Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Plan - poradnik do gry

The Plan - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 4 Museum Heist - Day 1 cd. | Opis przejścia The Plan poradnik The Plan

Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019

  1. Skopiuj klucz dyrektora muzeum. (Copy the museum director's key.)
Dyrektor muzeum znajduje się w dużej sali projekcyjnej na północnym zachodzie - Misja 4 Museum Heist - Day 1 cd. | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Dyrektor muzeum znajduje się w dużej sali projekcyjnej na północnym zachodzie. Ustaw gdzieś w jego pobliżu Pokera, a Cat niech wejdzie do niewielkiego pomieszczenia i włączy projektor. Moja rada: ustaw Minda na pomieszczeniu z projektorem (wejdź tam po drabinie).

Po włączeniu projektora, natychmiast ukryj Cat w szafce - Misja 4 Museum Heist - Day 1 cd. | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Po włączeniu projektora, natychmiast ukryj Cat w szafce. Będziesz miał 30 sekund na to, by jako Poker ukraść dyrektorowi klucz. Po prostu to zrób.

Zanieś klucz do Minda i zeskanuj go, a następnie w identyczny sposób jak przy kradzieży klucza, zwróć go dyrektorowi - Misja 4 Museum Heist - Day 1 cd. | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Zanieś klucz do Minda i zeskanuj go, a następnie w identyczny sposób jak przy kradzieży klucza, zwróć go dyrektorowi.

Za drugim razem, strażnik zamiast po prostu wyłączyć projektor, wyłączy go i stanie w drzwiach, blokując drogę ucieczki Cat - Misja 4 Museum Heist - Day 1 cd. | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Za drugim razem, strażnik zamiast po prostu wyłączyć projektor, wyłączy go i stanie w drzwiach, blokując drogę ucieczki Cat. Musisz (najlepiej jako Mind) zagadać go, by nie patrzył się na pomieszczenie, a następnie jako Cat wyjść z szafki i wejść po drabinie.

  1. Skopiuj klucz szefa ochrony. (Copy the head of security's key.)
Szef ochrony kręci się cały czas po jednym pomieszczeniu - Misja 4 Museum Heist - Day 1 cd. | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Szef ochrony kręci się cały czas po jednym pomieszczeniu. Zagadaj go - nie będzie chciał rozmawiać (ale pomniejszy cel zadania wykonasz). Jako Poker spenetruj jego kieszenie. Szef ochrony zatrzymuje się na chwilę tylko w dwóch miejscach - wybierz to, w którym strażnik Cię nie zauważy.

Dalej tak jak w przypadku klucza dyrektora muzeum - daj go Mindowi do zeskanowania i zwróć właścicielowi - Misja 4 Museum Heist - Day 1 cd. | Opis przejścia The Plan - The Plan - poradnik do gry

Dalej tak jak w przypadku klucza dyrektora muzeum - daj go Mindowi do zeskanowania i zwróć właścicielowi.

  1. Doprowadź bohaterów do wyjścia. (Meet up at the exit.)