że strażnik jest za rogiem. Cóż, prawda jest taka, że strażnicy są wszędzie. W strefie D jest ich w sumie 8. Nie widzę lepszego wyjścia niż zdjęcie ich wszystkich za pomocą pistoletu. Masz wszak 9 apteczek - daje to możliwość odzyskania 450 punktów życia. :) Poza tym, realizacja drugorzędnego celu będzie dużo łatwiejsza. | |
Po oczyszczeniu całej strefy C ze strażników, podobnie jak poprzednio, użyj Wall'a do podtrzymania przycisku podnoszącego kratę. | |
Jako jeden z pozostałych bohaterów oczyść całą (lub przynajmniej pierwszych dwóch strażników) strefę B, a następnie, tak jak już to robiłeś, jako Wall puść przycisk, sprint, przewrót. Jako że droga do krat jest trochę dłuższa, minie troszkę więcej czasu, nim zaczną one ponownie opadać. Utrudnienie stanowi fakt, że tym razem kraty są dwie, nie jedna. |